Jump to content

Τεστ Αμμωνίας


Recommended Posts

Γεια σας!

Εχω ενα 20λιτρο ενυδρείο με έναν μονομάχο. Επειδή είμαι αρχάρια , θέλω να ρωτήσω κάθε πότε πρέπει να κάνω τεστ αμμωνίας; (έχω υγρά τεστ). Επίσης, πρέπει να γίνεται πριν ή μετά την αλλαγή νερού; (μια φορά την βδομάδα αλλάζω το νερό)

Εχω και τεστ με χαρτάκια που μου δίνουν τα νιτρώδη και τα νιτρικά. Αν αυτά είναι φυσιολογικά, είναι απαραίτητο να κάνω κ τεστ αμμωνίας; Γιατί μου χουν πει πως αν ανεβούν αυτές οι τιμές τότε ανεβαίνει η αμμωνία και το αντίστροφο.

Και κάτι τελευταίο. Το ph μου είναι μεταξύ 7.2 και 7.6. Τι πρέπει να κάνω για να πέσει; Βοηθάει κάποιο ειδικό φυτό;

ΥΓ: Δεν ξέρω αν ανοιξα το θέμα σε σωστό μέρος! Αν όχι, παρακαλώ μετακινείστε το!

Link to comment
Share on other sites

αφου το ενυδρειο δεν εχει πολλους κατοικους και ηδη τρεχει κανονικα δεν χρειαζεται να εισαι και με τα τεστ απο πανω του...

το τεστ αμμωνιας(αλλα και νιτρικων σε υγρη μορφη)ειναι τα πιο απαραιτητα.μπορεις να φτιαξεις μια δικη σου ρουτινα πχ με ενα τσεκ 1 φορα ανα μηνα.

για το θεμα του πεχα,λιγη τυρφη μεσα στο φιλτρο σου η οπου υπαρχει σχετικα καλη ροη ειναι αρκετο.τα λιτρα σου ειναι λιγα και θα κανει δουλεια.

την τυρφη την βρισκεις σε πετσοπ και ειναι οικονομικη σαν προιον.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Δεν έχω ιδέα τι είναι η τύρφη αλλά θα την αναζητήσω. Μπορείς να μου δώσεις πληροφορίες για την τοποθέτησή της; Πως την βάζω στο φίλτρο; Υπάρχει περίπτωση να ρίξει πολύ το ph ή απλά θα το κάνει ουδέτερο; Επίσης θα βάλω μια φορά τυρφη ή θέλει ανανέωση;

Link to comment
Share on other sites

η τυρφη ειναι φυσικο προιον.κατι σαν αποξηραμενο χωμα.το βαζεις μεσα σε μια καλτσα και μεσα σε φιλτρο η οπου εχεις ροη τελος παντων.

εσυ δεν χρειαζεαι περισσοτερο απο μια χουφτα για αυτα τα λιτρα.την αλλαζεις περιπου ανα 30-40 μερες.θα σου σκουρυνει λιγο το χρωμα του νερου.ειναι φυσιολογικο.