Jump to content

Θα Χρειαστώ Λίγη Βοήθεια Παιδία


Recommended Posts

Καλησπέρες καταρχήν..Είμαι αρχάριος όσο αφορά αυτό το χόμπι γιαυτό και θα ήθελα λίγο επιοίκια με τις πράξης μου :)