Jump to content

Φυτεμένο 60lt


Recommended Posts

Καλημέρα,

Βλέπω ότι είσαι online και ζητώ βοήθεια αν μπορείς βέβαια. Είμαι πολύ νέα στο χόμπι (1 χρόνο περίπου) και έχω ένα σημαντικό πρόβλημα μπορείς να βοηθήσεις?.

έχω ένα 60lt φυτεμένο και έχω πρόβλημα και δεν υπάρχει κανείς στο chat ή εγώ δεν βλέπω κανέναν.

Χριστίνα

ξύλο

Φυτεμένο 60lt

Καλημέρα παιδιά…

Αυτό είναι το πρώτο μου εγχείρημα να γράψω και δεν σας κρύβω ότι έχω αρκετό άγχος, θα προσπαθήσω όμως να είμαι όσο πιο αναλυτική μπορώ (μη περιμένετε πολλά είμαι αρχάρια στο χόμπι).

Έχω ένα 60lt φυτεμένο εδώ και 2,5 μήνες περίπου.

2 φίλτρα (στο ένα έχω αντι-φώσφορο)

2 λάμπες σύνολο 30watt πάνω κάτω

δεν έχω υπόστρωμα (απλά πέτρα)

κάνω μετρήσεις με stickers

Το ph μέχρι τώρα ήταν στο 7,2 , το dkh 6 – 10, dgh 7. Το νερό πεντακάθαρο, η ανάπτυξη των φυτών μου πολύ καλή και καθόλου άλγη.

Πριν 3 εβδομάδες περίπου αγόρασα ένα ξύλο το οποίο δυστυχώς τοποθέτησα μέσα στο ενυδρείο σχεδόν αμέσως.

Το αποτέλεσμα ήταν να βουλώσουν τα φίλτρα με κάτι που θα μπορούσα να το περιγράψω σαν τούφες από καφέ άλγη χωρίς όμως να παρατηρώ ιδιαίτερη αύξηση άλγης στο ενυδρείο ήταν σαν να το ξερνούσε το ξύλο. Αφαίρεσα το ξύλο (όπως μου είπε κάποιος από το pet shop και το τοποθέτησα σε μία λεκάνη όπου έριξα δύο τάπες χλωρίνης και ακολούθησαν αλλαγές νερού. Το ξύλο στην αρχή είχε αναπτύξει πολύ άλγη ξαναέριξα χλωρίνη, το έτριψα με βούρτσα ….. αλλαγές νερού μπλα μπλα μπλά και εχθές το απόγευμα το ξαναέβαλα μέσα…………….

Σήμερα το πρωί το νερό ήταν πάρα πολύ θαμπό. η άλγη στο φούλ (την βλέπεις παντού), τα nitrit & nitrat ανεβασμένα και εγώ όλο άγχος.

Άλλαξα 40% νερό ξεβούλωσα τα φίλτρα η άλγη και τα νιτρικά παραμένουν ανεβασμένα.

Λέω να μην ανάψω τα φώτα σήμερα και περιμένω να ακούσω τους ειδικούς - εσάς

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Χριστίνα

Link to comment
Share on other sites

ΚΑλως ηρθες !!!

λυσε μου μια απορια ...

λες