Jump to content

Παιδιά Βοήθεια!! Αρχάρια Εδώ !


Recommended Posts

Καλησπέρα στην όμορφη παρέα.. :bigemo_harabe_net-100:

Θα ήθελα λίγη βοήθεια μιας και είμαι αρχάρια με το θέμα, ψάχνω να πάρω ένα ενυδρείο γύρω στα 60 λίτρα.

1η ερώτηση μπορώ να βάλω μέσα δυο ψαράκια black moor (του γλυκού νερού);;;.

2η ερώτηση σχετικά με την διακόσμηση, υπάρχει κάποιο αληθινό φυτό που να μπορώ να βάλω μέσα (οικονομικό όσο δυνατόν) διότι ξέρω ότι τα πλαστικά δεν είναι ασφαλή (μαζεύουν μικρόβια). Φαντάζομαι ότι βοτσαλάκια και κάποια ειδική γυάλινη φιγούρα δεν επηρεάζει αρνητικά έτσι ; (ρωτάω πάντως καλού-κακού)

3η ερώτηση με τι καθαρίζουμε και απολυμαίνουμε το ενυδρείο και ανά πόσο διάστημα απαιτείται ολικό καθάρισμα και αλλαγή νερού?

4η ερώτηση τι φίλτρο χρειάζεται ;; (δεν έχω ιδέα)  ποια η δουλειά του φίλτρου ;; πόσo διάστημα χρειάζεται να γίνει το λεγόμενο στρώσιμο και ποια η διαδικασία πριν μπουν τα ψαράκια ;; 

5η ερώτηση τι άλλο πρέπει να έχει ένα ενυδρείο πέρα από το φίλτρο ;; θερμοκρασίες κτλ. πως ελέγχουμε οεο ;;

6η ερώτηση αντιχλωριακό μπαίνει στο νερό από τη στιγμή που έχεις φίλτρο;; 

7η ερώτηση με το τάισμα τι γίνεται;; 

8η ερώτηση από μάρκες τι παίζει ;; καλύτερες- χειρότερες τι να προσέξω ;;

Συγνώμη για τις τόσσες πολλές απορίες αλλά θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχει υπευθυνότητα σε θέματα ζωντανών οργανισμών και ευχαριστώ εκ των προτέρων για όσους θα με βοηθήσουν. 

  :D  :D  :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα ελενα και καλος ορισες στον μαγευτικο κοσμου του ενυδρειου!!καλα κανεις και ρωτας πριν προβης σε οποιαδηποτε αγορα!!