Jump to content

Αρχάρια Και Ενυδρείο!


Recommended Posts

Χαιρετώ και από εδώ την όμορφη παρέα σας!!!! :D

Με λένε Κατερίνα είμαι 19 χρονών και είμαι εντελώς άσχετη με το χόμπι! :rolleyes:

Αποφάσισα να μπω και εγώ σιγά σιγά στον κόσμο του ενυδρείου και φυσικά ξεκινώντας από τα σχετικά εύκολα..τον μονομάχο δηλαδή!! ^_^

Έχω ενημερωθεί σχετικά με το "στρώσιμο" του ενυδρείου!Έχω μπερδευτεί τελείως αλλά νομίζω θα τα καταφέρω!!

Τώρα θα ήθελα την εμπειρία σας και τις συμβουλές σας!!!

Ξεκινώ τις ερωτήσεις!!!

1.Θα πάρω για αρχή ένα μικρό ενυδρείο γύρω στα 15 λίτρα!Είναι καλό για τον μονομάχο?

2.Θα βάλω μέσα φυσικό χαλίκι (αν μπορέσω να το ξεχωρίσω και δεν με πιάσουν κότσο.. :P ) και μια ανούμπια.Καλά δεν είναι?Μη το κάνω και τίγκα..

σκέφτομαι μήπως βάλω και καμιά γαριδούλα για να καθαρίζει και το ενυδρείο..!Τι λέτε?

3.Είχα δει κάτι ενυδρειάκια στο τζάμπο που έλεγε ιδανικό για μονομάχο κλπ..Έχω την εντύπωση πως είναι πλαστικό..Επίσης έχει φωτάκι και νομίζω και φίλτρο!Είναι καλό νομίζετε?

Αν όχι ένα μικρό 15αλιτρο γυάλινο στο πετ σοπ πόσο κοστίζει?έχει μέσα φωτάκι,φίλτρο κλπ ή τα αγοράζω εξτρά?επίσης κάπου διάβασα για θερμαντήρα...Αυτό είναι απαραίτητο για τον μονομάχο?Που κυμαίνονται οι τιμές?

Αυτά προς το παρόν!!Αν μου έρθουν κι άλλες απορίες θα σας πω!!! :D

Link to comment
Share on other sites

http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showtopic=1563

http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showtopic=54869&view=findpost&p=498817

ξεκινησε καλο διαβασμα για να καταλαβεις ποσο σημαντικη ειναι η αρχη και εδω ειμαστε...

Link to comment
Share on other sites

Παναγία μου!!Τι είναι όλα αυτά?Πολύ μπερδευτικό...Μου αρέσει που αποφάσισα να ξεκινήσω με κάτι μικρό για να είναι εύκολο...!!!

Πολύ ωραία όμως τα θέματα!!!Ευχαριστώ!!!

Τελικά καλύτερο είναι το γυάλινο ενυδρείο ή μπορώ να πάρω αυτό του jumbo?

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ και από εδώ την όμορφη παρέα σας!!!! :D

Με λένε Κατερίνα είμαι 19 χρονών και είμαι εντελώς άσχετη με το χόμπι! :rolleyes: