Jump to content

Βοήθεια!! Πεθαίνουν ψαράκια


Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους!

Ονομάζομαι Στέφανος από τα Χανιά και είμαι αρχάριος στο ώραιο χόμπυ των ενυδρείων.

Το στήσιμο και η αγορά του ενυδρείου μου έγινε από φίλο μου που είναι ιδιοκτήτης Pet Shop. Έχω ένα Juwel Lido 120 lt, εσωτερικό φίλτρο με 3 σφουγγάρια, θερμοστάτης 100W, 2 λάμπες 24W έκαστη. Αλλαγές νερού 30% κάθε 20-25 μέρες. Μετά από κάθε αλλαγή χρησιμοποιώ τα εξής υγρά: API Stress Coat, API Stress Zyme, Sera Filter Biostart, Seachem Flourish, Totto Black Water Extract. Θερμοκρασία σταθερή στους 26-27C.

Πρόκειται για κοινωνικό ενυδρείο με φυτά (Anubias, Cladophora Aegagrophila, κ.α.), 2 ξύλα, 2 πέτρες. Τα ψάρια τα ταίζω μία φορά τη μέρα, σταθερά κατά τις 18:30. Στην αρχή (Ιούνιος 2008), η σύνθεση του ενυδρείου ήταν: 2 Cherry Barbus (αρσ.+θηλ.), 2 Guppy (αρσ.+θηλ.), 1 Gurami Pearl, 1 Αγγελόψαρο, 1 Κολίζα, 1 Κλόουν, 2 Ξιφοφόροι (αρσ.+θηλ.).

Στην πορεία, θέλετε από δικιά μου απειρία-λάθη αρχάριου ή κάτι άλλο, από όλα τα παραπάνω της αρχικής σύνθεσης έμεινε μόνο ο θηλυκός ξιφοφόρος. Περιττό να σας πω ότι κάθε φορά που χάναμε κάποιο ψάρι, πέφταμε σε κατάθλιψη μαζί με την γυναίκα μου. Η ίδια πολλές φορές έκλεγε. Όταν ζεις καθημερινά μαζί τους, "ΔΕΝΕΣΑΙ" και στις απώλειες στεναχωριέσαι πάρα πολύ!