Jump to content

Recommended Posts

Αυτές που λατρεύω είναι οι Labidochromis Caeruleus!

Αν μπει 1αρσ+3θυλ, μπορεί να μπει και κάτι ακόμα μαζί τους?(προτιμώ κάτι που να τρώει άλγη με έντονα χρώματα)

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί κάποιος να μου πει τι ακριβώς θα χρειαστώ από εξοπλισμό τροφές κτλ. αν βάλω Labidochromis Caeruleus γιατί είμαι εντελώς άσχετος στο είδος?:help:

Link to comment
Share on other sites

Εδω θα βρεις ολες τις πληροφοριες που χρειαζεσαι για το ψαρι που σκεφτεσαι :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 23/11/2016 at 6:29 ΜΜ, το μέλος FotisAthanasiadis έγραψε:

Αυτές που λατρεύω είναι οι Labidochromis Caeruleus!

Αν μπει 1αρσ+3θυλ, μπορεί να μπει και κάτι ακόμα μαζί τους?(προτιμώ κάτι που να τρώει άλγη με έντονα χρώματα)

Φωτη τωρα το ειδα!!

1 αρσενικο 3 θυληκα ειναι παρα πολυ καλα....

Συνηθως λογο του ηρεμου σχετικα του χαρακτηρα τους συμβιωνουν με πολλα ειδη μπουνα(τουλαχιστον εγω τα ειχα βαλει με αρκετα ειδη χωρις προβληματα)...

πριν 6 λεπτά, το μέλος FotisAthanasiadis έγραψε:

Μπορεί κάποιος να μου πει τι ακριβώς θα χρειαστώ από εξοπλισμό τροφές κτλ. αν βάλω Labidochromis Caeruleus γιατί είμαι εντελώς άσχετος στο είδος?:help:

Δυνατη φιλτρανση...

Στησιμο με σπληλιες...

Τροφες με φυτικες ινες...

Θα τα εκτιμησουν ιδιαιτερα...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 17 λεπτά, το μέλος stathis spithas έγραψε:

Φωτη τωρα το ειδα!!

1 αρσενικο 3 θυληκα ειναι παρα πολυ καλα....

Συνηθως λογο του ηρεμου σχετικα του χαρακτηρα τους συμβιωνουν με πολλα ειδη μπουνα(τουλαχιστον εγω τα ειχα βαλει με αρκετα ειδη χωρις προβληματα)...

Δυνατη φιλτρανση...

Στησιμο με σπληλιες...

Τροφες με φυτικες ινες...

Θα τα εκτιμησουν ιδιαιτερα...

Φίλτρο εξωτερικό με ροή 400λτ/ώρα + το εσωτερικό για τα 4 ψάρια είναι οκ?

Πόσα κιλά πέτρες περίπου?

Αν πάρω τεστ aquili υγρά για αμμωνία και νιτρώδη (νιτρικά έχω της sera) θα κάνω βλακεία?