Vandar

ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΝΥΔΡΕΙΑΚΟ E-shop

10 δημοσιεύσεις σε αυτό το θέμα

Καταρχήν συγγνώμη αν δεν γράφω στην κατάλληλη θεματική ενότητα, αλλά θα ήθελα να προφυλάξω τους φίλους του Aquazone παραθέτοντας την εμπειρία μου από μια αγορά που προσπάθησα να πραγματοποιήσω από το γερμανικό διαδικτυακό κατάστημα ενυδρειακών προϊόντων ''REPTILICA".

Το εν λόγω δικτυακό κατάστημα διαθέτει και ελληνικό τομέα στον οποίο παρουσιάζονται τα προϊόντα τους, όμως αυτό που προσωπικά εισέπραξα από τους γερμανούς κύριους του εν λόγω site ήταν οι χειρότερη εντύπωση που είχα ως σήμερα από online αγορά , όχι μόνο σε ενυδρειακά προϊόντα , αλλά και γενικότερα !!

Και εξηγούμαι :

- Έδωσα στις 18 Μαρτίου μια παραγγελία αρκετών προϊόντων εκ των οποίων το ένα έγραφαν πως θα το ξαναέχουν σε 4-7 ημέρες.

-Το θέμα είναι πως πέρασαν 10 ημέρες και οι κύριοι όχι μόνο δεν ενημέρωσαν για την τύχη της παραγγελίας, αλλά έπρεπε να λάβουν 2 email , για να απαντήσουν την 14η ημέρα πως η εταιρία Ferplast δεν τους είχε στείλει ακόμα τα προϊόντα ! (σαν να λένε πως εκείνοι δεν έχουν καμία ευθύνη που δεν ενημέρωσαν έστω τον πελάτη τους! )

- Στην συνέχεια , φτάνουμε στην 20η μέρα, οπότε τους ξαναενόχλησα για να τους πω πως θεωρώ απαράδεκτο το ότι εξακολουθούν να μην με ενημερώνουν για την τύχη της παραγγελίας μου. Τους επισήμανα πως σε 20 μέρες ακόμα και με τα πόδια θα μπορούσαν να είχαν φέρει το προϊόν από την Ferplast ...! ..Αλλά και πως ακόμα και έτσι όπως είχαν εξελιχθεί τα πράγματα, θα μπορούσαν να με ενημερώσουν για τον εντελώς λάθος υπολογισμό τους και να αντιπροτείνουν να μου αποστείλουν όλα τα υπόλοιπα πράγματα σε ένα πακέτο και ας επιβαρυνθούν αργότερα οι ίδιοι την αποστολή του καθυστερημένου από τους ίδιους προϊόντος. Μου απαντούν και πάλι μετά από καθυστέρηση 3 ημερών πως η παραγγελία μου έχει τελικα αποσταλεί (!).

- Τους ζητάω το tracking ΙD , μου απαντούν σχετικά σύντομα (μετά από μια μέρα -25η μέρα ) δίνοντας μου ένα ID της DHL. Το εν λόγω ID δεν το βλέπει κανένα site της DHL , ούτε το γερμανικό , ούτε το ελληνικό, ούτε υπάρχει στην DHL ή στην συνεργαζόμενη ACS πακέτο με αυτόν τον κωδικό (επικοινώνησα και τηλεφωνικά με όλους και μου είπαν πως ο κωδικός είναι και εντελώς λάθος μάλιστα).

Ξαναστέλνω ένα email την 26η μέρα όπου τους ρωτώ μήπως είναι λάθος το ID ;;

Πέρασαν 4 ημέρες και ΔΕΝ έχω λάβει απάντηση.

Ξαναέστειλα email σήμερα το πρωί , λέγοντάς τους πως είναι απαράδεκτοι και πως ένα online shop χωρίς κανέναν τηλεφωνικό αριθμό επικοινωνίας, θα έπρεπε να ανταποκρίνεται στα email ΜΑΚΡΑΝ συντομότερα, ζητώντας παράλληλα και εξηγήσεις για το τι συμβαίνει με το λάθος tracking id.

