Jump to content

νέος και ψαρομένος..για σας!


vagios54

Recommended Posts

Είμαι τελείως άσχετος .ελπίζω εδώ να βρω ένα καινούριο χόμπι .καλή επιτυχία σε όλους .συγχαρητήρια για την προσπάθεια σας …

Θα ήθελα να μου δώσετε τα Φώτα σας για την κατασκευή ενός ενυδρείου..

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου και καλως ηλθες. Πρεπει να γινεις λιγο πιο συγκεκριμενος στο τι θελεις. Γλυκο νερο ή θαλασσινο; Ποσο μεγαλο θελεις να ειναι; Τι ψαρια/φυτα/κοραλλια θα ηθελες να εχεις; Ποσα χρηματα σκοπευεις να ξοδεψεις-ευεις (αν ξεκινησεις δε σταματας να δινεις ευρωπουλα).

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες στο aquazone! Εδώ θα βρεις όποια πληροφορία θέλεις για να στήσεις το ενυδρείο που ονειρεύεσαι! Μη διστάσεις να ρωτήσεις οτιδήποτε θέλεις!

:busted_cop:

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες στην παρέα μας. Δώσε μας λίγο περισσότερες λεπτομέρειες για το τι θέλεις να φτιάξεις, κάνε μια περιήγησ στο forum, κοίτα τις φωτογραφίες και τα ξαναλέμε. :busted_cop:

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες στην παρέα μας Βάγιο..

Αν ξεκινήσεις το υπέροχο χόμπι του ενυδρείου με προσεχτικά βήματα σίγουρα θα σε ανταμείψει..

:busted_cop:

Link to comment
Share on other sites

:busted_cop: κι από μένα Βάγιο.

Θα ήθελα να τονίσω ότι η διαφορά αυτού του χόμπυ σε σχέση με τα υπόλοιπα είναι ότι πρόκειται για χόμπυ που έχει να κάνει με ζωντανούς οργανισμούς. Θέλουν περιποίηση και φροντίδα, αλλιώς θα έχεις θανάτους και θα απογοητευτείς. Γι αυτό αν δεν είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις ένα χόμπυ με ευθύνες, σκέψου το πριν το αρχίσεις.

Αν από την άλλη το έχεις πάρει απόφαση και ξεκινήσεις, είμαστε όλοι εδώ να σε βοηθήσουμε σε ό,τι θες και ό,τι σκεφτείς.

Καλό ξεκίνημα :busted_cop:

Link to comment
Share on other sites

:busted_cop: και απο μένα καλή αρχή σε ότι κάνεις :busted_cop:
Link to comment
Share on other sites

:busted_cop: και από εμένα.

Ήρθες στο κατάλληλο μέρος.