Jump to content

UPS - Battery backup.


Recommended Posts

Καλησπέρα στην παρέα. 

 

θα μπώ στο ψητό !!  :bbq:

 

Ψάχνω ενα UPS για να μπορέσω σε περίπτωση διακοπής ρεύματος να πάρει αμέσως η αντλία επιστροφής που είναι η eheim compact 2000  (35 watt). 

 

Απλά δεν ξέρω που, και τί να κοιτάξω. Είμαι με απλά λόγια άσχετος.   :thumbdown:

 

Τι μου προτείνεται ? 

 

 

Ευχαριστω πολυ

Link to comment
Share on other sites

Ευγένιε δεν είμαι ειδικός αλλά απ΄όσο ξέρω τα ups είναι για χαμηλές τάσεις 12-24V.

Δεν νομίζω πως υπάρχει ups για 220V. Ξαναλέω χωρίς να είμαι ειδικός.

Link to comment
Share on other sites

νομιζω εχει εδω. αλλα δεν ξερω αν κανουν την δουλεια που θελω...

 

http://www.e-shop.gr/ypologistes-ups-statheropoiites-schuko-list?table=PER&category=UPS&filter-9256=1

Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω ρε φίλε. Περίμενε τους γνώστες του θέματος κάποιος θα γνωρίζει. Πάντως αν κάνει κάτι από αυτά θα με ενδιέφερε και μενα.

Έγινε επεξεργασία - lefteris67
Link to comment
Share on other sites

Οποιαδήποτε UPS θα κάνει αυτό που θές. Απλά θα προσέξεις να μην χρειάζεται κάποιο ελάχιστο φορτίο για να ξεκινήσει.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή? Ελάχιστο φορτιο για να ξεκινήσει? τι εννοείς? Αφου θα κοπεί το ρευμα, δεν θα πρέπει να πάρει μπροστά μόνο του? 

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή? Ελάχιστο φορτιο για να ξεκινήσει? τι εννοείς? Αφου θα κοπεί το ρευμα, δεν θα πρέπει να πάρει μπροστά μόνο του?

Όχι στα φθηνά μοντέλα. Την έχω πατήσει στο παρελθόν. Είχα πάρει ένα από το πλαίσιο για αυτόν ακριβώς τον σκοπό αλλά στις δοκιμές που έκανα δεν ξεκίναγε την αντλία. Χρειάστηκε να το πάω 3 φορές για service μέχρι να μου πει  κάποιος οτι για να ξεκινήσει χρειάζεται φορτίο πάνω από 100 W. Οπότε αναγκάστηκα να βάλω και άλλα πράγματα μειώνοντας όμως έτσι τον χρόνο αυτονομίας της μπαταρίας.

Έγινε επεξεργασία - PanaGreco
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites