Jump to content

Recommended Posts

Καλησπέρα σε ολους!Με λενε Αγγελο 22 ετων και είμαι φοιτητης στην Κοζανη κ οι εμπειριες μου σε σχεση με τα ενυδρεια περιοριζονται σε ενα χρυσοψαρο σε γυαλα που ειχα πιτσιρικας:rolleyes:

γι'αυτο οπως καταλαβατε θα σας ζαλισω αρκετα με τις αποριες μου.:)

Κι επειδη σημερα με την απωλεια τριων ψαριων μου στεναχωρήθηκα αλλα κ νευριασα,θα σας ριξω κατευθειαν στα βαθια.

Εχω ένα ενυδρείο 60lt που κατασκευασα μονος(γεμισα κ αδειασα το ενυδρειο καθως και το επλυνα αρκετες φορες πριν ριξω τα ψαρακια μου για τον καλυτερο καθαρισμο του).

Για αρχή μου είπε ο τύπος από το pet shop να βάλω το νερό,το βότσαλο(απο παραλια που ειχα παρει ο ιδιος,και απλα μου ειπε να το καθαρισω οσο πιο καλα μπορω)το αντιχλωριο,ένα άλλο φάρμακο για τα βακτήρια μάλλον( λέει:aquavital stress protect)και το φίλτρο για 2 μέρες...κι έτσι έκανα!

Πριν βάλω τα ψαράκια μέσα ρώτησα αν πρέπει να μετρήσω το PH την αμμωνία του νερου αλλα ο μεγάλος εκεί στο pet shop είπε ότι δεν χρειάζεται.