Jump to content

Πηγαίνω στα τυφλά...


Recommended Posts

Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα.

Είμαι εντελώς αρχάριος στον κόσμο των ενυδρείων, αλλά και εντελώς άσχετος. Παρόλα αυτά, καταφέρνω να διατηρώ ένα μικρό 40lt, με 6 ψαράκια και μερικά φυτά...

Μετά από προτροπή μιάς συναδέλφου, που είναι και μέλος, άρχισα να το ψάχνω καλύτερα και συνειδητοποιήσα ότι δεν γνωρίζω που μου πάνε τα τέσσερα... Ίσως και τα πέντε :lmao:

Πριν ένα χρόνο, έστησα ένα μικρό ενυδρείο που είχε βρεθεί συμτωματικά στα χέρια μου. Επειδή λείπω πολλές ώρες, το θεώρησα καλή ιδέα, γιατί οποιοδήποτε άλλο "κατοικίδιο" θα ήταν παρατημένο. Έτσι λοιπόν πήρα τα χαλικάκια μου, τον άνθρακα, το αντιχλώριο, κ.α., το γέμισα νεράκι και το άφησα να δουλέψει μερικές μέρες για να στρώσει. Ύστερα έβαλα μέσα ένα μονομάχο και δύο μονομαχίνες για αρχή.

Για να μην τα πολυλογώ, μετά από αρκετά Νέον, Καρδινάλιους, 1 Γλύφτη, 2 πορτοκαλί με γαλάζια κορυφή (δεν θυμάμαι ούτε το απλό τους όνομα), 2 Apple Snails, που πέθαιναν χωρίς να γνωρίζω το γιατί, έχω μείνει με 2 Silver, 3 Τιγράκια και ένα Γλύφτη, όπως επίσης κι μερικά Hygrophila polysperma (αυτό πρέπει να είναι και το μόνο που ξέρω με την ονομασία του... :rasp: )

Ξεκίνησα λοιπόν να διαβάζω κι εδώ αλλά και στο www.istellas.gr τα άρθρα για τους πρωτάρηδες και περισσότερο μπερδεύτηκα παρά βοηθήθηκα... :rasp: Ειλικρινά δεν ήξερα από που να αρχίσω... Θέλω λοιπόν σιγά σιγά να πάω ένα μεγαλύτερο (~200) και να το φτιάξω σωστά. Και δεν ξέρω από που να αρχίσω. Αυτό που έχω, μετά από τα όσα διάβασα, θεωρώ ότι λειτουργεί στην τύχη... :lmao:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 57
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

ΜΗΝ ΝΟΙΩΘΕΙΣ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΑΙΤ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΨΑΧΝΟΜΟΥΝ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΠΟΜ ΤΟΥΣ ΠΟΙΟ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΟΧΙ ΒΙΑΣΙΝΕΣ

Link to comment
Share on other sites

ΔΩΣΕ ΒΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ.ΑΠΟ ΕΚΙΕ ΞΕΚΙΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Link to comment