Jump to content

Υψηλή θερμοκρασία


Recommended Posts

Εχω ένα θερμόμετρο απο αυτά του εμπορίου που κολλάνε εξωτερικά του ενυδρίου!Μου δείχνει θερμοκρασία 32ο!Το ενυδρείο μου είναι 60 λίτρων και έχω 2 ζεβράκια και ενα μικρό που μοιάζει με χέλι! είμαι πολυ αρχάριος και θα παρακαλούσα να με βοηθήσετε στο πως να διαμορφώσω την ιδανική θερμοκρασία για τα ψάρακια μου! PLZ HELP!!! ;)B):thumbup::D

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν καλωσόρισες στο Aquazone!

Θα σου πρότεινα να πάρεις ένα θερμόμετρο που να μπαίνει μέσα στο ενυδρείο μια και είναι πιο αξιόπιστα και μπορείς να έχεις μετρήσεις από διαφορετικά σημεία!

Αν και η θερμοκρασία θα πέσει σύντομα μπορείς να χρησιμοποιήσεις είτε κλιματισμό (αν υπάρχει στον χώρο) είτε κάποια ιδιοκατασκευή με ανεμιστήρες υπολογιστών (μπορείς να κοιτάξεις τα θέματα που έχουν ανοιχτεί ήδη και αν έχεις κάποια απορία μπορείς να ανοίξεις νέο θέμα) είτε να πάρεις κάποιο ψυκτικό μηχάνημα ειδικό για ενυδρεία (μια λύση πολύ ακριβή για τα λίτρα σου)!

Περιμένουμε την παρουσίαση του ενυδρείου σου στην αντίστοιχη κατηγορία!

Καλή συνεχεια!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

καλησπέρα. Για να μην ανοίγω άλλο θέμα μιας και το άνοιξε ο συμπάσχων φίλος μας.

Κι εγώ έχω το ίδιο πρόβλημα. Τα ψαράκια μου δείχνουν μια χαρά, αλλά το εξωτετικό θερμόμετρο μου δείχνει κατί μεταξύ 29 και 30 βαθμούς! Κι αν ανάψει η λάμμπα παει 30 με 32! Είναι αξιόπιστα; γιατί εδώ κι ένα μήνα δεν έχουν πάθει τίποτα τα ψάρια!!!!! (εκτός εάν έχω την τύχη του πρωτάτη!)

Τα εσωτερικά , πόσο κοστίζουν περίπου;

Link to comment
Share on other sites

Τα εσωτερικά , πόσο κοστίζουν περίπου;

2euro περίπου.

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα. Για να μην ανοίγω άλλο θέμα μιας και το άνοιξε ο συμπάσχων φίλος μας.