Jump to content

Μονομάχος και φίλτρο


Recommended Posts

Γεια σας. Πριν λίγες μέρες μου πήραν δώρο εναν μονομάχο σε μια γυαλα 5 λίτρα, blood worms και αντιχλώριο. Να προσθέσω ότι είμαι τελείως άσχετη απο ψάρια. Αλλά τον λυπήθηκα τον καημένο σε τόσο μικρό χωρο και χθες πήγα να του πάρω ένα ενυδρειάκι. Πάω λοιπόν στο pet shop και ο τύπος εκεί μου είπε να πάρω ένα 20 λίτρα, που είχε φίλτρο, μου έδωσε silk plants και χαλίκι. Μου εξήγησε 2 πράγματα και τον ρώτησα εάν χρειάζομαι κατι για την θερμοκρασία. Μου είπε πως ο μονομάχος δεν χρειάζεται τέτοια πράγματα και ότι είμαι κομπλέ. Εγώ σήμερα όμως έψαξα online γενικά και διαπίστωσα άλλα πράγματα. Τι θα πρέπει να παω να ζητήσω ακριβώς;

Επίσης σήμερα που γύρισα από δουλειά είδα τον καψερό να είναι πολυυυυ κοντά στο φίλτρο. Όταν έφυγε και πήγε από την άλλη μεριά, παρατήρησα ότι το φίλτρο έκανε πολύ ρεύμα και προσπαθούσε να κολυμπήσει ενάντιά του, κοπανιόταν δηλαδή! Το φίλτρο δεν έχει κάποιο διακόπτη low, medium κτλ. Πρέπει να το αλλάξω; Κάπου είδα ένα DIY "κάλυμα" απο μπουκαλάκι νερού. Λίγο help παιδιά παρακαλώ, φοβάμαι ότι ο μονομάχος θα τα πάρει κρανίο και θα μου μείνει στον τόπο!

Link to comment
Share on other sites

Καλως ορισες στην παρεα μας.

Καταρχην ο μονομαχος ειναι τροπικο ψαρι και χρειαζεται μια θερμοκρασια γυρω στους 25 C. Οποτε καταλαβαινεις οτι ο μαγαζατορας σου ελεγε @%$$#^.

Θα πας και θα αγορασεις ενα θερμαντηρα 25 βατ (υπαρχουν κοντοι που να χωρανε στο ενυδρρειο σου) και ενα απλο θερμομετρο.

Για το φιλτρο, ΠΡΕΠΕΙ να βρεις μια πατεντα για να μειωσεις τη ροη του.

Αν βαλεις φωτο κατι θα σκεφτουμε...

Link to comment
Share on other sites

Ok, θα πάω να του πάρω άμεσα!

Pic από το ενυδρείο (μου είπε να τοποθετήσω το φίλτρο ακριβως έτσι, τώρα βέβαια όλα παιζουν)

http://img200.imageshack.us/img200/3274/img0801t.jpg

Έγινε επεξεργασία - Psychocandy
Link to comment
Share on other sites

Καλώς όρισες και από 'μενα!