Jump to content

Ενυυδρειακι 30λ με νεον???


Recommended Posts

Καλησπερα σας...

εχω ενα ενυδρειο 30λ της hallea και σκεφτομουν μηπως μπορω να βαλω 8-10 νεον χωρις να ειναι παραφορτωμενο......ποια ειναι η γνωμη σας???? :):buttrock::hysterical:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 74
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καλησπερα σας...

εχω ενα ενυδρειο 30λ της hallea και σκεφτομουν μηπως μπορω να βαλω 8-10 νεον χωρις να ειναι παραφορτωμενο......ποια ειναι η γνωμη σας???? :):buttrock::hysterical:

Καλυτερα μην βαλεις neon σε τοσο λιγα λιτρα.. Τα neon ειναι κοπαδοψαρα και προτιμουν μεγαλο μηκος ενυδρειου! Οριστε και το προφιλ των neon!

Εγω θα σου προτεινω να βαλεις μεσα εναν μονομαχο και να βαλεις και ξυλα και φυτα και θα γινει ενα πανεμορφο στολιδακι!!! :hysterical::hysterical:

Link to comment
Share on other sites

και μόνο πρόβλημα δεν είναι ότι πρέπει να είναι από 8(πιο καλά από 10 και πάνω) άτομα και πάνω(σε ένα 30λ μπορείς να βάλεις μέχρι 5 άτομα μέσα) αλλά σε αυτά τα λίτρα είναι δύσκολο να ρυθμίσεις το ph καθώς πρέπει να το κατεβάσεις στο 6.5...και ειδικά με το φίλτρο που έχεις άμα έχεις αφήσει της μάνας του .εκτός άμα αγοράσεις σύστημα αντίστροφης όσμωσης που είναι αρκετά ακριβό.αλλά ξανά τονίζω ο βασικός λόγος είναι ο αριθμός των ατόμων

Έγινε επεξεργασία - karrot
Link to comment
Share on other sites

....κριμααα....γτ μου αρεσαν πολυ τα νεον... :hysterical::hysterical:

αλλο ψαρακι εκτος του μονομαχου που να μπορει να ζησει σε αυτα τα λιτρα...??? :):buttrock:

Link to comment
Share on other sites

....κριμααα....γτ μου αρεσαν πολυ τα νεον... :hysterical::hysterical:

αλλο ψαρακι εκτος του μονομαχου που να μπορει να ζησει σε αυτα τα λιτρα...??? :):buttrock:

ίσως ένα χαρέμι guppy αλλά θα έχεις προβλήματα με τα μικρά....θα πρέπει κάθε μήνα σχεδόν να διώχνεις τα μικρά από τις γέννες που θα έχεις

Link to comment
Share on other sites

ίσως ένα χαρέμι guppy αλλά θα έχεις προβλήματα με τα μικρά....θα πρέπει κάθε μήνα σχεδόν να διώχνεις τα μικρά από τις γέννες που θα έχεις

καμοια αλλη προταση :) ...??? γτ τα γκαπυ τα προοριζω για ενα 54λ που στρωνω αυτον τον καιρο... :hysterical: ...για να ευχαρστιεμαι και τους γονους λιγακη... :buttrock:

Link to comment
Share on other sites

αν βρεις στην αγορά αυτά τα ψαράκια κάνουν για το ενυδρείο σου

Common Names: Dwarf Puffer, Pygmy Puffer, Indian Puffer, Pea Puffer, Malabar Puffer

Scientific Name: Carinotetraodon travancoricus

Family: Tetraodontidae

Origin: Asia

Max Size: 1”

Care: The dwarf puffer does not require any salt in it’s water, it’s a completely freshwater fish. Adding salt will do more harm than good. Small as they are they are extremely aggressive and should be kept in species only tanks. They’ll need a minimum of 5 gallons each and when having more than 1 in a tank this rule should not be stretched to fit slightly more in. The tank should have a sand substrate, seeing as puffers often like to sleep on sand and sometimes even burry themselves in it. Gravel often has sharp edges and will lead to the puffers cutting themselves. When keeping more than 1 puffer the tank it will need to be heavily decorated to break up the eye-sight of the puffers and give them plenty of opportunities to hide from and lose the other puffer that is following them. You can do this by using plants, rocks and bogwood. Dwarfs establish their own territory as well so caves or other hiding places they can call theirs are a must.

