Jump to content

Ενυδρείο 60 λίτρων με πλαστικά φυτά.


xperper

Recommended Posts

Αγαπητοί φίλοι και φίλες γιά σας,

Είμαι εντελώς αρχάριος και θα ήθελα τα φώτα σας σε ορισμένα θέματα.

Διαθέτω ένα ενυδρείο 60λίτρων, το οποίο το έχω διακοσμήσει με πλαστικά φυτά. Το ενυδρείο έπειτα από το στρώσιμό του βρίσκεται στην τρίτη εβδομάδα λειτουργίας του. Έχω ακολουθήσει πιστά τις οδηγίες από μεγάλο pet shop της Θεσσαλονίκης στο οποίο με συμβούλεψαν να προσθέτω κάθε εβδομάδα από λίγα ψαράκια μέσα στο ενυδρείο μου μέχρι να φτάσουμε σε ένα υποβρύχιο κόσμο των 15-20 ψαριών. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να σας ζητήσω συγγνώμη αλλά επειδή δεν γνωρίζω την επιστημονική ονομασία των ψαριών θα σας τα παραθέσω με την ονομασία (ελληνική) όπου και τα αγόρασα. Όποιος είναι γνώστης ας με ενημερώσει για να μαθαίνω και εγώ σιγά σιγά.

1 Εβδομάδα: Στρώσιμο

2 Εβδομάδα: 2 χήρες + 2 κοκκινομάτικα

3 Εβδομάδα: 2 ινδιανάκια + 2 χρυσόψαρα redcap.

Τα ψαράκια μέχρι στιγμής τα πάνε θαυμάσια, αρχικά υπήρχαν κάποιες επιθέσεις μεταξύ ενός κοκκινομάτικου και μιας χήρας, αλλά από την στιγμή που πρόσθεσα και τα red cup την 2 εβδομάδα επανήλθε μια ισορροπία και σήμερα είναι όλα φιλικά μεταξύ τους.

Εδώ θέλω να αρχίσω τις ερωτήσεις μου:

1) Στο ένα απο τα δύο πλαστικά μου φυτά και συγκεκριμένα το υφασμάτινο έχουν εμφανιστεί πολλές καφέ κηλίδες σαν βρωμιά. Είναι άλγη αυτό? Πρέπει να αφαιρέσω το φυτό? Αποτελεί κίνδυνο για τα ψαράκια μου?

2) Στα τζάμια εμφανίστηκαν εσωτερικά κηλίδες σαν αυτές στα φυτά αλλά λιγότερες... Είναι και αυτό άλγη? Μου έχουν πει στο pet shop οτι γλύφτες μπορώ να αγοράσω μετά από ένα μήνα χρήσης του ενυδρείου ώστε να έχει δημιουργηθεί άλγη για να τραφούν. Να αγοράσω νωρίτερα?

3) Το φώς του ενυδρείου μου πόση ώρα να το κρατάω ανοιχτό? Πρέπει να το κλείνω για να χαλαρώνουν τα ψαράκια μου την νύχτα? Πρέπει να σας ενημερώσω οτι μέχρι σήμερα το είχα συνέχεια ανοικτό... Φταίει αυτό μήπως για την παρουσία των κηλίδων (άλγης? στο υφασμάτινο φυτό αλλά και το τζάμι?)