Περιττό να σας πω πως ακόμα δεν έχουν απαντήσει ενώ έχει κλείσει ένας μήνας και μία ημέρα από την παραγγελία μου....

Τα συμπεράσματα για τον επαγγελματισμό των εν λόγω κυρίων δικά σας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

αφου τα ελληνικα e-shop παιζουν στις ιδιες τιμες σχεδον πες να στειλουν την παραγγελεια στην μερκελ :) και παραγγειλε απο εδω ιδιως δε της θεσσαλονικης τα ιντερνετικα μαγαζια ειναι στην απεναντι πλευρα απο αυτο που τραβας

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το συγκεκριμένο e-shop διακρίνεται για την καφενειακή αντιμετώπιση των πελατών.

Ημερομηνίες παράδοσης μη ψάχνεις, δέμα με δύο ενυδρεία 54λτ και διάφορα άλλα μου είχε έρθει σε 9 ημέρες και ένα πακέτο σαν ένα κουτί παπουτσιών μου είχε κάνει 40 ημέρες.

Εκτός από αυτά που αναφέρεις να προσθέσω όποτε είχα παραγγείλει τροφές μου έστελνε ή άλλα αντί άλλων ή τροφές που έληγαν τον επόμενο μήνα!

Ευτυχώς αναπτύχθηκαν τα Ελληνικά e-shops και βρήκα την ησυχία μου αλλά και αρκετά μαγαζιά διόρθωσαν λίγο τις τιμές και τον έκοψα μαχαίρι...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να ξέρεις επίσης ότι σύμφωνα με οδηγία της ΕΕ, κάθε αγοραστής έχει το δικαίωμα της υπαναχώρησης από ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ιντερνετική αγορά, για ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ λόγο.

Γνώμη μου? Περίμενε 1-2 μέρες να δεις τί γίνεται με την DHL, και ζήτα άμεσα την ακύρωση της παραγγελίας σου και απαίτησε όλο το ποσό πίσω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο ελλαδα ρε παιδες και τελος,ασιχτιρ για γερμαναραδες..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ ρε παιδιά παραγγέλνω απο Reptilica εδώ και ένα χρόνο προιόντα και εκτός απο τον χρόνο παραλάβής που όντως αργούν λίγο παραπάνω απο το κανονικό δεν έχω κανένα παράπονο, μάλιστα απο βδομάδα περιμένω και άλλη μια παραγγελία απο αυτούς και οι τιμές τους είναι πολύ καλύτερες απο τις δικές μας σε συγκεκριμένα προιόντα που θέλω για το ενυδρείο μου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και εγω μια φορα που ειχα παρει ενα φωτηστικο απο αυτο το σιτε μου ηρθε κανονικα αλλα απο τοτε εχω διαβασει αρκετα παραπονα απο φιλους του φορουμ και δεν ξαναδοκιμασα την τυχη μου! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην δική μου περίπτωση παίδια έχουν πραγματικά θράσος! Απάντησαν εχθές μετά από 6 ημέρες (!) στο email μου και ρωτούν τι πρόβλημα έχω (!), ενώ δεν απάντησαν σε καμία από τις απορίες μου που τους έλεγα στο email. Βλέπω πλέον μια πίστωση στον λογαριασμό μου.... σαν να μην έστειλαν κάποια πράγματα και να μου χρωστούν 25 ευρώ (τμήμα της παραγγελίας) και δεν απαντούν στο τι έστειλαν και τι όχι! ΕΛΕΟΣ!

Και μετά λένε τους Έλληνες κατώτερους ευρωπαίους, είδα τον επαγγελματισμό τους!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΕΛΛΑΔΑ και μονο ΕΛΛΑΔΑ θα μου πεις ειναι ποιο ακριβα ενταξει και εγω απο παιδι που ασχολουμαι εχω δοση αρκετες χιλιαδες ευρω παντως εχει μαγαζια και εδω σε καλες τιμες :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!


Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.


Είσοδος

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.