Dwarf puffers will also need their teeth looked after. They keep growing and can overgrow if not being grinded down by snail shells. If this happens, the fish will not be able to eat anymore and will eventually starve to death if the teeth don’t get cut. For this reason you’ll have to feed your puffers snails at least once every 2 weeks. The rule for this tends to be "it will get crushed as long as its smaller than the size of the puffers eye", anything larger than that will simply get it’s head bitten off.

Feeding: Best food for main diet is bloodworms, live or frozen. Treats can be provided in the form of black worms, live or frozen brine shrimp (when using the brine shrimp, be sure to rinse them off in freshwater first to minimize the amount of salt that enters the water), live ghost or river shrimp, mysis shrimp or pretty much anything that will fit in their mouths. They are not guaranteed to like all this, so you’ll simply have to find out by trying. Dwarf puffers can be very picky about their food and might even refuse to eat anything that is not alive. You can try fooling them by placing the food in the current and hoping they’ll get to it before it stops moving. They are messy eaters though, and can leave quite a lot of food on the bottom after feeding time. It’s recommended to remove this right away to stop it from polluting the water. Snails make a good treat too, but like said before … will have to be fed on a 2-weekly base. Recommended feedings is once every 2 days and feed until their bellies are nice and rounded.

Sexing: Male dwarf puffers have a black line on their stomach, though I have noticed this fading from time to time. They do however, at all times, have wrinkles behind the eyes which the females are lacking.

Breeding: Only once been recorded properly in an aquarium, so not much known about it.

Comments: You are always taking a risk when having more than 1 dwarf puffer in the same tank, and nothing will guarantee you to have happy puffers that will not kill each other. It’s not recommended to keep more than 1 male in a tank, seeing as they tend to be more aggressive towards each other. Also, young puffers tend to get along together great and sometimes even school! Don’t be fooled though, once they get older their aggression grows and chances of them getting along at all are very slim.

Some people keep otos and bristlenose plecos in with dwarf puffers as a clean-up crew. If this will work depends completely on the personality of the puffer, some manage it, others end up with dead catfish. It might be worth trying as long as you keep a very close eye on it, at all times, and have a place to re-home the catfish into.

και φώτο post-14047-1278165899_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

καμοια αλλη προταση :) ...??? γτ τα γκαπυ τα προοριζω για ενα 54λ που στρωνω αυτον τον καιρο... :hysterical: ...για να ευχαρστιεμαι και τους γονους λιγακη... :buttrock:

Αφού σου αρέσουν τόσο πολύ τα neon, γιατί δεν βάζεις ένα κοπαδάκι στα 54 λίτρα???

Και στα 30 λίτρα βάζεις τα guppies. Και αν δεν θες γέννες, βάλε μόνο αρσενικά.

Δεν θα υπάρχει πρόβλημα!

Link to comment
Share on other sites

αν βρεις στην αγορά αυτά τα ψαράκια κάνουν για το ενυδρείο σου

Common Names: Dwarf Puffer, Pygmy Puffer, Indian Puffer, Pea Puffer, Malabar Puffer

Scientific Name: Carinotetraodon travancoricus

Family: Tetraodontidae

Origin: Asia

Max Size: 1”

Care: The dwarf puffer does not require any salt in it’s water, it’s a completely freshwater fish. Adding salt will do more harm than good. Small as they are they are extremely aggressive and should be kept in species only tanks. They’ll need a minimum of 5 gallons each and when having more than 1 in a tank this rule should not be stretched to fit slightly more in. The tank should have a sand substrate, seeing as puffers often like to sleep on sand and sometimes even burry themselves in it. Gravel often has sharp edges and will lead to the puffers cutting themselves. When keeping more than 1 puffer the tank it will need to be heavily decorated to break up the eye-sight of the puffers and give them plenty of opportunities to hide from and lose the other puffer that is following them. You can do this by using plants, rocks and bogwood. Dwarfs establish their own territory as well so caves or other hiding places they can call theirs are a must.

