Jump to content

αρχάριοι γλυκού νερού


Recommended Posts

καλησπέρα σας

έχω αρχίσει και απογοητεύομαι με το στρώσιμο του ενυδρείου μου

:hysterical: είμαι αρχάρια και έχω ένα ενυδρείο 60 λίτρων που αργεί πολύ να στρώσει (ξεκίνησα στις 1/1/06 ) γιατί το ξεκίνησα αρκετά λάθος το φόρτωσα νωρίς με ψάρια

τώρα έχω 5 guppies 5 platies 2 σκαλάρια και 4 coridoras kai 2 crossochilus επίσης είχα και μια γέννα 4 platies ψάχνω βοήθεια που να μπορεί να βρει τη λύση του στρωσίματος αποκλείουμε την περίπτωση να τα δώσω κάπου δεν έχω πουθενά

ίσως η λύση να ήταν να αλλάξω το φίλτρο που είναι σφουγγάρια (ξέχασα να πω ότι το ενυδρείο είναι jewel με ενσωματωμένο φίλτρο) με κάποιο άλλο φίλτρο που ευννοεί την καλλιέργεια βακτηρίδίων περισσότερο

κάνω συχνά αλλαγές για να μην καταπονώ πολύ τα ψάρια (φταίει αυτό και αργεί το στρώσιμο:rockon: προσθέτω σε κάθε αλλαγή sera aquatan kai bio zymme (βακτηρίδια τεχνητά)

οι μετρήσεις του Νο3 είναι αν το διαβάζω σωστά 20ml/1 (έχω ένα τεστ της serra και σ αυτήν την ένδειξη βγαίνει το χρώμα του νερού στο δοχείο μέτρησης)

τα ψάρια πέρασαν πριν ένα μήνα μια αρρώστεια με ιχθυόφθιρους αλλά με το κατάλληλο φάρμακο τώρα είναι πολύ καλά και ζωηρά.

έπίσης έχω βάλει και αρκετά φυτά και φυτά που υποτίθεεται ότι τρέφονται πολύ από τα νιτρικά αλλά τίποτα επι του παρόντος

θα ήθελα συγκεκριμένες πληροφορίες τι να κάνω ελπίζω κάποιος να ακούει κα να μην έχετε πάει όλοι στη συγκέντρωση

p.s. περάσατε φοβερά;;;

ευχαριστώ :welcome:

Link to comment
Share on other sites

20 ml/L (ppm) NO3 είναι μέσα σε φυσιολογικά όρια και μειώνονται μόνο με αλλαγές νερού ή/και με την προσθηκη πολλών φυτών. Το ότι υπάρχουν ΝΟ3 σημαίνει ότι τα βακτηριδια του φίλτρου σου δουλευουν. Πρέπει να μετρησεις ΝΗ3 και ΝΟ2 για να ξερεις αν εχει ολοκληρωθει το στρώσιμο αν και μετα απο 2,5 μηνες θεωρω δυσκολο να μην εχει ολοκληρωθεί.

Ας με διορθωσουν οι πιο εμπειροι αν κανω λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Μαρίνα καλησπέρα,