Jump to content

Απορίες ενός αρχάριου με τους κλόουν του!


Recommended Posts

Καλησπέρα στην όμορφη παρέα του Aquazone.

Είμαι ένας ταπεινος αρχάριος και γω. Έχω ενα ενυδρείου γλυκού νερού 60λτ Aquatlantis. Οι τιμές του είναι: NO3 0, NO2 0,5 PH 7,5, KH 80-120 GH 60-120 στους 26 βαθμούς. Το ενυδρείο μέσα έχει 6 νεον τετρα, 2 γκαμπι, ένα κόι, και του έβαλα χτες 2 κλ'οουν με 2 χρυσα νεον (δεν θυμάμαι δυστυχώς το ονομά τους επακριβώς, είναι ολόχρυσα, 5 ευρώ το ένα). Δεν έχει φυσικά φυτά μέσα.

Οι απορίες μου είναι οι εξής: 1) τα ψάρια πάνε μεταξύ τους; 2)οι κλόουν έχουν κάτσει κάτω από μια πέτρα και δεν κουνάνε ρούπι! Ούτε για φαγητό. Νέκρα! Ο ένας που και που βγαίνει λίγο παραέξω και μόνον όταν είναι kλειστό το φως. Είναι φυσιολογικό: 3) Μπορεί το ενυδρείο μου να δεχτεί κάποτε ένα μαχαιρόψαρο;

Τα ταίζω vipagran της sera.

Link to comment
Share on other sites

Καλως ορισες στην παρεα μας.

Τα ψαρια σου ειναι πολλα και τελειως ακαταλληλα για ενυδρειο 60 λιτρων.

Ποσο καιρο τρεχει το ενυδρειο σου?

Στρωσιμο εκανες?

Οι μετρησεις σου με τα στικσ δεν βγαζουν σσυμπερασμα.

Φοβαμαι οτι το ενυδρειο σου ειναι αστρωτο...

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες φίλε ;)

Όπως σου είπε και ο συνάδελφος ( :thumbup: ) έχεις κάνει πατάτα... μην με παρεξηγείς, οι περισσότεροι στραβά αρχίσαμε από άγνοια.

Απλά άσε μας να σε βοηθήσουμε να κάνεις κάτι όμορφο και εύκολο στη συντήρηση, αυτό σημαίνει οτι ίσως δεν βάλεις όλα τα ψάρια που έχεις σχεδιάσει...

Αρχικά πήγαινε όλα τα ψάρια πίσω εκτός από τα νέον και τα χρυσά τέτρα (μια φωτογραφία θα βοηθούσε στην αναγνώριση)

Επίσης απάντησε στις ερωτήσεις του Γιώργου.

Link to comment
Share on other sites

Το ενυδρείο τρέχει σχεδόν ένα μήνα. Το έστρωσα με τα φάρμακα της sera: bionutrivec και aquatan. Ακολούθησα τις οδηγίες πάνω στα κουτιά. Οι μετρήσεις είναι με στικ api.

Link to comment
Share on other sites