Dwarf puffers will also need their teeth looked after. They keep growing and can overgrow if not being grinded down by snail shells. If this happens, the fish will not be able to eat anymore and will eventually starve to death if the teeth don’t get cut. For this reason you’ll have to feed your puffers snails at least once every 2 weeks. The rule for this tends to be "it will get crushed as long as its smaller than the size of the puffers eye", anything larger than that will simply get it’s head bitten off.

Feeding: Best food for main diet is bloodworms, live or frozen. Treats can be provided in the form of black worms, live or frozen brine shrimp (when using the brine shrimp, be sure to rinse them off in freshwater first to minimize the amount of salt that enters the water), live ghost or river shrimp, mysis shrimp or pretty much anything that will fit in their mouths. They are not guaranteed to like all this, so you’ll simply have to find out by trying. Dwarf puffers can be very picky about their food and might even refuse to eat anything that is not alive. You can try fooling them by placing the food in the current and hoping they’ll get to it before it stops moving. They are messy eaters though, and can leave quite a lot of food on the bottom after feeding time. It’s recommended to remove this right away to stop it from polluting the water. Snails make a good treat too, but like said before … will have to be fed on a 2-weekly base. Recommended feedings is once every 2 days and feed until their bellies are nice and rounded.

Sexing: Male dwarf puffers have a black line on their stomach, though I have noticed this fading from time to time. They do however, at all times, have wrinkles behind the eyes which the females are lacking.

Breeding: Only once been recorded properly in an aquarium, so not much known about it.

Comments: You are always taking a risk when having more than 1 dwarf puffer in the same tank, and nothing will guarantee you to have happy puffers that will not kill each other. It’s not recommended to keep more than 1 male in a tank, seeing as they tend to be more aggressive towards each other. Also, young puffers tend to get along together great and sometimes even school! Don’t be fooled though, once they get older their aggression grows and chances of them getting along at all are very slim.

Some people keep otos and bristlenose plecos in with dwarf puffers as a clean-up crew. If this will work depends completely on the personality of the puffer, some manage it, others end up with dead catfish. It might be worth trying as long as you keep a very close eye on it, at all times, and have a place to re-home the catfish into.

και φώτο post-14047-1278165899_thumb.jpg

για αυτα διαβασα ...τα ελαχιστα λιτρα τους ειναι 50λ... :buttrock: ...εκτος του οτι ειναι αρκετα σπανια νομιζω... :hysterical::hysterical::hysterical:

...καμοια αλλη προτασουλα...??? :) χωρις να με βρισεται...ναι..??? :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Αφού σου αρέσουν τόσο πολύ τα neon, γιατί δεν βάζεις ένα κοπαδάκι στα 54 λίτρα???

Και στα 30 λίτρα βάζεις τα guppies. Και αν δεν θες γέννες, βάλε μόνο αρσενικά.

Δεν θα υπάρχει πρόβλημα!

βασικα θα ηθελα πολυ να δω γεννες....δν ειναι λιγο στεναχωρα για τα γκαπυ τα 30λ..??? :)

Link to comment
Share on other sites

βασικα θα ηθελα πολυ να δω γεννες....δν ειναι λιγο στεναχωρα για τα γκαπυ τα 30λ..??? :buttrock:

3-4 δεν θα έχουν πρόβλημα.

Αλλά αν θες να δεις γέννες, τότε ''θυσιάζεις'' τα neon :)

Link to comment
Share on other sites

3-4 δεν θα έχουν πρόβλημα.

Αλλά αν θες να δεις γέννες, τότε ''θυσιάζεις'' τα neon :)

κατσε γτ με μπουρδεψες...3-4 που...????

