Jump to content

60Άρι Με Τι ???


Recommended Posts

Γεια χαρά παιδιά πως πάμε ?

Λοιπόν το πρώτο ενυδρείο μου ένα waterhome 60 λίτρων μετά από αρκετές (βόλτες) ξαναγύρισε σε εμένα αφού πρώτα έκανε ψαροκέφαλους αρκετούς φίλους και συγγενείς μέσα σε αυτούς και την πεθερά μου .χαχαχαχαχα

Και μιας και δεν είμαι τελείως αρχάριος αφού εδώ και 2 χρόνια διατηρώ δίσκους με αρκετή επιτυχία λέω να το ξαναστήσω και ψάχνω ιδέες για το setup δεν ψήνομαι για guppi , molli και ξυφοφόρους πάλι αλά για κάτι κάπως πιο σπάνιο να το πω δύσκολο να το πω δεν ξέρω , ξέρω πάντως πως με καταλαβαίνετε .

Ιδέες παρακαλώ

Ευχαριστώ εκ των προτέρων γιατί όποτε ζήτησα βοήθεια στο forum βρήκα ότι απαντήσεις έψαχνα .

Link to comment
Share on other sites

καλημερα.....εγω θα σου προτεινα elassoma evergladei ή καποιο αλλαο ειδος elassoma....στην αθηνα θα πρεπει να υπαρχει καποιος που μπορει να τα βρει....

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου φίλος.

κατι σε γαριδάδικο θα το σκεφτόσουν????

Link to comment
Share on other sites

neolabrologus brevis 2 η 3 ζευγαρια???

Link to comment
Share on other sites

neolabrologus brevis 2 η 3 ζευγαρια???

αφρικανες σε λιγα λιτρα δεν θα προτεινα....

Link to comment
Share on other sites

πιστεύω ότι επειδή έχεις εμπειρία η καλύτερη επιλογή είναι ένα ζευγάρι ramirezi δες εδώ: http://www.aquazone.gr/forums/index.php?showtopic=42356&st=0&p=385822entry385822

Link to comment
Share on other sites

πιστευω ανετα οτι θα μπορουσαν 2 ζευγαρια σε αυτα τα λιτρα,μην τα παραλεμε βρε παιδια :)

Link to comment
Share on other sites

Το γαριδάδικο δεν με πολύ ψήνει !

για αφρικάνες μου έχουν ξαναπεί αλά δεν ξέρω ποιο ακριβώς είδος είναι νομίζω krinbensis !!!

κανένα από τα είδη puffers δεν μπορώ να τα βάλω σε τόσα λίτρα ???

Tzole τι ψαράκι είναι αυτό στην φώτο προφίλ σου? είναι κουκλί!

Link to comment
Share on other sites

κανένα από τα είδη puffers δεν μπορώ να τα βάλω σε τόσα λίτρα ???

μπορεις Carinotetraodon travancoricus

Έγινε επεξεργασία - Giannakis27