Sign in to follow this  
Ακόλουθοι 0
iki28

Ενυδρειο στο μαυρο του το χαλι

66 δημοσιεύσεις σε αυτό το θέμα

Λοιπον οι εικονες που ακολουθουν εχουν μια πολυ ενδιαφερον ιστορια και ειναι προς αποφυγη.post-530-1262109115_thumb.jpgpost-530-1262109131_thumb.jpgpost-530-1262109140_thumb.jpg

Αυτο ειναι το ενυδρειο που με κοπο και χρονοοοοοοοοοο εστησα πριν δυο εβδομαδες.Το ενυδρειο ηταν για γαριδοκατασταση.

Λοιπον ξεκινησα και πηγα στην ******** και πηρα 5 τσουβαλια των 5 κιλων χαλικι ΜΑΥΡΟ .Το επλυνα ,το ξαναεπλυνα ,το ξαναματαεπλυνα και αφου το επλυνα καμια 20αρια φορες ,και εφυγε ολη η μαυριλα το εβαλα στο ενυδρειο μου.Αρχικα τοποθετησα τα φυτα και τα ξυλα και επειτα εβαλα το χαλικακι ΤΟ ΜΑΥΡΟ στον σχηματισμο που ηθελα.

Ολα πηγεναν μια χαρα οποτε μετα απο μια μερα μπηκαν και τα γαριδακια που ειχα σε αλλο ενυδρειο.Το φιλτρο μπολιαστικε απο το αλλο ενυδρειο .Το θεαμα μου αρεσε παρα πολυ μεχρι την ημερα που παρατηρησα οτι το χαλικι απο ΜΑΥΡΟ της πισσας ,ηταν transformers και γινοταν γκρι μεχρι που κατεληξε ακομα και σε ασπρο.

Επικοινωνησα τοτε με την ******** απο απο εκει ειχε αγοραστει και μου ειπαν πως δεν υπαρχει καμια περιπτωση να συμβανει αυτο και οτι ολα τα προιοντα ειναι δοκισμενα .Σαν καταληξη λοιπον ηταν το να αδειασω το ενυδρειο μου να τους παω το χαλικι ,και εκει μου εδωσαν πιστωτικο να παρω κατι αλλο.Και ρωταω λοιπον ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙ ***** ΠΟΥΛΑΕΙ,γιατι να φαω τετοια ταλεπωρια και να δεχομαι και την αμφισβητηση τους απο πανω?Αυτοι λεγονται ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ?

Συγνωμη αν σας κουρασα αλλα εχω τετοια νευρα που βλεπω το φρεσκοστημενο μου ενυδρειο ΑΔΕΙΟ .post-530-1262110205_thumb.jpg ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ

mod note

Φίλε Χρήστο καταλαβαίνω απόλυτα τον εκνευρισμό σου, αλλά δεν υπάρχει λόγος να βρίζεις. Επίσης το συγκεκριμένο κατάστημα δεν έχει βήμα στο φόρουμ και συνεπώς δεν έχει την δυνατότητα να απαντήσει.

Έγινε επεξεργασία - karydas

Share this post


Link to post
Share on other sites

ποο ρε ταλαιπωρια χαρα στο κουραγιο σου!! απαραδεχτο!!!!Δεν τους εβρισες???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε Χρήστο καταλαβαίνω απόλυτα τον εκνευρισμό σου, αλλά δεν υπάρχει λόγος να βρίζεις. Επίσης το συγκεκριμένο κατάστημα δεν έχει βήμα στο φόρουν και συνεπώς δεν έχει την δυνατότητα να απαντήσει.[/b][/color]

Φυσικα και κατελαβαινεις ,οποιοσδηποτε απο εδω καταλαβαινει απλα δεν καταλαβα γιατι δεν πρεπει να ονοματιζουμε καταστηματα με λαθος προιοντα ,που στην τελικη ειναι βλαβερα για το χομπυ μας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και γιατί φίλε mod να μην αναφερθεί το κατάστημα που πουλάει αυτό το χαλίκι?

Πως προστατεύουμε τον αυριανό ανυποψίαστο πελάτη?