Link to comment
Share on other sites

Στο 30 λιτρο 3-4, στα 54 λίτρα, αν έχεις και καλή φίλτρανση, πολύ περισσότερα :)

Link to comment
Share on other sites

Στο 30 λιτρο 3-4, στα 54 λίτρα, αν έχεις και καλή φίλτρανση, πολύ περισσότερα :)

μπορω δηλ να δω και γεννες στο 30λ :hysterical: η πρεπει να βαλω μονο αρσενικα...???

:buttrock:

Link to comment
Share on other sites

Στο 30 λιτρο μπορείς να βάλεις 1 αρσενικό με 3 θυληκά. Φυσικά και θα δεις γέννες, αλλά τα μικρά μετά που θα πάνε??? Στο 54 λιτρο? Μα εκεί θα έχεις υποτίθεται neon, αν τελεικά θες.

Link to comment
Share on other sites

Στο 30 λιτρο μπορείς να βάλεις 1 αρσενικό με 3 θυληκά. Φυσικά και θα δεις γέννες, αλλά τα μικρά μετά που θα πάνε??? Στο 54 λιτρο? Μα εκεί θα έχεις υποτίθεται neon, αν τελεικά θες.

αν βαλω τα γκαπυ στο 30λ...μετα απο ποσο καιρο τα μωρα ειναι αρκετα μεγαλα για να δωθουν????εχω μια φιλη που αντρας της εχει πετ...και θα μπορω να τα δινω εκει....αλλα μετα απο ποσο καιρο...για να μην υπαρχουν και για αυτα επιπλοκες αλλα και για οσα θα ειναι στο ενυδρειο...?? :):buttrock:

Link to comment
Share on other sites

αν βρεις στην αγορά αυτά τα ψαράκια κάνουν για το ενυδρείο σου

Common Names: Dwarf Puffer, Pygmy Puffer, Indian Puffer, Pea Puffer, Malabar Puffer

Scientific Name: Carinotetraodon travancoricus

Family: Tetraodontidae

Origin: Asia

Max Size: 1”

Care: The dwarf puffer does not require any salt in it’s water, it’s a completely freshwater fish. Adding salt will do more harm than good. Small as they are they are extremely aggressive and should be kept in species only tanks. They’ll need a minimum of 5 gallons each and when having more than 1 in a tank this rule should not be stretched to fit slightly more in. The tank should have a sand substrate, seeing as puffers often like to sleep on sand and sometimes even burry themselves in it. Gravel often has sharp edges and will lead to the puffers cutting themselves. When keeping more than 1 puffer the tank it will need to be heavily decorated to break up the eye-sight of the puffers and give them plenty of opportunities to hide from and lose the other puffer that is following them. You can do this by using plants, rocks and bogwood. Dwarfs establish their own territory as well so caves or other hiding places they can call theirs are a must.

Dwarf puffers will also need their teeth looked after. They keep growing and can overgrow if not being grinded down by snail shells. If this happens, the fish will not be able to eat anymore and will eventually starve to death if the teeth don’t get cut. For this reason you’ll have to feed your puffers snails at least once every 2 weeks. The rule for this tends to be "it will get crushed as long as its smaller than the size of the puffers eye", anything larger than that will simply get it’s head bitten off.

Feeding: Best food for main diet is bloodworms, live or frozen. Treats can be provided in the form of black worms, live or frozen brine shrimp (when using the brine shrimp, be sure to rinse them off in freshwater first to minimize the amount of salt that enters the water), live ghost or river shrimp, mysis shrimp or pretty much anything that will fit in their mouths. They are not guaranteed to like all this, so you’ll simply have to find out by trying. Dwarf puffers can be very picky about their food and might even refuse to eat anything that is not alive. You can try fooling them by placing the food in the current and hoping they’ll get to it before it stops moving. They are messy eaters though, and can leave quite a lot of food on the bottom after feeding time. It’s recommended to remove this right away to stop it from polluting the water. Snails make a good treat too, but like said before … will have to be fed on a 2-weekly base. Recommended feedings is once every 2 days and feed until their bellies are nice and rounded.

Sexing: Male dwarf puffers have a black line on their stomach, though I have noticed this fading from time to time. They do however, at all times, have wrinkles behind the eyes which the females are lacking.

