Jump to content

Μαθαίνοντας τις κιχλίδες malawi


Adiabroxos

Recommended Posts

Καλησπέρα σας κι εδώ,

 

Το ενυδρείο που έχω στήσει και τρέχω κανα μήνα τώρα, είναι ένα JUWEL 240L και προσωρινά έχω 3 ενήλικα malawi μέσα (2-2μιση ετών). 

Μιας και είμαι αρχάριος στα ψάρια θα θελα σιγά σιγά να με βοηθήσετε να λύσουμε κάποιες απορίες που προκύπτουν:

 

  • Τα ψάρια είναι 2 θηλυκά και 1 αρσενικό. Έχω παρατηρήσει πως ενώ το ένα θηλυκό με το αρσενικό βολτάρουν κανονικά, το 2ο θηλυκό βγαίνει ελάχιστα. Και όταν βγαίνει σαν να το κηνυγάνε, σαν να στριμώγνουν. Στην αρχή νόμιζα ήταν στα πλαίσια παιχνιδιού, τώρα όμως αλλάζω γνώμη. Το ένα θηλυκό είναι πιο ισχυρό απ' το άλλο;; 
  • Στον προηγούμενο κάτοχο των συγκεκριμένων ψαριών, γεννούσαν. Και προφανώς τους παρείχε ότι χρειάζεται για να επιβιώσουν και να μεγαλώσουν. Ποιά είναι λοιπόν τα στοιχεία/εργαλεία που πρέπει να χρησιμοποιήσω για μια τέτοια διαδικασία; Αξίζει πιστεύετε;
  • Δεδομένου του παραπάνω, έχω την εντύπωση πως το ενυδρείο είναι αρκετά μεγάλο για αν φιλοξενεί μόνο αυτά τα 3 ψάρια. Συμφωνείτε; Αν ναι να έμπαινε σε διαδικασία γέννας ή να κοίταγα κάποιο άλλο χαρέμι παρεμφερούς είδους;
  • Το χω γράψει και στην παρουσίαση του ενυδρείου μου, θα το αναφέρω κι εδώ: Μέχρι στιγμής έχω θεωρώ λίγες πέτρες στο ενυδρείο. Πρέπει πιστεύετε να βάλω κι άλλες;; Δεδομένου ότι είναι μεταχειρισμένο 3-4 χρόνων, μου βγάζει μια ανησυχία όταν σκέφτομαι τόση πέτρα εκεί μέσα..

Αυτά εκ πρώτης γνωριμίας :D

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας κι εδώ,

 

Το ενυδρείο που έχω στήσει και τρέχω κανα μήνα τώρα, είναι ένα JUWEL 240L και προσωρινά έχω 3 ενήλικα malawi μέσα (2-2μιση ετών). 

Μιας και είμαι αρχάριος στα ψάρια θα θελα σιγά σιγά να με βοηθήσετε να λύσουμε κάποιες απορίες που προκύπτουν: