Jump to content

Αρχάρια Πως Ξεκινάω Να Στήνω Ενυδρείο Για Μονομάχο


Recommended Posts

γεια σας είμαι εντελώς αρχάρια με το θέμα ενυδρείο και θέλω να κάνω την απόπειρα να στήσω το δικό μου.λοιπόν είναι 20 λτ με φιλτρο FANFILTER FAN MINI PLUS για 30-60 λτ με 260l/h.πέρα απο το φιλτρο δεν εχω πολλά μόνο χαλικάκι και προς το παρόν μερικα ψεύτικα φυτά.θέλω να βάλω μονομάχο (γιατι μόνο αυτό μπορώ μου ειπαν πέρα από γαρίδες) και από ότι ξέρω χρειάζομαι θερμοστάτη και φωτισμό καθως και αληθινα φυτά κοντα στην επιφάνεια για να κρύβεται.είναι σωστα αυτά που διάβασα?αν γίνεται πείτε μου μια λίστα με το τί χρειάζομαι αν έχετε συγκεκριμενες μάρκες να προτινετε ακόμα καλύτερα.τι υπόστρωμα θέλει άμμο ή χαλίκι τι φυτα και τι απαιτήσεις έχουν σε λιπάσματα και φροντίδα?τί φώτα?θέλω να το διακοσμήσω πρώτα και μετα να ξεκινήσω και το στρώσιμο!τα φώτα σας παρακαλω!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!

Ας αρχίσουμε από τα φυτά. Λες ότι έχεις χαλίκι. Αν είναι λεπτόκοκκο χαλίκι κράτα το. Αν είναι πολύ χοντροκομμένο τα φυτά σου δε θα το εκτιμήσουν ιδιαίτερα. Προτίμησε λεπτόκοκκο χαλίκι ή άμμο, μέχρι ένα ύψος 5 εκατοστά είναι καλά. Από φυτά ανάλογα με το φωτισμό σου μπορείς να βάλεις διάφορα είδη. Ως αρχάρια και με λίγη φροντίδα θα σου πρότεινα κάποια Anubia sp., Egeria densa, Ceratophyllum demersum, Hygrophila difformis κ.α. Για τέτοια φυτά δε θα χρειαστείς λιπάσματα. Φυτά βρίσκεις εύκολα με μια αγγελία εδώ στο φόρουμ.

Για φωτισμό, με μια λάμπα φθορίου (λευκό φως) γύρω στα 9-11watt είσαι καλυμμένη για τα φυτά που σου είπα. Πολύ χρήσιμος είναι ένας χρονοδιακόπτης για να αναβοσβήνει αυτόματα το φως.

Ο θερμοστάτης μέχρι στιγμής είναι περιττός λόγο καλοκαιριού. Αν θες να πας μια και έξω να αγοράσεις προμήθειες πάρε έναν με 25 watt.