Ή πρέπει να λέμε μόνο τα καλά? :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν ένα κατάστημα έχει βήμα εδώ, μπορεί να σου απαντήσει σε οποιοδήποτε παράπονο έχεις. Όταν όμως δεν μπορεί να υπάρξει αντίλογος, αυτό μπορεί να θέσει σε κίνδυνο ακόμα και την ύπαρξη του φόρουμ απ'την στιγμή που θα κατηγορηθεί για αρνητική διαφήμιση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν ένα κατάστημα έχει βήμα εδώ, μπορεί να σου απαντήσει σε οποιοδήποτε παράπονο έχεις. Όταν όμως δεν μπορεί να υπάρξει αντίλογος, αυτό μπορεί να θέσει σε κίνδυνο ακόμα και την ύπαρξη του φόρουμ απ'την στιγμή που θα κατηγορηθεί για αρνητική διαφήμιση.

Όποιο κατάστημα θέλει, φαντάζομαι μπορεί να απαντήσει.Για τα υπόλοιπα που λες δεν νομίζω ότι ευσταθούν,

εκτός κι αν η γνώμη του οποιουδήποτε που γράφει κάτι,σημαίνει ότι εκφράζει και την γνώμη του φόρουμ :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οποιος θελει να μαθει το μαγαζι ωστε να αποφυγει το προιον μπορει να τον ρωτησει μεσω π.μ.Δεν χρειαζετε να μπει σε κινδυνο το φορουμ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω φίλοι ότι κινδυνολογείτε αβάσιμα.

Δεν μπορεί η γνώμη του καθένα να χρεώνεται στο φόρουμ.

Αν δεν μπορεί να γράψει κάποιος για την αρνητική του εμπειρία απο ένα συγκεκριμμένο κατάστημα,

δεν μπορεί να γράψει την αρνητική του εμπειρία απο ένα οποιοδήποτε ενυδρειακό προϊόν κλπ.

Και τι κάνουμε? να γράφουμε μόνο "τι ωραία,τι καλά"? η "θετική" διαφήμιση επιτρέπεται?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και γιατί φίλε mod να μην αναφερθεί το κατάστημα που πουλάει αυτό το χαλίκι?

Πως προστατεύουμε τον αυριανό ανυποψίαστο πελάτη?

Ή πρέπει να λέμε μόνο τα καλά? :welcome:

Εσυ δηλαδη φιλε Senior Member,πως θα αντιδρουσες αν ησουν mod;

Για εξηγησε μας πως θα αντιμετωπιζες την κατασταση;Εχει ξαναγινει κουβεντα και ξερουμε ολοι οτι δεν καταληγει πουθενα απο τη στιγμη που δεν εχει βημα εδω το μαγαζι,και δεν μπορουμε να ακουσουμε και τη δικη τους γνωμη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και αν πάω εγώ αύριο στο ίδιο μαγαζί και αγοράσω το ίδιο χαλίκι; Απίθανη περίπτωση βέβαια γιατί μένω Θεσσαλονίκη, αλλά λέμε τωρα.

Δηλαδή η λύση είναι να στείλει ο φίλος iki28 pm σε όλα τα μέλη του forum; :welcome: Στο κάτω κάτω και το ίδιο το μαγαζί παραδέχτηκε το λάθος του...

ΥΓ : Συμφωνώ απόλυτα ότι η κουβέντα δεν βγάζει άκρη...

Έγινε επεξεργασία - theodor72

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω φίλοι ότι κινδυνολογείτε αβάσιμα.

Δεν μπορεί η γνώμη του καθένα να χρεώνεται στο φόρουμ.

Αν δεν μπορεί να γράψει κάποιος για την αρνητική του εμπειρία απο ένα συγκεκριμμένο κατάστημα,

δεν μπορεί να γράψει την αρνητική του εμπειρία απο ένα οποιοδήποτε ενυδρειακό προϊόν κλπ.

Και τι κάνουμε? να γράφουμε μόνο "τι ωραία,τι καλά"? η "θετική" διαφήμιση επιτρέπεται?

Σε ΑΥΤΟ το φορουμ κανεις δεν κινδυνολογει αβασιμα.................

Κινδυνολογια σου μοιαζει εσενα το οτι λεμε πως το μαγαζι δεν εχει βημα εδω για να πει τη γνωμη του;;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προσωπικη μου γνωμη με απολητο σεβασμο προς τον συνχομπιστα μου που επαθε αυτο το ατυχημα....

Οτι ηταν να παρουμε απο αυτη την συζητηση (δλδ να ειμαστε προσεκτικοι σε τι αγοραζουμε) το πηραμε...

τωρα το να μαλωνουμε και να ερχομαστε σε εντονες αντιπαραθεσεις χρονιαρες μερες δν ειναι καλο και δεν βγαζει καπου....

νομιζω με ολο το σεβασμο οτι το θεμα πρεπει να κλειδωθει...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω φίλοι ότι κινδυνολογείτε αβάσιμα.

Δεν μπορεί η γνώμη του καθένα να χρεώνεται στο φόρουμ.

Αν δεν μπορεί να γράψει κάποιος για την αρνητική του εμπειρία απο ένα συγκεκριμμένο κατάστημα,

δεν μπορεί να γράψει την αρνητική του εμπειρία απο ένα οποιοδήποτε ενυδρειακό προϊόν κλπ.

Και τι κάνουμε? να γράφουμε μόνο "τι ωραία,τι καλά"? η "θετική" διαφήμιση επιτρέπεται?

Συμφωνω ... Κλεοβουλε ... Αυτη την ερωτηση την εχω κανει και εγω ...

Το κλειδωμα θεματων αφηνει πολλα αναπαντητα ερωτηματα ... τα οποια ερχονται στην επιφανεια καθε φορα!

Μια ξεκαθαρη απαντηση θα παρω ποτε? Ωστε να καταλαβω επιτελους? (αν κανω λαθος θα ζητησω συγνωμη δημοσια)

Οταν γραφω οτι το sera nitrivec ειναι καλο ... εχει καμια διαφορα απο το να ελεγα οτι δεν ειναι καλο? Η Jbl δεν μπορει να καταφυγει για αθεμητο ανταγωνισμο?

Edit: Ολα αυτα παντα με καλη διαθεση και ελπιζω να μη παρεξηγουνται ...

Ευχομαι σε ολους χρονια πολλα με υγεια!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επαναλαμβανόμαστε βέβαια, αλλά δεν αντέχω να μην πω την άποψή μου:

Για κάποιον ακατανόητο σ' εμένα λόγο, έχετε αποφασίσει να προστατεύετε τα μαγαζιά και τις εταιρίες στο σύνολό τους

και όχι, όπως θα ήταν αναμενόμενο, τα μέλη του φόρουμ από κακούς επαγγελματίες και ελατωματικά προϊόντα. Κρίμα.

Έχετε κλειδώσει, διαγράψει, εξαφανίσει κάθε παράπονο, κάθε καταγγελία, κάθε αρνητική κριτική, κάθε προειδοποίηση και συμβουλή

από αγανακτισμένους καταναλωτές προς τα υπόλοιπα μέλη του φόρουμ, για να μην την "πατήσουν" κι αυτά.

Έτσι στερείτε από όλους μας τα αυτονόητα δικαιώματα της αλληλοϋποστήριξης και της ενημέρωσης, βασικά συστατικά κάθε φόρουμ.

Και τώρα το κάνετε και σε μια περίπτωση που υπήρξε αναγνώριση του λάθους από το ίδιο το κατάστημα, επαναλαμβάνοντας τις ίδιες υπερβολικές κινδυνολογίες.

Κι αυτή η δικαιολογία ότι επειδή κάποιοι δεν έχουν επίσημο βήμα, δεν πρέπει να τους αναφέρουμε καν, δε νομίζετε ότι κούρασε?

Ούτε η EHEIM για παράδειγμα, έχει βήμα εδώ, γιατί λοιπόν αφήνετε να σχολιάζουμε και να κρίνουμε τα προϊόντα της?

