Jump to content

επιλογες


Recommended Posts

Καλημέρα!!

Έχω διαβάσει διάφορα άρθρα και το σίγουρο είναι ότι έχω πολύ διάβασμα ακόμα.

Είναι μέρες τώρα που θέλω να πάρω ενυδρείο και έχω καταλήξει στο μέγεθος αλλα πριν το πάρω θα ήθελα να ξέρω τα βήματα που θα ακολουθήσω μετά όσο αφορά το τι φυτά και ψάρια θα βάλω για να προσδιορίσω το χρόνο και το τι θα χρειαστώ.

θέλω να κάνω μικρά και σωστά βήματα αλλα θα πρέπει να ξέρω απο την αρχή το τι ακριβώσ θα βάλω μέσα στο ενυδρείο μου για να το διαμορφώσω όσο το δυνατόν καλύτερα έτσι ώστε και να έχω ένα αισθητικά όμορφο αποτέλεσμα και το σημαντικότερο να είναι ιδανικές οι συνθήκες για τα ψαράκια που πρόκειται να κατοικήσουν σε αυτό.

Επειδή είμαι αρχάρια γι αυτό θα ήθελα να συμβουλευτώ τη γνώμη σας ώσ προς τι φυτά και ψάρια θα πρέπει να πάρω ώστε και να μην έχουν πολλες απαιτήσεις και λόγω απειρίας να έχω απώλειες κάτι που δεν θα το ήθελα και να συνδυάζονται μεταξύ τους ως προς τις συνθήκες του νερού και να είναι αυτό που θα κάνει τα ψάρια να νιώσουν σαν να ζουν στο φυσιολογικό τους περιβάλλον.

Διαβάζω ξεχωριστά για το καθένα αλλα δεν μπορώ να βρώ τον κατάλληλο συνδυασμό.

Το ενυδρείο θα ειναι 240lt 121*44*55 και μέσα θα βάλω άμμο δεν ξέρω αν πρέπει να είναι ψιλή ή χοντρή και κυρίωσ θα έχω ξύλο και βράχους με κρυψώνες.

Δεν θα ήθελα να το φορτώσω πολύ με φυτά.

Οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να μου δώσετε θα είναι χρήσιμη.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Άννα

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και καλώς ήλθες!

Πες μας κάποια από τα ψάρια τα οποία έχεις δει και σου αρέσουν και οι συμβουλές-γνώμες θα έρθουν! :thumbup:

Link to comment
Share on other sites