Breeding: Only once been recorded properly in an aquarium, so not much known about it.

Comments: You are always taking a risk when having more than 1 dwarf puffer in the same tank, and nothing will guarantee you to have happy puffers that will not kill each other. It’s not recommended to keep more than 1 male in a tank, seeing as they tend to be more aggressive towards each other. Also, young puffers tend to get along together great and sometimes even school! Don’t be fooled though, once they get older their aggression grows and chances of them getting along at all are very slim.

Some people keep otos and bristlenose plecos in with dwarf puffers as a clean-up crew. If this will work depends completely on the personality of the puffer, some manage it, others end up with dead catfish. It might be worth trying as long as you keep a very close eye on it, at all times, and have a place to re-home the catfish into.

και φώτο post-14047-1278165899_thumb.jpg

Θα σε παρακαλεσω πολυ,να κανεις μια μεταφραση του κειμενου,διοτι δυστυχως δεν γνωριζουμε ολοι αγγλικα.

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Θα σε παρακαλεσω πολυ,να κανεις μια μεταφραση του κειμενου,διοτι δυστυχως δεν γνωριζουμε ολοι αγγλικα.

έκανα την μετάφραση στο ίντερνετ αλλά δεν έβγαλα νόημα να την η μετάφραση

Κοινά ονόματα: Puffer Dwarf, πυγμαίος Puffer, ινδική Puffer, Puffer Μπιζέλι, Malabar Puffer

Επιστημονική Ονομασία: travancoricus Carinotetraodon

Οικογένεια: Tetraodontidae

Προέλευση: Ασία

Μέγιστο Μέγεθος: 1 "

Φροντίδα: Το είδος ιχθύος νάνος δεν απαιτεί καμία αλάτι στο νερό είναι, είναι μια εντελώς ψάρι γλυκού νερού. Προσθέτοντας αλάτι θα κάνει περισσότερο κακό παρά καλό. Μικρές ως έχουν είναι εξαιρετικά επιθετικά και θα πρέπει να διατηρούνται σε είδος μόνο δεξαμενές. Που θα χρειαστεί τουλάχιστον 5 γαλόνια το καθένα και, όταν έχει περισσότερους από 1 σε μια δεξαμενή ο κανόνας αυτός δεν θα πρέπει να τεντωθεί για να ταιριάζει λίγο περισσότερο; Η δεξαμενή πρέπει να έχει ένα υπόστρωμα άμμου, μια και puffers συχνά σαν να κοιμάται στην άμμο και μερικές φορές ακόμη και οι ίδιοι θάψουμε σε αυτό. Χαλίκι συχνά έχει αιχμηρά άκρα και θα οδηγήσει στην puffers κοπή τους. Όταν η διατήρηση των λιγότερο από 1 φυσιών της δεξαμενής θα πρέπει να είναι σε μεγάλο βαθμό διακοσμημένα για να διασπαστούν τα μάτια μπροστά από τον puffers και να τους δώσουμε πολλές ευκαιρίες για να κρύψει και να χάσουν από το άλλο είδος ιχθύος που τους ακολουθούν. Μπορείτε να το κάνετε αυτό, χρησιμοποιώντας τα φυτά, πετρώματα και bogwood. Dwarfs καθορίσει το έδαφός τους, καθώς έτσι σπήλαια ή άλλους κρυψώνες μπορούν να δική κλήση είναι ένας μούστος.

Νάνος puffers θα χρειαστεί επίσης τα δόντια τους φροντίδα. Θα συνεχίσει να αυξάνεται και μπορεί να αυξάνω υπερβολικά, αν δεν είναι αλεσμένα καθορίζονται από κελύφη χελώνας. Αν συμβεί αυτό, τα ψάρια δεν θα είναι σε θέση να τρώνε πια και τελικά θα πεθάνουν της πείνας, αν δεν τα δόντια να κοπεί. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να τροφοδοτηθεί puffers σας σαλιγκάρια, τουλάχιστον μία φορά κάθε 2 εβδομάδες. Ο κανόνας γι 'αυτό τείνει να γίνεται "θα πάρει συνθλιβεί για όσο διάστημα μικρότερο του από το μέγεθος των puffers μάτι", κάτι μεγαλύτερο από εκείνο που θα πάρει απλά το κεφάλι είναι δαγκώσει μακριά.

