filoxenos

Περίεργες μετρήσεις

22 δημοσιεύσεις σε αυτό το θέμα

Ενα γειτονάκι μου ζήτησε βοήθεια για το στήσιμο του νέου του ενυδρείου (150 λίτρα περίπου). Μετά τις πρώτες συζητήσεις λοιπόν και αφού το ενυδρείο δουλεύει άδειο για καμιά δεκαριά μέρες (αντιχλώριο, λίγη τροφή και έτοιμα βακτήρια Nitrivec μόνο) ξεκίνησα τη προεργασία για το μπόλιασμα και τα ζωντανά. Να πω εδώ ότι το ενυδρείο έχει μια καλή στρώση από ειδικό υπόστρωμα για φυτά και από πάνω χαλίκι χοντρό, μια μέτρια ρίζα mango, εσωτερικό φίλτρο και 2 λάμπες 90άρες.

Την περασμένη εβδομάδα μπήκε μια ποσότητα κερατόφυλλου και μερικά κλαδέματα πολυσπέρμα.

Προχθές μπήκαν μερικά apple snails και χθες έγινε το πρώτο μπόλι με κάμποση μούργα από στρωμένο φίλτρο, προσθήκη java moss, μια ανούμπια, λίγη elodea και μια ντοματιά. Επίσης έγινε και μέτρηση για αμμωνία και νιτρικά (αμυδρή ένδειξη και στα δύο).

Σήμερα πήγα για να βάλουμε τα πρώτα ψάρια. Αφού τοποθέτησα δεύτερο βοηθητικό φίλτρο (μικρό και καλά στρωμένο από δικό μου ώριμο ενυδρείο), πρόσθεσα κάμποσα στρωμένα κεραμικά μακαρόνια στο μανίσιο δικό του, συμπλήρωσα και τον υπόλοιπο χώρο με καινούρια, έριξα και άλλη μια καλή ποσότητα μούργας στο νερό και άρχισα την προσαρμογή των ψαριών στο δοχείο μεταφοράς τους. Κατά τη διάρκεια της προσαρμογής, ξεκινήσαμε να κάνουμε πλήρεις μετρήσεις στο νερό για να δούμε μήπως είχαμε καμιά αλλαγή, αν και ήμουνα σίγουρος για τα αποτελέσματα. Και επειδή το ενυδρείο αυτό είναι πολύ κοντά στο σπίτι μου, ξέροντας τις τιμές του δικτύου της περιοχής, ήμουνα και σίγουρος για το τι θα έδειχναν και οι υπόλοιπες μετρήσεις.

Αμ' δε..!

Το πρώτο σοκ ήρθε από το ρΗ... Το υγρό τεστ της ΑΡΙ απλά επιβεβαίωσε την ορθότητα του υγρού τεστ της SERA, αλλά μου απέδειξε επίσης ότι και τα στικ της ESHA εάν χρησιμοποιηθούν σωστά, δείχνουν το ίδιο πράγμα (με πολύ μικρή απόκλιση) καθιστώντας τα αρκετά αξιόπιστα σε αυτή τη παράμετρο του νερού (αλλά και στις υπόλοιπες απ' ότι αποδείχθηκε αργότερα). Είχαμε λοιπόν:

- υγρό τεστ της ΑΡΙ για ρΗ = 7,0

- υγρό τεστ της SERA για ρΗ = 7,0

- στικ της ESHA για ρΗ = 6,8 και λίίίγο τσιμπημένο ακόμα το χρώμα...

Γνωρίζοντας ότι το τοπικό δίκτυο δίνει 7,6 - 7,7 αλλά και ξαναμετρώντας το επιτόπου (επιβεβαιώθηκε), μου δημιουργήθηκαν τα πρώτα ερωτηματικά μετά την έκπληξη... Η συνέχεια όμως ήταν εξ' ίσου εντυπωσιακή (με πολλαπλές μετρήσεις!):

- GH = 21 - 24

- ΚΗ = 2 - 4

Και τα υπόλοιπα φυσιολογικά: Αμμωνία μηδέν, ΝΟ2 μηδέν, ΝΟ3 κάτι τις πολύ μικρό (λιγότερο από 5).

Ερώτηση...: ΓΙΑΤΙ..?

