Jump to content

Απορείς για εναλλαγές νερού και τάισμα


Recommended Posts

Καλησπέρα έχω την εξής σκέψη λόγο του οτι είμαι φοιτητής και το καλοκαίρι για 2 μήνες θα δουλεύω σε νησί

εαν με χρονοδιακόπτη ενας κυκλοφορητής αφαιρούσε το νερό (50%) 1φορά την εβδομάδα και με ενα μικρο φλοτερ να ξανα εβαζα νερο στο ενυδρειο αυτο γινεται?Θα πετυχει?

Ακομα δεν εχω βρει τι να κανω με την τροφη :blink::blink::jawdrop: εχω μια ταιστρα 3581 αλλα αυτη δε θα φτανει ουτε για τον πρωτο μηνα

το ενυδρειο που εχω ειναι 60λιτρα(προς το παρον) με 3 σκαλαρια και 2 Albino.

Α επισης θα μπορω να παρακολουθω το ενυδρειο απο μια camera.

εχει κανεις καποια ιδεα για την τροφη?

Η ακομα και για τις εναλλαγες του νερου?

Η λυση να ερχεται καποιος να επιβλεπει δυστιχως ειναι αδυνατο :o:o

:):wub::):o

Link to comment
Share on other sites

Για το ταισμα πάρε άλλη ταιστρα..εγώ για τον ίδιο λόγο εχω πάρει μια της juwel η οποία παίρνει τροφή μέχρι κ 60 μέρες.. Πολύ φθηνή 23 ευρώ.. Για τις αλλαγές ωραία η σκέψη σου ..αν κάνεις σωστό σχέδιο κ δοκιμές μπορείς να το καταφέρεις κατά την γνώμη μου..μια πιο εύκολη λύση είναι να πεταχτείς μια φορά στις 60 μέρες κ να το αλλάξεις το νερό..

Link to comment
Share on other sites

Για το ταισμα πάρε άλλη ταιστρα..εγώ για τον ίδιο λόγο εχω πάρει μια της juwel η οποία παίρνει τροφή μέχρι κ 60 μέρες.. Πολύ φθηνή 23 ευρώ.. Για τις αλλαγές ωραία η σκέψη σου ..αν κάνεις σωστό σχέδιο κ δοκιμές μπορείς να το καταφέρεις κατά την γνώμη μου..μια πιο εύκολη λύση είναι να πεταχτείς μια φορά στις 60 μέρες κ να το αλλάξεις το νερό..

εύκολη ναι οικονομική καθόλου αν σκεφτείς οτι θέλω 80 ευρώ για να ανέβω Σέρρες και αλλα 80 για να κατεβω

μπορεις να μου πεις μοντελο για τη juwel

εγω σκεφτομουν την Eheim TWIN 3582 αλλα δεν ειναι και πολύ οικονομική!!

Link to comment
Share on other sites

Αυτή εννοώ. Πολύ καλή επιλογή κ φθηνή. Δεν ξέρω όμως αν θα ταιριάζει στο ενυδρείο σου.. :P

Link to comment
Share on other sites

θεωρητικα θα πετυχει, πρακτικα ομως δεν ξερω.