Jump to content

καινούρια αρχή................


Recommended Posts

Γεια σας! Σκέφταμαι να κάνω μια κανούρια αρχη.....Και όταν λέω καινούρια αρχή εννοώ ολοκληρωτικό ξεκίνημα από την αρχή.....Μιας και είμαι αρχάρια και ασχολούμαι με το χόμπυ εδώ και ένα χρόνο, έχω κάνει όπως νομίζω όλοι μας αρκετά λάθη....Γι αυτό, τώρα που έχω μάθει αρκετά πράγματα, σκέφτομαι να φτιάξω το ενυδρειο μου από το μηδέν αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα το καταφέρω....Γι αυτό οποιαδήποτε συμβουλη είναι ευπρόσδεκτη!!

Υ.Γ. Επίσης θέλω να αλλάξω διακόσμηση καθώς και.......................το είδος των ψαριών.ΗΕLP!!

Έγινε επεξεργασία - natasha
Link to comment
Share on other sites

Αν διαβασεις απο εδω το προφιλ των ψαριων σου το βιοτοπο στον οποιο ζουνε και φτιαξεις το περιβαλλον τους και το νερακι σου στα επιθυμητα για αυτα επιπεδα δεν βλεπω το λογο να μην τα καταφερεις.Εδω εχει ολες τις πληροφοριες που θα χρειαστεις και αν δεν τις βρεις υπαρχουν πολλα ατομα να σε βοηθησουν σε συγκεκριμενες ερωτησεις

Link to comment
Share on other sites

Αφού κάνεις την επιλογή σου με τι είδους ψάρια θέλεις να ασχοληθείς, και το πόσα άτομα θα έχεις μέσα, αγοράζεις και το κατάλληλο σε μέγεθος ενυδρείο.

Επιλέγεις ένα καλό εξωτερικό φίλτρο, και το γεμίζεις βιολογικό υλικό.

Το ντεκόρ θα το διαμορφώσεις ανάλογα με τις συνθήκες που ζουν τα ψαράκια που θα επιλέξεις .

Link to comment
Share on other sites

Διάβασα το προφίλ των ψαριών μου και πραγματικά με βοήθησε πάρα πολύ!! Μια ακόμη ερώτηση: η επιστημονική ονομασία των αγγελόψαρων ποια ειναι?Και επισης ποια η διαφορά τους από τα σκαλάρια??

Link to comment
Share on other sites

Αγγελοψαρα=σκαλαρια !!! :D Ειναι το ιδιο!!!

Η επιστημονικη ονομασια τους ειναι Pterophyllum scalare ... :thumbup:

Σε 60 λιτρα ομως δεν μπορουν να μπουνε σκαλαρια...Θελουν μινιμουν 50 εκατοστα καθαρο υψος...

Link to comment
Share on other sites