Μπορεί η παρουσία του υποστρώματος να κάνει κάτι τέτοιο..? Η μήπως η μια τέτοια μέτρια ρίζα ξύλου έχει τη δυνατότητα να ρίχνει ρΗ και ανθρακική και να στέλνει στα ύψη τη γενική..? :rasp: Το χαλίκι δεν παίζει να έχει κάποια συμμετοχή σε αυτό νομίζω (λόγω χαμηλής τιμής ΚΗ το λέω)...

Επειδή δεν μου έχει ξανατύχει κάτι τέτοιο (πάνω από 20 διαφορετικά στησίματα ενυδρείων) και επειδή το γειτονάκι ήταν κατηγορηματικός ότι δεν δοκίμασε στο νερό του ενυδρείου του να παίξει το "Μικρός Χημικός", περιμένω από εσάς μήπως και μου λύσετε το μυστήριο... Οτιδήποτε θα μπορούσε να με προσανατολίσει σε εξήγηση, δεκτόν. Και αυτό γιατί με τόσο χαμηλή ΚΗ το θεωρώ ρίσκο για τα ψάρια (ζωοτόκα) για πιθανό "κλατάρισμα" του ρΗ κάποια στιγμή αργότερα. Βέβαια θα μπει μαγειρική σόδα κάργα μέσα αύριο το πρωί (δεν είχαμε πρόχειρη σήμερα), αλλά θέλω να μάθω που οφείλεται αυτό το σκηνικό, γιατί και τη γενική δεν τη θέλω εκεί επάνω και κάτι πρέπει να γίνει... Εγώ το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι κάποια συστατικά στο υπόστρωμα επηρέασαν τις τιμές τόσο πολύ και τόσο γρήγορα (10 ημέρες χωρίς ψάρια και με λίγα σχετικά φυτά, που ενδεχομένως δεν μπόρεσαν να αποροφήσουν ικανές ποσότητες). Αν είναι έτσι όμως, αυτό δεν το καθιστά αυτομάτως επικίνδυνο (ή έστω σχετικά επικίνδυνο) κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες, τουλάχιστον στο ξεκίνημα ενός ενυδρείου αρχάριου..? Θα ήθελα τη γνώμη σας και τις απόψεις σε αυτό.

Υ.Σ. 1: Εμπειρία από υποστρώματα δεν έχω γιατί δεν τα χρησιμοποιώ, παρ' όλο που σχεδόν όλα τα δικά μου ενυδρεία είναι από μέτρια έως πολύ φυτεμένα... Τη μάρκα και το είδος του υποστρώματος θα το ξέρω αύριο να σας το πω, αν παίζει κάποιο ρόλο.

Υ.Σ. 2: Το συγκεκριμένο ενυδρείο δεν έχει τίποτα άλλο (ούτε χημικές προσθήκες) εκτός από αυτά που αναφέρω παραπάνω.

Υ.Σ. 3: Τα τεστ που περιγράφω, συμφώνησαν με καθόλου έως πολύ μικρές διαφορές σε όλες τις ενδείξεις τους, πράγμα που ομολογώ ότι με εντυπωσίασε, γιατί και από παλιότερο ανάλογο συγκριτικό αλλά και από πολλές αναφορές συνχομπιστών, έχουν προκύψει μεγάλες έως τεράστιες διαφορές τιμών μεταξύ τους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρέλειψα να αναφέρω ότι οι τιμές του δικτύου στις σκληρότητες είναι:

ΚΗ = 6 - 8

GH = 8 - 11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φιλε FILOXENE

Kαι εγω την ειχα παθει πριν απο μερικα χρονια σε ενα νεο ενυδρειο και μετα απο 30 ημερες στρωσημο διαπιστωσα οτι ειχα μεγαλη αποκλιση στο ph απο το νερο του πρωτου ενυδρειου και τις βρυσης.

στο πρωτο ειχα μονο φυτα ενω στο δευτερο ειχα βαλει αρκετα ξυλα<μοπανι> τα οποια τα ειχα ξεπλυνει προχειρα.

για αρκετες εβδομαδες ενω αλλαζα νερο με μεγαλυτερο ph και kh αυτο ματα απο λιγες ημερες αν θυμαμαι καλα, επεφτε κοντα στο 6.

μετα απο ψαξιμο εμαθα οτι την ζημια μου την εκανε τα ξυλα .