Σίτιση: Η καλύτερη τροφή για τα κύρια διατροφή είναι bloodworms, ζωντανά ή κατεψυγμένα. Μεταχειρίζεται μπορούν να παρέχονται με τη μορφή του μαύρου σκουλήκια, ζωντανά ή κατεψυγμένες γαρίδες άλμης (κατά τη χρήση του γαρίδες άλμη, φροντίστε να τα ξεπλύνετε με φρέσκο νερό πρώτα να ελαχιστοποιηθεί η ποσότητα άλατος που εισέρχεται στο νερό), ζωντανά φαντάσματα ή ποτάμι γαρίδες, γαρίδες mysis ή σχεδόν τίποτα που θα ταιριάζει στο στόμα τους. Δεν είναι εγγυημένα για όλους τους αρέσει αυτό, έτσι θα πρέπει απλά να μάθουμε από την προσπάθεια. Νάνος puffers μπορεί να είναι πολύ επιλεκτικοί για την τροφή τους και ακόμη και να αρνούνται να φάνε τίποτα που δεν είναι ζωντανός. Μπορείτε να δοκιμάσετε κοροϊδεύουμε τους από τη διάθεση του τροφίμου στην τρέχουσα και ελπίζοντας ότι θα πάρει, πριν σταματήσει να κινείται. Είναι βρώμικο τρώγοντες όμως, και μπορεί να αφήσει πάρα πολλά τρόφιμα στο κατώτατο σημείο μετά το τάισμα του χρόνου. Έχει συστήσει να αφαιρέσει αυτό το δικαίωμα μακριά για να την σταματήσει από ρυπαίνουν το νερό. Σαλιγκάρια κάνουν μια καλή θεραπεία και εγώ, αλλά όπως είπε πριν ... θα πρέπει να τρέφονται με μια 2-εβδομαδιαία βάση. Συνιστάται τάισμα είναι μία φορά κάθε 2 ημέρες και τις ζωοτροφές μέχρι την κοιλιά τους είναι ωραία και στρογγυλεμένες.

Sexing: Αντρας puffers νάνοι έχουν μια μαύρη γραμμή στο στομάχι τους, αν και έχω παρατηρήσει αυτό το ξεθώριασμα από καιρό σε καιρό. Το κάνουν όμως, ανά πάσα στιγμή, να έχει ρυτίδες πίσω από τα μάτια που τα θηλυκά λείπουν.

Αναπαραγωγής: Μόνο μια φορά έχει καταγραφεί σωστά σε ένα ενυδρείο, πολύ έτσι δεν είναι γνωστή γι 'αυτό.

Σχόλια: Εάν λαμβάνετε πάντα ο κίνδυνος όταν έχουν πάνω από 1 φυσιών νάνος στην ίδια δεξαμενή, και τίποτα δεν εγγυάται να έχετε ευτυχισμένη puffers ότι δεν θα σκοτώνονται μεταξύ τους. Δεν είναι προτιμότερο να παραμείνουν περισσότερο από 1 αρσενικό σε μια δεξαμενή, βλέποντας δεδομένου ότι τείνουν να είναι περισσότερο επιθετική προς τον άλλο. Επίσης, οι νέοι puffers έχουν την τάση να τα πηγαίνω καλά μαζί μεγάλη και μερικές φορές ακόμη και το σχολείο! Μην ξεγελιέστε όμως, από τη στιγμή γερνούν επιθετικότητά τους αυξάνεται και πιθανότητες να πάρει μαζί σε όλα είναι πολύ λεπτή.

