Jump to content

Αρχαρια Μπερδεμένη ! (Δηλαδή Βοηθάτε Να Σώσουμε Ολοι Μαζί Τα Ψαράκια....!)


Recommended Posts

Καλώς σας βρήκα!

Είμαι αρχάρια και χρειάζομαι την πολύτιμη βοήθειά σας!

Αγόρασα ένα μικρό 40-λιτρο ενυδρειάκι με ολα τα σχετικα , και εχω ξεκινήσει να το στρώνω απο χτες , υπο τις οδηγίες του πετοσοπατζή!

Οι προτάσεις που έχω απο το πετ σοπ για τα λίτρα μου, είναι :

- ένα κοπαδάκι και 2 τροπικα ψάρια ή

- δύο κοπαδάκια και τιποτα άλλο

Ειμαι επιφυλακτική αφενος γιατι νομίζω οτι ο χώρος ειναι μικρος και αφετερου γιατι ειμαι και ασχετη και φοβαμαι μην τα ξεπαστρεψω.!

Επιπλέον δεν εμπιστεύομαι ιδιαιτέρως τους πετ σοπ μποϋς (!) γιατι πολλοι ειναι απλα πωλητές!

Ποια ειναι η γνώμη σας? Μήπως να αρκεστώ σε 1 και να ξεχάσω τα κοπάδια?????

(και συγγνωμη εκ των προτέρων αν υπάρχει ήδη σχετική ανάρτηση, αλλα ειναι πολλα τα ποστς και έχω χαθει!)

ευχαριστώ ,

Link to comment
Share on other sites

Κοπάδια σε 40 λίτρα αποκλείεται, καλύτερα 2 ψαράκια για αρχή και αργότερα αν αποφασίσεις να κάνεις μεγαλύτερο θα μπορείς να βάλεις και αλλά, πρώτα όμως θα στρώσεις το ενυδρείο σου και μετά θα βάλεις ζωντανά μέσα, καλά κάνεις και δεν εμπιστεύεσαι τους πετσοπάδες γιατί όπως είπες είναι πωλητές, ξεκίνησε να το στήνεις και ότι χρειαστείς εδώ είμαστε να βοηθήσουμε.

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ! Είμαι στη διαδικασία στρωσίματος ήδη (μου έιπε οτι 2 24ωρα είναι αρκετα)- και αύριο θα πάω να πάρω τα ψάρια.

Εχεις να προτέινεις έιδος που να εχει περισσότερες πιθανότητες να αντεξει στα 40 λίτρα??? (ξέρω οτι είναι λίγα αλλά δεν υπάρχει χώρος για παραπάνω).

Ευχαριστώ και πάλι

Link to comment
Share on other sites

2 24ωρα λίγα είναι για καινούργιο ενυδρείο ακόμα και χρυσόψαρα να βάλεις λίγο είναι.Καλήτερα να περιμένεις λίγο καιρό.Τι ρίχνεις μέσα?

Link to comment
Share on other sites

Αντιχλώριο και ενα αλλο που μου έδωσε για τα βακτηρια??? (το οποίο σκυλοβρωμάει......)

Αυτό το 2ο μου ειπε να το βάζω κάθε εβδομάδα.

Και δε μου έδωσε τιποτα άλλο.