Jump to content

κυκλοφοριτης η φιλτρο


Recommended Posts

Καλησπέρα πάλι παιδιά!εχω ένα ενυδρείο 100 λίτρα και αποφάσισα να πάρω εξωτερικό φίλτρο της eheim το 2213 μαζί με το σετ του!Πολλοί στην αγορά μου προτείνουν να βάλω κυκλοφορητή αντί του φίλτρου!!!!!ποια η αποψή σας?????το water inn στο site του λέει κάτο για τους κυκλοφοριτές!!!!περιμένω γνώμες γιατί είμαι λίγο άσχετος και θέλω να ξέρω τι να αγοράσω.Σας ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Kαλησπέρα!Φυσικά και θα αγοράσεις φίλτρο πρωτα,γιατί απλά εκεί θα έχεις την βιολογία,που θα κρατησει το ενυδρείο σου.Καλο θα είναι να μας πεις πιο πολλά για το ενυδρείο και τους κατοίκους που θα φιλοξενήσεις :)

Link to comment
Share on other sites

Αλλη η δουλεια του φιλτρου,κι αλλη η δουλεια του κυκλοφορητη.

Το φιλτρο κραταει τη βιολογια του ενυδρειου σου,ενω ο κυκλοφορητης,θα <<ανακατευει>> αν μπορω να το πω ετσι το νερο του ενυδρειου,δημιουργωντας ρευμα κινησης του νερου..............

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν χρειαζονται και τα 2! Σε εκατο λιτρα που έχεις το φίλτρο κανει την δουλεια του κυκλοφοριτή ανετα!

Δεν ξέρω κανεναν οργανισμό που θα ήθελε μεγάλα ρευματα μέσα στο ενυδρείο (γλυκού)

Link to comment
Share on other sites

μου είπαν πως το eheim 2213 που θέλω είναι η αρχαία σειρα της eheim και μ πρότειναν το eheim eco pro 130που είναι η καινούρια σειρά!!!!!!!!μ είπαν οτι είναι η καλύτερη και πιο εύκολη!!!!!!!!τι να κάνω????να το αγοράσω για να ξεκινήσω??????

Link to comment
Share on other sites

http://www.aquazone.gr/forums/index.php?sh...=eheim+ecco+pro

ειχε γινει μια σχετικη συζητηση.

εγω προσωπικα ηδη το παρηγγειλα. :)

Link to comment
Share on other sites

Ανεπιφύλακτα θα προτιμούσα το ecco pro αντί κάποιο της σειράς classic. Και περιέχει τα υλικά του ήδη, και είναι ευκολότερο στη χρήση και έχει χαμηλή κατανάλωση ..... τι άλλο θέλει κανείς ?

Τα συζητήσαμε και στο thread που έδειξε ο μπόμπιρας νωρίτερα.

Link to comment
Share on other sites