Jump to content

ΝΕΟΣ: Βοήθεια στην αγορά Φίλτρου (Ενυδρείο 120 L) και όχι μόνο...


jsab114

Recommended Posts

Χαιρετίζω τα μέλη του Forum! Μπράβο το forum είναι εξαιρετικό!

Είμαι εντελώς αρχάριος στα Ενυδρεία. Αγόρασα ένα ενυδρείο 120 L (80x34x44) και έχοντας διαβάσει κάποια εισαγωγικά άρθρα εδώ και σε άλλα sites, θέλω να ξεκινήσω να το στήσω. Πρέπει να αγοράσω όμως άμεσα ένα φίλτρο. Με αυτά τα λίγα που διάβασα αποφάσισα να πάρω ένα εξωτερικό της Eheim.

Μπορείτε να μου προτείνετε κάποιο μοντέλο (γιατί δεν έχω βγάλει άκρη μέχρι τώρα)?

Επίσης αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι: Το φίλτρο όπως το αγοράζεις είναι σκέτο? Όλα αυτά τα επιπλέον υλικά τα βάζεις σαν έξτρα? Υπάρχει έτοιμο ΚΙΤ γεμισμένο με όλα τα σύγχρονα υλικά?

Μαζί με το ενυδρείο αγόρασα και Άμμο. Διαβάζοντας όμως στο Internet είδα ότι οι περισσότεροι χρησιμοποιούν χαλίκι. Τι προβλήματα δημιουργεί η άμμος και όλοι την αποφεύγουν???

Επιφυλάσσομαι για περαιτέρω ερωτήσεις, σας ευχαριστώ προκαταβολικά.

Link to comment
Share on other sites

EHEIM CLASSIC 2215 ή 2217 κομπλέ με βάνες και σφουγκάρια. Ισως χρειαστείς ένα κουτί eheim substrat pro ή sera siporax

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετίζω τα μέλη του Forum! Μπράβο το forum είναι εξαιρετικό!

Είμαι εντελώς αρχάριος στα Ενυδρεία. Αγόρασα ένα ενυδρείο 120 L (80x34x44) και έχοντας διαβάσει κάποια εισαγωγικά άρθρα εδώ και σε άλλα sites, θέλω να ξεκινήσω να το στήσω. Πρέπει να αγοράσω όμως άμεσα ένα φίλτρο. Με αυτά τα λίγα που διάβασα αποφάσισα να πάρω ένα εξωτερικό της Eheim.

Μπορείτε να μου προτείνετε κάποιο μοντέλο (γιατί δεν έχω βγάλει άκρη μέχρι τώρα)?

Καλως μας ηρθες! Νομιζω οτι η αμμος αποφευγεται επειδη βουλωνουν εξαιτιας της πολυ γρηγορα τα φιλτρα κ θελουν τακτικα καθαρισμα.Εκτος κ αν εχεις αφρικανικες κιχλιδες, που επιβαλλεται να υπαρχει αμμος! ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ!

Link to comment
Share on other sites

Καλωσόρισες στο Aquazone!

Η άμμος θα σου δημιουργήσει πρόβλημα με την καθαριότητα του πυθμένα σου!

Τι ψάρια θέλεις να βάλεις μέσα;