Jump to content

Ενυδρείο Δίσκων - Τι Ψάρια?


Guest chk_1212

Recommended Posts

Γεια χαρά σε όλους,

Είμαι εντελώς αρχάριος και έχω πολλές απορίες!! Σκοπεύω να στήσω ένα ενυδρείο πρωταρχικά για δίσκους (όμως φυτεμένο & κοινοβιακό):

Α. Εξοπλισμός:

- θα παραλάβω σε λίγο καιρό ένα ενυδρείο: 130cm X 45cm X 60 cm (ύψος) & 10mm γυαλί (υπολογίζω ότι αφού φυτευτεί, θα χωράει περίπου 300lt νερό)

- εξωτερικό φίλτρο ΕHEIM 2028 PRO II χωρητικότητας >600lt, 1050lt/h

- 4 Χ 40watt λάμπες των 120cm (2 Aqua-glo & 2 Flora-glo / έχει υποδοχή για +2 λάμπες)

- θερμοστάτης 300watt

- υπόστρωμα χαλαζιακό + FlorDepot

- ιδεατές συνθήκες: 28 Co / pH 6-6,5 / σκληρότητα 2-3

- Θα είναι φυτεμένες κυρίως οι 2 γωνίες (Θα έλεγα 1 μέτρια/νορμάλ φυτεμένο ενυδρείο)

Β. Ψάρια: Υπολόγισα για 300lt νερό να χωρέσω (τελικός πληθυσμός):

- 6 Δίσκους (κανονικούς)

- 4 Μονομάχους (1 αρσενικό + 3 θηλυκά)

- 20 Καρδινάλιους

- 6 Κόρυ

- 10 γαρίδες japonica

Θα ήθελα να ρωτήσω λοιπόν τα παρακάτω:

1: Έχω υπολογίσει σωστά τα καθαρά lt - μήπως θα είναι 320lt?

2: Μήπως λόγω χώρου πρέπει να περιοριστώ στους 4 δίσκους?

3: Τι είδος δίσκων να πάρω? (θα προτιμούσα το κανονικό μέγεθος, δηλ. μάλλον όχι Γερμανικούς)

4: Οι μονομάχοι θα αντέξουν σε αυτές τις συνθήκες ή θα μειωθεί δραματικά η διάρκεια ζωής τους? (π.χ. σε 1-2 έτη)

5: Τι είδος κόρυ να επιλέξω? Μου αρέσουν πιο πολύ τα sterbai, αλλά διαβάζω ότι τα panda αντέχουν λίγο παραπάνω Co – αλλά έχω δει αντιφατικές πληροφορίες στο Internet..

6: Οι γαρίδες! Θα φαγωθούν από τους δίσκους? Θα κρυφτούν για πάντα? Να πάρω παραπάνω ή να μην πάρω καθόλου? Μήπως να προτιμήσω τις cherry red γαρίδες?

7: Η λίπανση των φυτών ενδέχεται να ενοχλεί τους δίσκους ή τις γαρίδες? Λύνονται αυτά τα προβλήματα με τακτικές αλλαγές νερού?

Συγγνώμη για το βομβαρδισμό (και επίσης εάν ορισμένες ερωτήσεις είναι για άλλο σημείο του forum) αλλά από κάπου πρέπει να αρχίσω..

Χρήστος :buttrock:

Link to comment
Share on other sites