μου το ειχε πει ενας χημικος αλλα δεν το θυμαμαι καλα.

<Κατι με τις τανινες του ξυλου κατεβαζουν το ph . και το ελευθερο ανθρακικο οξυ διαλυει το ασβεστιο>

αν θελεις μπορω αυριο να ψαξω το ημερολογιο και να τα βρω.

Παντως εγω θα εβγαζα τα ξυλα και θα εκανα καθημερινες μικρες αλλαγες νερου μερχι να φτασουν στα ορια που θελεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχω ξύλα σε αρκετά από τα ενυδρεία μου. Μοπάνι, mangrove ρίζες κλπ. Και μάλιστα σε κάποια σε μεγαλύτερη αναλογία από αυτό... Ποτέ δεν έγινε κάτι ανάλογο και μάλιστα με τέτοια σχέση τιμών νερού. Γιατί δεν είναι μόνο η μεγάλη και γρήγορη πτώση της ανθρακικής και του ρΗ, αλλά και η τεράστια άνοδος της γενικής..! Και για το συγκεκριμένο ενυδρείο που μιλάμε, η ρίζα που έχει μέσα δεν είναι και τεράστια σε σχέση με τον όγκο του ενυδρείου για να δικαιολογεί τέτοιες τιμές...

Εγώ το αποδίδω στο υπόστρωμα, αλλά μη ξέροντας τι ακριβώς γίνεται με δαύτο, περιμένω από άλλα μέλη εδώ που ίσως γνωρίζουν καλύτερα, να μας διαφωτίσουν...

Έγινε επεξεργασία - filoxenos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κανε μια μέτρηση στο νερό του θερμοσίφωνα .

και πες μας τι λέει .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενδιαφέρον! Τη επόμενη φορά που θα πάω από εκεί θα το κάνω.

Πιστεύεις ότι μπορεί το νερό του θερμοσίφωνα να έχει τόσο μεγάλες αποκλίσεις? Στον δικό μου στο σπίτι έχω κάνει μετρήσεις και δεν έχει καθόλου διαφορά από το κρύο του δικτύου. Εκεί σε αυτόν, δεν ξέρω τι γίνεται, αλλά νομίζω Σταμάτη ότι είναι πολύ μεγάλη η διαφορά για να δικαιολογείται έστω και έτσι...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

Το ενυδρείο που αναφέρεται ο Ντίνος είναι στην κατοχή μου. Πρόσθεσα το πρωί (9:15) 2 κουταλιές μαγειρική σόδα, αραιωμένες από πριν σε λεκάνη με έτοιμο νερό, και πήρα την πρώτη μέτρηση στις 10:30 με τιμές KH: 6 και GH:23.

Ξαναπήρα μετρήσεις μετά από 2 ώρες και στις 5:30 το απόγευμα και πήρα τις εξής τιμές:

KH 6

GH 22-23

To pH παρέμεινε στις χθεσινές τιμές. Η αργοπορημένη απάντηση οφείλεται σε βλάβη του ADSL provider μέχρι τώρα.. :lmao:

Το γειτονάκι του Filoxenou :rasp:

ps Ντίνο τα ψαράκια χαίρουν άκρας υγείας! Έχεις τα χαιρετίσματά τους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ξέχασα να πώ πώς όσο πρόσθετα το νερό με την αραιωμένη σόδα έπαιρνα μετρήσεις μέχρι που η KH είχε την τιμή 6.

Επίσης έχω σταματήσει να παίζω τον "Μικρό Χημικό" από το 2001 όπου απεβλήθηκα από ένα εργαστήριο οργανικής χημείας επειδή ανατίναξα μια βάση με δοκιμαστικούς σωλήνες κατά λάθος!!

(Το μάθημα το πέρασα επειδή ο καθηγητής δεν επιθυμούσε να με ξαναέχει του χρόνου ή επειδή είχε πολύ καλή αίσθηση του χίουμορ..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rasp:

Υ.Σ.: Τα ψαράκια να τα προσέχεις και να μου τα... φιλήσεις ένα-ένα..! :lmao: Ηδη μας λείπουνε...

EDIT: Αν μπορείς, γράψε το είδος και τη μάρκα του υποστρώματος για να ξέρουμε τι γίνεται...

Έγινε επεξεργασία - filoxenos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν το υπόστρωμα είναι το flourite της SEACHEM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σίγουρο είναι ότι στην όλοι υπόθεση παίζει σημαντικό ρόλο το CO2.

