Jump to content

Ενα χρυσόψαρο


Recommended Posts

Καλησπέρα, :)

Είμαι εντελώς αρχάριος όπως θα καταλάβετε, λοιπόν προχτές αγόρασα ένα μικρό χρυσόψαρο από ένα πανηγύρι κοντά στο σπίτι μου το θέμα είναι πολύ χαριτωμένο και μόλις μου είπε κάποιος ότι μπορεί να πεθάνει σε λίγες μέρες μέσα στην γυάλα τρελάθηκα πήγα λοιπόν εχτές και αγόρασα ένα ενυδρείο 20 λίτρων και το γέμισα με νερό έβαλα το φίλτρο του έβαλα ένα υγρό 15 σταγόνες Sera aqatan για το χλώριο

και μετά από μια ώρα έβαλα ένα Sera nitrivec για τα βακτήρια και μετά από 15 λεπτά έβαλα μέσα το ψάρι μου. Αυτά μου είπε να κάνω το παιδί από το pet city, απ ότι όμως διαβάζω εδώ μέσα το ενυδρείο θέλει πολύ δουλειά για να στηθεί πριν βάλεις μέσα το ψάρι.

Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι τι πρέπει να κάνω άλλο για να μην πάθει τίποτα το ψαράκι μου και να ζήσει κανονικά και με υγεία? :)

Σας παρακαλώ βοηθήστε με δεν προλαβαίνω να διαβάσω όλα τα άρθρα στο forum λόγω δουλειάς…

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

Πρωτα θα παρεις τεστ για να μετρας το νερο σου...

Θα χρειαστεις αρχικα για NO2,NO3,NH3..Επεισης θα βρεις εναν συνχομπιστα που να μενει κοντα και θα παρεις λιγη μπιχλα απο το φιλτρο του και θα το βαλεις στο δικο σου...Η μπιχλα αυτη ειναι γεματη με βακτηρια που θα τρεφονται με NO2 και ΝΗ3...Αυτα τα 2 ειναι δηλιτηριοδες για τα ψαρια σου αν υπαρχουν στο ενυδριο...

Επεισης το ψαρακι σου ειναι κρυου νερου αρα θα πρεπει να εχεις την θερμοκρασια κοντα στο 22-25 πραγμα δυσκολο αυτην την εποχη..

Τα ειπα πολυ γρηγορα και απλα αμα περημενεις λιγο θα σου δωσει ο delta66 μια λιστα με λινκς που πρεπει να διαβασεις..Καλο διαβασμα..:)

Υ.Γ το ενυδριο σου ειναι μικρο για ενα χρυσοψαρο μιας και χρειαζονται 50-60 λιτρα το καθε ενα μονο του...

Μολις το στρωσεις το ενυδριο σου θα προτεινα να εβαζες εναν μονομαχο..:)

Link to comment
Share on other sites

Καλα στα ειπο ο Κωστης.