Όσο για τον "φόβο" των μηνύσεων, και τα μικρά παιδιά ξέρουν σήμερα ότι οι απόψεις των μελών, δεν εκφράζουν και δεν δεσμεύουν κανένα φόρουμ.

Με τη λογική αυτή, ο καθένας μπορεί να σας κάνει μήνυση, επειδή ακολουθώντας τις συμβουλές κάποιου μέλους, έβαλε αλατάκι και του ψόφησε ένα ψάρι.

Αν πραγματικά φοβάστε μηνύσεις, πρέπει να διαγράψετε οποιαδήποτε αναφορά (θετική και αρνητική) σε κάθε μάρκα, μοντέλο, εταιρία, προϊόν, κατάστημα.

Δικαιολογίες, δικαιολογίες, και ο πανταχού παρών μπαμπούλας να κλείσει το φόρουμ, αν ένα μέλος διηγηθεί την αρνητική εμπειρία του από ένα προϊόν ή ένα

κατάστημα, συγνώμη, αλλά εμένα δεν με πείθουν πια, όπως πιστεύω και τους περισσότερους εδώ μέσα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οτι ηταν να παρουμε απο αυτη την συζητηση (δλδ να ειμαστε προσεκτικοι σε τι αγοραζουμε) το πηραμε...

νομιζω με ολο το σεβασμο οτι το θεμα πρεπει να κλειδωθει...

Τι εννοείς φίλε Στάθη "να ειμαστε προσεκτικοι σε τι αγοραζουμε"?

Αφού ούτε η μάρκα του βαμένου χαλικιού αναφέρθηκε, ούτε το μαγαζί. Τι να προσέξουμε δηλαδή, τα πάντα?

Σοβαρά πιστεύεις ότι το θέμα αυτό, έτσι όπως λογοκρίθηκε, βοήθησε κάποιον?

Όσο για το κλείδωμα, τι ανησυχείς? Είναι το μόνο σίγουρο και προσφιλής τακτική σε θέματα που ενοχλούν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πως προστατεύουμε τον αυριανό ανυποψίαστο πελάτη?

Ή πρέπει να λέμε μόνο τα καλά? :welcome:

Αν δεν μπορεί να γράψει κάποιος για την αρνητική του εμπειρία απο ένα συγκεκριμμένο κατάστημα,

δεν μπορεί να γράψει την αρνητική του εμπειρία απο ένα οποιοδήποτε ενυδρειακό προϊόν κλπ.

Και τι κάνουμε? να γράφουμε μόνο "τι ωραία,τι καλά"? η "θετική" διαφήμιση επιτρέπεται?

Και αν πάω εγώ αύριο στο ίδιο μαγαζί και αγοράσω το ίδιο χαλίκι;

Οταν γραφω οτι το sera nitrivec ειναι καλο ... εχει καμια διαφορα απο το να ελεγα οτι δεν ειναι καλο? Η Jbl δεν μπορει να καταφυγει για αθεμητο ανταγωνισμο?

Ούτε η EHEIM για παράδειγμα, έχει βήμα εδώ, γιατί λοιπόν αφήνετε να σχολιάζουμε και να κρίνουμε τα προϊόντα της?

Μπορει κανεις να απαντησει σε αυτα? Απλες ερωτησεις ειναι ... Δεν εχει κανενας γνωμη για αυτα ολα? Η περιμενετε να πιαστειτε απο μια λεξη και να απαντησετε μονο σε αυτη?? Αυτο βλεπω μονο και τιποτα αλλο!! Μισες απαντησεις!

Επαναλαμβανομαστε γιατι δεν απανταει κανεις σταρατα και ουσιαστικα!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα είπαν ο georgarask και bokostas. ;)

Ο "θεός" κατακεραύνωσε. :welcome:

Ο sta8hs εξέφρασε την ενδεδειγμένη γι΄ΑΥΤΟ το φόρουμ λύση. ;)

Άντε Καλή Χρονιά!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε παιδια τελευταια εχει παραγινει η γκρινια!!! Ειδικα απο καποιους συκεκριμενους ανθρωπους..............

Καλως η κακως αυτη ειναι η λογικη του παροντως φορουμ!