Μερικοί άνθρωποι κρατούν otos και plecos bristlenose σε με puffers νάνος ως καθαρισμό του πληρώματος. Εάν αυτό θα εργαστεί εξαρτάται αποκλειστικά από την προσωπικότητα του φυσιών, ορισμένοι θα την διαχειρίζεται, άλλοι καταλήγουν με νεκρούς γατόψαρο. Αξίζει να προσπαθεί όσο συνεχίζετε με μεγάλη προσοχή σε αυτό, ανά πάσα στιγμή, και να έχουν μια θέση στην εκ νέου το σπίτι του σε γατόψαρο.

Link to comment
Share on other sites

Eγω αμα ημουν στην θεση σου θα εβαζα εναν μονομαχο μεσα και θα ηταν βασιλιας! :)

Τωρα αν σου αρεσουν τοσο πολυ τα neon και θες να δεις την πραγματικη τους συμπεριφορα μπορεις να ξεκινησεις να στηνεις ενα ενυδρειο 100+ λιτρων! Εκει θα δεις το πραγματικο κοπαδι! Επισης στα 100+ λιτρα μαζι με τα neon μπορεις να βαλεις και ενα ζευγαρι ramirezi!

Μια αλλη προταση ειναι σε αυτο το 30αρακι να βαλεις γαριδες! :buttrock: Ειναι πολυ ομορφες! Οι πιο γνωστες στο εμποριο ειναι οι red cherries και οι amano! Αλλα αν ψαξεις μπορει να βρεις και πιο σπανιες! Επισης οι red cherries γεννανε πολυ και συντομα θα εχεις μια μεγαλη και χαρουμενη "γαριδο-οικογενεια!" :hysterical:

:hysterical::hysterical:

Link to comment
Share on other sites

Τι θα εβαζα στα 30 λιτρα? :)

Eντλερ και γαριδες . ενα χαρεμακι και σιγα σιγα θα ειχα ( οπως και εχω ) αρκετες γεννες

http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showtopic=41643

Έγινε επεξεργασία - geosid
Link to comment
Share on other sites

Τι θα εβαζα στα 30 λιτρα? :)

Eντλερ και γαριδες . ενα χαρεμακι και σιγα σιγα θα ειχα ( οπως και εχω ) αρκετες γεννες

http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showtopic=41643

Τα ενλερ δν ειναι σαν τα γκαπυ...????(η πεταξα κοτσανα???) :buttrock:

χαρεμακι απο γαριδες η απο εντλερ???? :hysterical:

Link to comment
Share on other sites

Τα ενλερ δν ειναι σαν τα γκαπυ...????(η πεταξα κοτσανα???) :)

χαρεμακι απο γαριδες η απο εντλερ???? :buttrock:

καμια σχεση το ενα ψαρι με το αλλο

InternetEndler.jpg

Γαριδες βαλε καμια 20αρια και θα δεις και απο εκει γεννες ( αρκει το ενυδρειο ) να ειναι καλα στρωμενο

Για ενλερ βαλε 1-2 αρσενικα και 4-5 θηλυκα και ασε τη φυση να κανει τη δουλεια της :hysterical:

Link to comment
Share on other sites

όταν μιλάμε για χαρέμι μιλάμε για ψάρια,ναι περίπου είναι ίδια(έχουν μορφολογικές διαφορές) και τα 2 ζωοτόκα άμα δεν κάνω λάθος ....θα μπορούσες να βάλεις και cpd πολύ ωραία ψάρια και μάλιστα ένα παιδί έδινε πριν από λίγες μέρες

Έγινε επεξεργασία - karrot
Link to comment
Share on other sites

...πφφφφφφφφφ...πολυ δυσκολ υποθεση το ενυδρειο φιλοι μου.....!!!!!!!!! εχει αρχισει να πριζεται ο εγκεφαλος μου απο τις πολλες πληροφοριες :hysterical::hysterical: ....!!!!!!!!!!....κι ακομα δν εχω βγαλει ακρηηηηη :):buttrock: !!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

αν θες μπορω να σου δωσω μερικα εντλερακια αναπαραγωγης μου ( τσαμπα φυσικα ) να κανεις αρχη στο ενυδρειο σου :)

Έγινε επεξεργασία - geosid
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...