Jump to content

sos "έχασα¨έναν δίσκο!


Paulina Foskolou

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους,είμαι αρχάρια στα ενυδρεία...Έχω ένα ενυδρείο 185 L εδώ και 3 μήνες περίπου στο οποίο έχω κάποια φυτά 2 δίσκους, 1 αγγελόψαρο, 10 καρδινάλιους, έναν γλύφτη και ένα ραμιρέζι.Πριν περίπου 1 μήνα παρατήρησα πως οι δίσκοι μου δεν έτρωγαν και κρυβόντουσαν διαρκώς σε ένα διακοσμητικό καράβι που έχω τοποθετήση στο ενυδρείο.Παρατήρησα πως δέχονται επιθέσεις από το αγγελόψαρο το οποίο έχει ήδη μεγαλώσει πάρα πολύ σε αντίθεση με τους δίσκους που έμειναν ίδιοι.Προχθές μου πέθανε ο ένας δίσκος (μάλλον από ασιτία ή στρες ) και εξαφανίστηκε και ένας καρδινάλιος.Φοβάμαι μην μου πεθάνει και ο άλλος δίσκος!Οι μετρήσεις του ενυδρείου είναι καλές..Από το μαγαζί που αγόρασα τα ψάρια μου είπαν να βγάλω το αγγελόψαρο..Μία φίλη μ με ενυδρείο χρόνια μου είπε να τους βάλω αλάτι ενυδρείου...Πείτε μου μία γνώμη σας παρακαλώ!  :o  :o

Link to comment
Share on other sites

Βασικό πρόβλημα είναι πως αυτά τα ψάρια δίσκοι και αγγελόψαρα πάνε με ομάδες και όχι 2 και 1.. Δεν μου προκαλεί εντύπωση η επιθετικότητα του μοναχικού αγγελόψαρου.

 

Ο συνδιασμός τους δεν είναι κακός και πολύ τα κρατούν με επιτυχία , το θέμα είναι πως οι αριθμοί σου εδώ δεν βοηθούν και πρέπει να αποφασίσεις κατά την γνώμη μου τι θα αποχωριστείς. Και αυτό επειδή δεν μπορείς στα 185 λίτρα να έχεις 2 ομάδες.

 

Σχετικά με το καράβι...:P ξέρεις... νομίζω.  Δυστυχώς όσο καμμία φορά και να αρέσει σε κάποιον υπάρχει πιθανότητα να φτύνει ουσίες στο νερό με τον καιρό τοξικές για τα ψάρια.. Καλύτερα στην θέση του βάλε φυτά, πραγματικά θα τα εκτιμήσουν τα ψάρια.

 

Δώσε μετρήσεις με νούμερα και περίμενε και άλλους να σου πουν την γνώμη τους ως πιο έμπειροι.

 

Αυτό πάντως που σου είπαν για το αλάτι δεν βρίσκω κανένα απολύτως λόγο να το κάνεις εφ'όσον δεν ξέρουμε γιατί χάθηκε ο δίσκος.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου φιλη Πωλινα!