Αυτο δηλαδη που ζητατε απο ενα φορουμ ειναι να σας δωσει βημα να κραζετε ή να ανταλλασετε αποψεις και εμπειριες??? Το ΑΖ τουλαχιστον υπαρχει για το δευτερο λογο..............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε παιδια τελευταια εχει παραγινει η γκρινια!!! Ειδικα απο καποιους συκεκριμενους ανθρωπους..............

Καλως η κακως αυτη ειναι η λογικη του παροντως φορουμ!

Αυτο δηλαδη που ζητατε απο ενα φορουμ ειναι να σας δωσει βημα να κραζετε ή να ανταλλασετε αποψεις και εμπειριες??? Το ΑΖ τουλαχιστον υπαρχει για το δευτερο λογο..............

Νινταλ ... δεν βοηθας καθολου ... απαντας σε ερωτησεις με ερωτησεις - οπως ο Διας??

Κραξιμο ειναι σε ρωταμε? Αν δεν θελεις δεν απαντας ...

Στις παραπανω ερωτησεις εχεις τιποτα να πεις?

ΠΑΡΑΘΕΣΗ(kleovoulos @ 29/12/2009, 20:32:55)

Πως προστατεύουμε τον αυριανό ανυποψίαστο πελάτη?

Ή πρέπει να λέμε μόνο τα καλά?

ΠΑΡΑΘΕΣΗ(kleovoulos @ 29/12/2009, 21:38:44)

Αν δεν μπορεί να γράψει κάποιος για την αρνητική του εμπειρία απο ένα συγκεκριμμένο κατάστημα,

δεν μπορεί να γράψει την αρνητική του εμπειρία απο ένα οποιοδήποτε ενυδρειακό προϊόν κλπ.

Και τι κάνουμε? να γράφουμε μόνο "τι ωραία,τι καλά"? η "θετική" διαφήμιση επιτρέπεται?

ΠΑΡΑΘΕΣΗ(theodor72 @ 30/12/2009, 01:38:34)

Και αν πάω εγώ αύριο στο ίδιο μαγαζί και αγοράσω το ίδιο χαλίκι;

ΠΑΡΑΘΕΣΗ(georgarask @ 30/12/2009, 02:17:38)

Οταν γραφω οτι το sera nitrivec ειναι καλο ... εχει καμια διαφορα απο το να ελεγα οτι δεν ειναι καλο? Η Jbl δεν μπορει να καταφυγει για αθεμητο ανταγωνισμο?

ΠΑΡΑΘΕΣΗ(bokostas @ 30/12/2009, 02:39:55)

Ούτε η EHEIM για παράδειγμα, έχει βήμα εδώ, γιατί λοιπόν αφήνετε να σχολιάζουμε και να κρίνουμε τα προϊόντα της?

Έγινε επεξεργασία - georgarask

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επαναλαμβανόμαστε βέβαια, αλλά δεν αντέχω να μην πω την άποψή μου:

Για κάποιον ακατανόητο σ' εμένα λόγο, έχετε αποφασίσει να προστατεύετε τα μαγαζιά και τις εταιρίες στο σύνολό τους

και όχι, όπως θα ήταν αναμενόμενο, τα μέλη του φόρουμ από κακούς επαγγελματίες και ελατωματικά προϊόντα. Κρίμα.

Έχετε κλειδώσει, διαγράψει, εξαφανίσει κάθε παράπονο, κάθε καταγγελία, κάθε αρνητική κριτική, κάθε προειδοποίηση και συμβουλή

από αγανακτισμένους καταναλωτές προς τα υπόλοιπα μέλη του φόρουμ, για να μην την "πατήσουν" κι αυτά.

Έτσι στερείτε από όλους μας τα αυτονόητα δικαιώματα της αλληλοϋποστήριξης και της ενημέρωσης, βασικά συστατικά κάθε φόρουμ.

Και τώρα το κάνετε και σε μια περίπτωση που υπήρξε αναγνώριση του λάθους από το ίδιο το κατάστημα, επαναλαμβάνοντας τις ίδιες υπερβολικές κινδυνολογίες.