Θα ήθελα να ρωτήσω αυτό το φαινόμενο έγινε μόνο μια μεμονωμένη φορά;

Εμφανίζετε μετά από αλλαγή νερού; Και τη νερό βάζεις από θερμοσίφωνα (ζεστό).

Η εξακολουθεί να συμβαίνει ανεξάρτητα εάν αλλάζεις νερό η όχι;

Τα φυτά μέσα είναι μπόλικα;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι πρώτες μετρήσεις σε ρΗ και σκληρότητες όπως γράφω παραπάνω, έγιναν το Σάββατο που μας πέρασε και έδειξαν:

ρΗ=7,0

ΚΗ=λίγο κάτω από το 3

GH=22 περίπου

Το ενυδρείο δούλευε 10 ημέρες μόνο με αντιχλώριο και Nitrivec, τίποτα άλλο. Απ' όσο ξέρω αλλαγές νερού δεν έχουν γίνει μετά τις μετρήσεις, οι οποίες απ' ότι έμαθα παραμένουν ίδιες (το ΚΗ είναι στο 6 πλέον μετά και την προσθήκη σόδας για λόγους ασφαλείας). Διοξείδιο δεν είχε μπει καθόλου (σήμερα ξεκίνησε την προσθήκη δόσης Flourish excel στη στήλη). Για τα φυτά μάλλον αραιά θα έλεγα ότι είναι, αλλά γεύση θα πάρετε μόλις μπορέσει να ανεβάσει φωτό ο Σταύρος.

Εγώ πάντως κυρίως δεν μπορώ να καταλάβω τι ανέβασε τόσο πολύ τη γενική ενώ παράλληλα έριξε τόσο επικίνδυνα την ανθρακική... Δύσκολο μου φαίνεται να έχει παίξει ρόλο ο θερμοσίφωνας...

Εχει ξανασυναντήσει άλλος τέτοια περίπτωση? Ή πάει κάπου το μυαλό σας?

Οι περιορισμένες στη σχετική χημεία γνώσεις μου, δεν με βοηθούν να καταλάβω τι γίνεται και γιατί... :rasp:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σημερινές μετρήσεις ενυδρείου:

pH : 7.5

GH : 23

KH : 5

NO2 <0.3 mg/l

NO3 5 mg/l

Από το νερό του θερμοσίφωνα έχω:

GH : 8

KH : 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εκανες αλλαγή νερού πριν πάρεις αυτές τις τιμές...?

Εριξες κάτι άλλο στο νερό...?

Τι έγινε, δεν κατάλαβα... Ανέβηκε το ρΗ από μόνο του μισή μονάδα χωρίς καμία επέμβαση...?

Σταύρο διευκρίνησε τι έγινε, γιατί θα πάω στο Δαφνί με το ενυδρείο σου... :rasp:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλλαγή νερού δεν έγινε. Το μόνο νερό που μπήκε ήταν το έτοιμο νερό με αντιχλώριο και την μαγειρική σόδα.

Α, και προσθέτω flourish excel στην μισή δόση από την αναγραφόμενη μία φορά την ημέρα.

ps Βοήθεια γιατί με άγχωσες! :rasp:

Share this post


Link to post
Share on other sites
...Εχει ξανασυναντήσει άλλος τέτοια περίπτωση? Ή πάει κάπου το μυαλό σας?

Οι περιορισμένες στη σχετική χημεία γνώσεις μου, δεν με βοηθούν να καταλάβω τι γίνεται και γιατί... :thaman:

Ειλικρινά παιδιά, μου έχει κάνει φοβερή εντύπωση η έλλειψη ανταπόκρισης στο συγκεκριμένο θέμα...!

Ξέρω πολύ καλά ότι υπάρχουν αρκετά μέλη που έχουν διαβάσει το θέμα, έχουν πολύ σημαντικές γνώσεις σχετικά με αυτό και όμως δεν έγινε κανένα σχόλιο... και ανεξάρτητα από το αν έχουν ή όχι τη λύση του για εμάς "μυστηρίου"... Τέλος πάντων, οι σημερινές μετρήσεις με υγρά τεστ από δύο διαφορετικές εταιρείες, έδειξαν:

Τιμές μετρήσεων

pH = API: 7,4 & SERA: 7,5

KH = API: 8,5 & SERA: 7,0

GH = API: 26 & SERA: 21

βρύσης

GH = API: 8,0 & SERA: 8,0

Παρατηρήσεις:

- Σήμερα τσεκάραμε το χαλίκι και ΔΕΝ είναι ασβεστολιθικό...

