Jump to content

Απορίες


Recommended Posts

Καλημέρα

Θα ήθελα την βοήθεια σας , θέλω να αγοράσω ένα κοινωνικό ενυδρείο εώς 200 € και να βάλω μέσα λίγα ψάρια ( καμία 10αρια νέων κτλ. ή ένα μονομάχο και ένα θηλυκό ) η ερώτησή μου είναι απλή.

Α) επειδή δεν είμαι πολύ οργανωτικός τύπος δεν μπορώ να αλλάζω κάθε μέρα - εβδομάδα το νερό θα προτιμούσα να το άλλαζα κάθε μήνα (αν γίνεται) τί ενυδρείο (διαστάσεις – μάρκα – χρήματα κτλ.) χρειάζομαι?

Β) από που θα το αγοράσω? ( δ/νση)

Γ) αν βάλω μέσα 1 μονομάχο αρσενικό πόσους θηλυκούς μπορώ να βάλω?μπορώ να βάλω μαζί και κανένα γλύφτη και γατόψαρο .

Δ) θέλω να βάλω ζωντανά φυτά , θα τα καταφέρω ? τι είναι το Co2 ? το χρειάζομαι?

Υ.Γ.

Είμαι άσχετος με το θέμα αλλά μου αρέσει πολύ

Έχω διαβάσει σχεδόν όλα τα θέματα στο forum αλλά μερικά δεν μπορώ να τα καταλάβω ακόμα.

Ευχαριστώ

Καλή χρονιά

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχάς καλώς ήλθες στην παρέα μας και Χρόνια πολλά.

Το θέμα του ενυδρείου και της συντήρησής του δεν είναι απλό. Υπάρχουν ενυδρεία συνχομπιστών, χαμηλής συντήρησης.

Στα 200 λιτ που υπολογίζεις με χαμηλή ιχθυοφόρτιση και αρκετά εύκολα φυτά, μπορείς να κάνεις αλλαγές νερού σε μακρά χρονικά διαστήματα, όχι όμως από την αρχή. Τα ψαράκια που θέλεις να βάλεις είναι λίγα και μπορείς να βάλεις μερικά ακόμα. Είσαι σε σωστό δρόμο.

Το ενυδρείο πρέπει να στηθεί με όλες τις διαδικασίες (στρώσιμο, μετρήσεις), για τις οποίες μπορείς να διαβάσεις εδώ στο Forum.

Αφού στρώσει η λειτουργία του (όχι μόνον ο κύκλος του αζώτου, αλλά γενικά η λειτουργία του ενυδρείου) και δεις ότι σε επαναλαμβανόμενες μετρήσεις, έχεις τα σωστά αποτελέσματα, σιγά-σιγά θα μπορέσεις να αυξάνεις το χρονικό διάστημα μεταξύ των αλλαγών νερού.

Όταν με το καλό πάρεις το ενυδρείο, εδώ είμαστε να βοηθήσουμε σε ότι χρειαστείς.

Link to comment
Share on other sites

Καλά που διαβάζουν και άλλοι τα ποστ και μου λένε όταν..............

Φίλε sifo, δεν είδα το σύμβολο του ευρώ στο PC μου και κατάλαβα ότι μάλλον εννοούσες λίτρα.