Κι αυτή η δικαιολογία ότι επειδή κάποιοι δεν έχουν επίσημο βήμα, δεν πρέπει να τους αναφέρουμε καν, δε νομίζετε ότι κούρασε?

Ούτε η EHEIM για παράδειγμα, έχει βήμα εδώ, γιατί λοιπόν αφήνετε να σχολιάζουμε και να κρίνουμε τα προϊόντα της?

Όσο για τον "φόβο" των μηνύσεων, και τα μικρά παιδιά ξέρουν σήμερα ότι οι απόψεις των μελών, δεν εκφράζουν και δεν δεσμεύουν κανένα φόρουμ.

Με τη λογική αυτή, ο καθένας μπορεί να σας κάνει μήνυση, επειδή ακολουθώντας τις συμβουλές κάποιου μέλους, έβαλε αλατάκι και του ψόφησε ένα ψάρι.

Αν πραγματικά φοβάστε μηνύσεις, πρέπει να διαγράψετε οποιαδήποτε αναφορά (θετική και αρνητική) σε κάθε μάρκα, μοντέλο, εταιρία, προϊόν, κατάστημα.

Δικαιολογίες, δικαιολογίες, και ο πανταχού παρών μπαμπούλας να κλείσει το φόρουμ, αν ένα μέλος διηγηθεί την αρνητική εμπειρία του από ένα προϊόν ή ένα

κατάστημα, συγνώμη, αλλά εμένα δεν με πείθουν πια, όπως πιστεύω και τους περισσότερους εδώ μέσα.

Είσαι άδικος απέναντι μας !!!

http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showtopic=31511

Δεν γινετε να μας κατηγορήτε ετσι συλλήβδην για όλα και δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει σωστός και εποικοδομητικός διάλογος με αυτο το τρόπο .

Λυπάμαι !!!

Υ.Γ. Μήπως θα πρέπει να αλλάξετε φόρουμ και να δοκιμάσετε να γράψετε τα ίδια και κάπου αλλού ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υ.Γ. Μήπως θα πρέπει να αλλάξετε φόρουμ και να δοκιμάσετε να γράψετε τα ίδια και κάπου αλλού ;

Βρε Σταματη αυτη ειναι η απαντηση σε ολα αυτα?? Απαντας με ερωτηση?

Αν τα αλλα φορουμ εκαναν τα ιδια .... τις ιδιες ακριβως αποριες θα ειχαν ολοι και θα τις εξεφραζαν!!

Σε κατηγορησε κανεις για κατι?

Γιατι κανεις δεν απανταει στις παραπανω ερωτησεις καποιος σταρατα! Δεν εχετε γνωμη για ολες αυτες τις ερωτησεις?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λάθος κατάλαβες δεν απαντάω καθόλου !!!

Δεν γινετε να μας κατηγορήτε ετσι συλλήβδην για όλα και δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει σωστός και εποικοδομητικός διάλογος με αυτο το τρόπο .

Λυπάμαι !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λάθος κατάλαβες δεν απαντάω καθόλου !!!

Toτε να χαρω που εχουμε τις ιδιες αποριες? Η να λυπηθω αν δεν εχεις γνωμη στο διαλογο που λεγαμε?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω δεν χρειάζεται να πούμε κάτι παραπάνω. Αυτή είναι η θέση του forum και την αποδέχομαι χωρίς όμως να την κατανοώ. Δεν δέχεται κριτική σε καταστήματα που δεν έχουν βήμα εδώ και δεν δέχεται κακή κριτική σε κανένα επώνυμο προϊόν. Δεν είμαι δικηγόρος και δεν ξέρω αν το θέμα της δυσφήμισης και προστασίας του forum είναι υπαρκτό. Υπήρξε ποτέ κάποια ανάλογη κίνηση από κάποιο κατάστημα ή μιλάμε γενικώς;

Δεν υπάρχει κάποιος νομικός να μας διαφωτίσει με κάποια σιγουριά;

Όσο για την πρώιμη πρόταση να κλειδωθεί το θέμα... ουδέν σχόλιο...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Ακόλουθοι 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.