Jump to content

Αρχάριος & Μπερδεμένος


Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους και καλώς σας βρήκα,

Πρόσφατα μου μπήκε η ιδέα για να φτιάξω ένα ενυδρείο.

Είμαι εντελώς άσχετος με το θέμα.

Το καλό είναι ότι όσο το ψάχνω (καμιά 10αριά μέρες τώρα) τόσο περισσότερο μου αρέσει.

Τα κακό είναι ότι όσο επίσης το ψάχνω τόσο πιο πολύ μπερδεύομαι.

Βασικές Ερωτήσεις - Διλήμματα από έναν αρχάριο:

-Γλυκού ή Αλμυρού νερού;

-Το μέγεθος έχει σημασία; (του ενυδρείου εννοώ :) ). Δηλαδή για έναν αρχάριο έχει σημασία να πάρει μικρό ενυδρείο ή η όλη διαδικασία είναι η ίδια;

-Ποια ψάρια είναι πιο εύκολα για κάποιον που δε ξέρει. Δύο pet shop ρώτησα, ο ένας μου είπε ημιάγρια ο άλλος μου είπε άγρια αφρικάνικα.

-Να βάλω φυτά μέσα; Ο ένας μου είπε είναι εύκολο, ο άλλος μου λέει για αρχή βάλε ψεύτικα. Εγώ προτιμώ να βάλω αληθινά.

....

Και πολλά άλλα που όσο το ψάχνω τόσο μπερδεύομαι! Το μόνο σίγουρο είναι ότι μου αρέσει πολύ και σίγουρα θα ξεκινήσω με ένα ενυδρείο αφού το ψάξω καλά και ξεκαθαρίσω τι ισχύει και τι όχι.

Ελπίζω να βοηθήσετε,

Ευχαριστώ για το χρόνο σας και καλώς σας βρήκα και πάλι.

p.s. Το ξαναβάζω εδώ μιας κ δεν ήξερα ότι η άλλη κατηγορία είναι μόνο για καλωσόρισμα

Link to comment
Share on other sites

Ξέρω ότι πολλά που ρωτάω ίσως έχουν απαντηθεί, αλλά θα με βοηθούσατε αν απαντούσατε εδώ ώστε ανάλογα με τις απαντήσεις σας να κατευθύνω κ εγώ τις νέες απορίες που θα προκύπτουν μπας κ καταλήξω τελικά γιατί όπως είπα όσο το ψάχνω τώρα που δεν ξέρω τόσο μπερδεύομαι. Και σε καμία περίπτωση δεν θέλω να πάρω ένα ενυδρείο επιπόλαια. Αν πάρω να το κανω σωστα κ για εμένα αλλά κ για τα ψάρια.

Link to comment
Share on other sites