Jump to content

Νεο μικρό ενυδρείο, Τιμή?


satriani

Recommended Posts

Γειά σας,

θέλοντας να αρχίσω και εγώ ένα μικρο ενυδρειάκι

στο τοπικό μου μαγαζι (Πάτρα) μου ετοιμάζουν χεροποίητο ~50 lt (74x26x26) περίπου (λόγω χώρου)

με φίλτρο, θερμαντ.-θερμόμετρο, αντλια νερου, φως φθορίου , καπάκι...=130 Ευρω.

Επειδή είμαι αρχάριος οσον αφορα στα ενυδρεία και τις τιμές τους, πώς σας φαίνεται?

Θέλει να με γδύσει?

ΤΙΑ

/S

Link to comment
Share on other sites

Εγω στην θεση σου, θα πηγαινα στο carrefure στην Πατρα, και θα επαιρνα ενα 120λιτρο , κομπλε, με βαση... στα 119ευρω!

Link to comment
Share on other sites

Εγω στην θεση σου, θα πηγαινα στο carrefure στην Πατρα, και θα επαιρνα ενα 120λιτρο , κομπλε, με βαση... στα 119ευρω!

14405[/snapback]

Στο νέο κατάλογο του Carrefour από 13/3/2006 έχει και 96λτ 80χ30χ67 (εάν σε χωράει καλύτερα) στα 99€. Σαν προσφορά παντως το 120λτ συμφέρει περισσότερο.

Link to comment
Share on other sites

Στο νέο κατάλογο του Carrefour από 13/3/2006 έχει και 96λτ 80χ30χ67 (εάν σε χωράει καλύτερα) στα 99€. Σαν προσφορά παντως το 120λτ συμφέρει περισσότερο.

14410[/snapback]

Έχω συγκεκριμένο χώρο σε ένα έπιπλο που το προορίζω να δεχθεί το ενυδρειάκι γιαυτο δεν μπορώ να πάρω έτοιμο.

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας,

θέλοντας να αρχίσω και εγώ ένα μικρο ενυδρειάκι

στο τοπικό μου μαγαζι (Πάτρα) μου ετοιμάζουν χεροποίητο ~50 lt (74x26x26) περίπου (λόγω χώρου)

με φίλτρο, θερμαντ.-θερμόμετρο, αντλια νερου, φως φθορίου , καπάκι...=130 Ευρω.

Επειδή είμαι αρχάριος οσον αφορα στα ενυδρεία και τις τιμές τους, πώς σας φαίνεται?

Θέλει να με γδύσει?

ΤΙΑ

/S

14404[/snapback]

Προσωπικά μου φαίνονται μάλλον πολλά. Εξαρτάται βέβαια και απο τον εξοπλισμό που έχει το ενυδρείο. Τι φίλτρο δηλαδή, τι θερμοστάτη κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Στο νέο κατάλογο του Carrefour από 13/3/2006 έχει και 96λτ 80χ30χ67 (εάν σε χωράει καλύτερα) στα 99€. Σαν προσφορά παντως το 120λτ συμφέρει περισσότερο.

14410[/snapback]