- Η ανεβασμένη τιμή του ΚΗ οφείλεται στη προσθήκη ανάλογης σόδας σε κάθε αλλαγή νερού. Από μετρήσεις που έγιναν πριν την προσθήκη, φάνηκε ότι το σύστημα κατεβάζει μισό βαθμό την ημέρα περίπου τη τιμή της ΚΗ, παρασύροντας σταδιακά και το ρΗ...

- Οι τιμές του νερού της αλλαγής ΔΕΝ δικαιολογούν την τεράστια άνοδο της GH. Κάτι άλλο την ανεβάζει...

- Συνεχίζεται η προσθήκη μισής δόσης Flourish excel, σε σχέση με τα λίτρα του ενυδρίου.

- Εχει μπει αεραντλία στο ενυδρείο και υπάρχει αρκετή ανατάραξη από τα φίλτρα.

- Τα φυτά δείχνουν αρκετά καλή ανάπτυξη, παρ' όλο που είναι νωρίς ακόμα.

- Συνεχίζεται και η προσθήκη Nitrivec για ενίσχυση της βιολογίας, καθ' ότι "φρέσκια" (αν και εκτιμώ ότι δεν έχει σχέση με τα υπόλοιπα αυτό).

Ερώτηση:

- Τι μπορεί να συμβαίνει στη χημεία του ενυδρείου - και που οφείλεται - ώστε να κατεβαίνει σταθερά η ανθρακική (συμπαρασύροντας και το ρΗ) ενώ ταυτόχρονα ανεβαίνει υπερβολικά η GH..?

Παρακαλώ, όποιος νομίζει ότι μπορεί να βοηθήσει με τις γνώσεις του, ας καταθέσει την άποψή του εδώ, μπας και καταφέρουμε να το ισορροπήσουμε/ελέγξουμε, κτυπώντας την αιτία στη ρίζα της. Δεν θέλω ένα σύστημα που να κάνει "του κεφαλιού του", ειδικά στον κρίσιμο τομέα της ΚΗ και του ρΗ... :thaman: Εντάξει, μπορεί το ενυδρείο μετά από καιρό να σταθεροποιηθεί από μόνο του, αλλά θέλω να μάθω που μπορεί να οφείλεται αυτό που συμβαίνει, γιατί δεν μου έχει ξανατύχει... Και δεν βρήκα και κάτι ανάλογο σε ποστ εδώ στο φόρουμ. Εαν κάποιος ξέρει κάποια ανάλογη περίπτωση ας βάλει το λινκ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από τη μπορεί να καταστραφεί η ανθρακική σκληρότητα (Kh).

1. Από την θέρμανση καταστρέφετε και κατακάθεται σαν άσπρη σκόνή.

2. Κατά την διαδικασία της νιτροποίησης ή αζωτοποίησης έχουμε καταστροφή του Kh

3. Τα φυτά είναι ης θέση να διασπάσουν το Kh για να πάρουν το C όταν δεν υπάρχει στην στήλη. (στην περίπτωση αυτήν θεωρητικά έχουμε αύξηση του Ph η αύξηση αυτή μπορεί να είναι μόνιμη ή στιγμιαία ανάλογα με της συνθήκες του ενυδρείου).

Επίσης η παρουσία του φωσφορικού οξύ (Μπορεί να υπάρξει σε άστρωτο ενυδρείο και περιέχετε σε ορισμένα λιπάσματα) επηρεάζει τα υγρά τεστ κατά πολλή ώστε να μετράν λανθασμένα.

Από της παραπάνω διαδικασίες έχουμε αύξηση του Gh.

Λόγο του μικρού Kh έχουμε αστάθεια στο Ph, και σε ένα βιολογικά άστρωτο ενυδρείο το Ph είναι πιο επιρρεπή στα σκαμπανεβάσματα.

