Jump to content

Μονομάχος με ασπρο σημαδι στο μάτι


Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους.

Είμαι νέο μέλος και αρχάριος και θα ηθελα σας παρακαλώ την βοήθεια σας.Εχω εναν μονομαχο σε 54lt ενυδρείο με φυτά αληθινά.Εκανα πριν δυο μερες αλλαγή νερού κανονικα,αφησα το νερο για 24 ωρες σε ενα κουβα με νερό και αντιχλωριο και αφου εκανα την αλλαγή(11 λιτρα περιπου) και καθαρισα τα φυτα γιατί σύμφωνα με αυτα που διαβασα ειχαν πιάσει αλγη(σαν μαλλιά ηταν) ειδα το ψαρακι μου και το ενα μάτι του εχει καλυφθεί με κάτι άσπρο.Σας επισυναπτω φωτογραφίες αν μπορείτε να βοηθήσετε.

20170117_225050.jpg

20170117_225048.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλώς ήρθες...Το άσπρισμα φαίνεται δυστυχώς άσχημο.

 

Από αμμωνία πώς είσαι;Έχεις μετρήσει;

 

τί φίλτρο έχεις και με τί υλικά;

 

Έχεις άλλα ψάρια μέσα;Άν μπορείς βάλε και μια φωτό όπου να φαίνεται όλο το ενυδρείο...

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω κανει μέτρηση γιατι δυστυχώς δεν ξερω.Νομιζω ομως οτι παίζει να ειναι απο αυτο γιατι μυρίζει λιγο περίεργα.Ωστοσο την Κυριακή απογευμα εκανα αλλαγή.Εχω φιλτρο Marina jet 80 kai θερμαντήρα αν λέγεται ετσι.Ηταν ολα μαζι με το ενυδρειο.Το φιλτο εχει νομιζω σακουλακι ανθρακα. 

14846894442661988529645.jpg

1484689476596-448122818.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και απο μενα! Ποσο καιρο δουλευε το ενυδρειο σου πριν βαλεις το ψαρακι μεσα?

 

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο για την προσπάθεια σου γιατί έχεις δώσει αρκετά λίτρα για να ζήσει σωστά το ψαράκι σου και το έχεις διακοσμίσει πολύ όμορφα!

Το μόνο θέμα είναι το φίλτρο που δυστυχώς θέν έχει βιολογικό υλικό για να μπορέσει να στηρίξει το ενυδρείο σου.

Θα πρέπει άμεσα να προσθέσεις βιολογικό υλικό στο φίλτρο και να πάς άμεσα στο μαγαζί που ψωνίζεις νερό να στο μετρήσουν για αμωνία,νιτρικά,νιτρώδη.

 

Στο μέλλον καλό θα είναι να αναβαθμίσεις λίγο το φίλτρο.

 

Πόσο καιρό δουλεύει το ενυδρείο;

 

Επίσης ρίξε μια ματια εδώ...