Jump to content

Mαγαζιά;


Recommended Posts

Φίλοι του "αθλήματος" σας χαιρετώ.

Λοιπόν είμαι αρχάριος σχετικά και έχω ένα ενυδρείο γλυκού νερού.Βασικά είμαι σε αναζήτηση ενός καλού μαγαζιού στην Αθήνα με αρκετή ποικιλία ψαριών...Το μόνο μαγαζί που έχω κοντά μου είναι ένα Pet city ,δεν έχει όμως θεαματικά ψαράκια. :D

Είμαι σίγουρος ότι μπορείτε να με βοηθήσετε.Χαιρετώ!

Link to comment
Share on other sites

Καλως ηρθεσ φιλαρακο .Κοιτα στην ενοτητα καταστηματα εκει θα βρεις αυτο που θες.Παντως απο προσωπικη εμπειρια μακρια απο το *******

ADMIN NOTE: ΜΑΓΑΖΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ AQUAZONE KAI ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΓΙΑ ΑΝΤΙΛΟΓΟ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ.

Έγινε επεξεργασία - JDP
Link to comment
Share on other sites

Μην ψάχνεις για "θεαματικά ψάρια". Διάβασε πολύ και αποφάσησε τι ψάρια θα βάλεις, φτιαξε το ενυδρειο σου στις συνθήκες που θέλουν και μετά ψάξε να τα βρεις.

Όσο για το Pet City, εμένα σχεδόν όλα τα ψάρια μου είναι από ένα από αυτά. Αρκετά πιο ακριβό από τα άλλα μαγαζιά, αλλά κανένα πρόβλημα σαν ποιότητα.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να κοιταξεις και τα καταστηματα που υπαρχουν σε αυτο το φορουμ.Εχουν μεγαλη ποικιλια και κατα την γνωμη μου ειναι σοβαρα καταστηματα.

Link to comment
Share on other sites

Water Inn με διαφορά!

Ανεβαίνεις την Εθνικη Οδο προς Λαμια.

Στο παλιό φανάρι της Κηφισιάς, κάνεις δεξιά και μετά απο λιγότερο απο 100μέτρα στο αριστερό σου χέρι, δίπλα στην Mazda.

Link to comment
Share on other sites