Jump to content

Recommended Posts

Καλημέρα παιδιά είμαι πολυ αρχάριος. Ακούστε παρακαλώ το πρόβλημα. Εχω ενυδρείο εδω και ένα μήνα περίπου.Αγόρασα ψάρια χωρις να ξέρω τι ακριβώς έπρεπε να κάνω, έτσι μου πέθαναν 5 στα 10.Τώρα επιλέγω τα ψάρια απο την αρχή.

Τι ακριβώς ψάρια πρέπει να πάρω? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Κατα αρχην καλωσορισες.

Κανε μια συντομη παρουσιαση του ενυδρειου σου π.χ. διαστασεις, φιλτρο, ψαρια, μετρησεις νερου αν εχεις κανει, καθε ποτε κανεις αλλαγη νερου για να εχουμε μια εικονα του ενυδρειου σου και το πιο σημαντικο φυσικα αν εχεις ακολουθησει τη σωστη διαδικασια για να στρωσεις το ενυδρειο.

Αποψη μου θα πρεπει πρωτα να εντοπιστει η αιτια που χανεις τα ψαρια και μετα σιγα σιγα αφου ενημερωθεις και διαβασεις λιγο θα αποφασισεις και για τα ψαρια. Μην κανεις βιαστικες κινησεις.

Να ξερεις οτι εδω στο Aquazone οι περισσοτεροι απο εμας τους αρχαριους εχουν μαθει αρκετα αλλα χρειαζεται και αρκετο διαβασμα.

Link to comment
Share on other sites

και το πιο σημαντικο φυσικα αν εχεις ακολουθησει τη σωστη διαδικασια για να στρωσεις το ενυδρειο.

13218[/snapback]

Ξεκίνα απο αυτό καθώς είναι κατά πάσα πιθανότητα και το πρόβλημα. Είναι βασικό να 'στρώσεις' το ενυδρείο πριν προσθέσεις άλλα ψάρια. Αν δεν έχεις ακολουθήσει τη διαδικασία του στρωσίματος κάνε ένα search στο forum και θα βρείς πολύ αναλυτικές οδηγίες.

Link to comment
Share on other sites

σωστα σου ειπαν τα παιδια..γιατι ενυδρειο προκειται,ποιο το μεγεθος,φιλτρα,κ.λ.

κανε μας μια αναλυτικη περιγραφη :rockon:

Link to comment
Share on other sites

σωστα σου ειπαν τα παιδια..γιατι ενυδρειο προκειται,ποιο το μεγεθος,φιλτρα,κ.λ.

κανε μας μια αναλυτικη περιγραφη :rockon:

13301[/snapback]