Πιστεύω στην δικιά σου περίπτωση ότι ο συνδυασμός των παραπάνω αιτιών προξένησε την πτώση του Kh και αύξηση του Gh. Αυτό συμβαίνει σε μικρό βαθμό στα ενυδρεία, σε εσένα είναι πιο έντονο διότι το νερό της βρύσης έχει ασυνήθιστη χαμηλή σκληρότητα.

Δώστε χρόνο στο ενυδρείο να σταθεροποιηθεί

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ Χρήστο για τις παρατηρήσεις, αν και πρέπει να ομολογήσω ότι μάλλον μπερδεύτηκα περισσότερο...

Για παράδειγμα λες για το ρΗ, ότι στην περίπτωση που διασπούν το ΚΗ τα φυτά (λόγω χαμηλού co2) έχουμε θεωρητική άνοδο του ρΗ αλλά εμείς έχουμε πτώση. Η διάσπαση δεν σημαίνει χαμηλότερη ΚΗ? Η χαμηλή ΚΗ ξέρω ότι δημιουργεί αστάθεια στο ρΗ καθώς και κίνδυνο για crash εάν είναι κάτω του 4 ή 3 (τόχω πάθει μια φορά παλιότερα).

Επίσης λες ότι "Από τις παραπάνω διαδικασίες έχουμε αύξηση του Gh" αλλά δεν καταλαβαίνω ποιες διαδικασίες εννοείς, γιατί δεν βλέπω κάποια σχέση (ή δεν γνωρίζω) πλην αυτής με τα φωσφορικά πιθανώς...

Επίσης θέμα θερμοκρασίας νομίζω μάλλον δεν τίθεται (για το πρώτο που λες σχετικά με το ΚΗ), γιατί το ενυδρείο είχε 26 έως 27 σταθερά. Επίσης δεν ξέρω αν αυτή η σκόνη που λες - από τη "καταστροφή" (?) της ΚΗ - είναι ορατή, γιατί δεν είδαμε κάτι τέτοιο σαν παρατήρηση.

Τέλος πάντων, επειδή καταλαβαίνω ότι το θέμα είναι αρκετά πολύπλοκο, η ερώτηση που θέλω να σου κάνω είναι αν θεωρείς ότι έχεις ξεκάθαρο στο μυαλό σου το τι μπορεί να συμβαίνει μέσα ή ψάχνεσαι και υποθέτεις και συ? Αν νομίζεις ότι ξέρεις τι μπορεί να συμβαίνει, θα μπορούσα να σε πάρω ένα τηλέφωνο να τα λέγαμε λιγάκι (αν δεν έχεις αντίρρηση) μήπως και με την άμεση επαφή και επικοινωνία μπορέσω να καταλάβω καλύτερα αυτό που μου λες. Σε αυτή τη περίπτωση στείλε μου με pm το νούμερο και το πότε μπορείς, να σε καλέσω εγώ... :thaman:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρήστο, θα μου επιτρέψεις να σε ευχαριστήσω και δημόσια (αξίζει το κόπο) για το χρόνο που αφιέρωσες στη μακράς διάρκειας τηλεφωνική επικοινωνία μας, σε μια προσπάθεια να βρούμε τη λύση του "μυστηρίου", ανεξαρτήτου αποτελέσματος... :thaman:

Αυτό είναι το νόημα της ύπαρξης του Aquazone! :thaman:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ναι αλλα οι αναγνωστες του AQUAZONE θα θελαμε να διαβασουμε το αποτελεσμα, οποιο και αν ηταν αυτο! :thaman:

ειμαστε ολο αυτια!!!! :thaman:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυστυχώς παιδιά, μάλλον τελικά δεν προέκυψε κάτι, παρ' όλη τη διεξοδική συζήτηση και αναφορά στις παραμέτρους με λεπτομέρειες. Το ψάξιμο συνεχίζεται...

Οταν θα λυθεί το πως και το γιατί, να είσαι σίγουρος ότι θα κατατεθεί εδώ.

Έγινε επεξεργασία - filoxenos

Share this post


Link to post
Share on other sites

παιδια εχω ακριβως το ιδιο προβλημα και εχω και γω seachem flourite. ΝΕΟ εδω μετα απο τοσα χρονια εχουμε??

εχει ξανα συμβει σε κανεναν αλλον αυτο?? δεν χρειαζετε να πω την δικη μου κατασταση ειναι ακριβως η ιδια με του παιδιου!! απελπισια!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!


Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.


Είσοδος

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.