Jump to content

Να το μπολιάσω ?


Recommended Posts

Είμαι σχετικά αρχάριος στην ενασχόληση με το ενυδρείο. Έχω ένα ενυδρείο 60 λίτρων στο οποίο διατηρώ μέσα μικρούς δίσκους και οκτώ νέον. Μαθαίνοντας διαπίστωσα το άτοπο του να διατηρώ σε ένα τόσο μικρό ενυδρείο δίσκους και προχώρησα στην αγορά ενός 180 λίτρων.(δεν μπορούσα μεγαλύτερο). Το μικρό ενυδρείο είναι στρωμένο και λειτουργεί από τον Απρίλιο. Λέω λοιπόν να μπολιάσω το καινούργιο με υλικά του παλιού. Να πάρω δηλαδή το μπλε και το πράσινο σφουγγάρι από το παλιό και να το βάλω στο καινόύργιο. Είναι αυτός ο σωστός τρόπος ? Η βοήθειά σας μπορεί να είναι καθοριστική.

Link to comment
Share on other sites

ναι.και βεβαια μπορεις να το κανεις,οπως και να ενισχυσεις την κινηση αυτη ριχνωντας παραλληλα και βακτηριδια...

παρε τα παλια στρωμενα σφουγγαρια απο το παλιο σου φιλτρο,και στιψε τη βρωμια κατ'ευθυειαν στο νερο του νεου σου ενυδρειου.στη συνεχεια τοποθετησε τα και αυτα μεσα στο νεο φιλτρο απο το νεο σου ενυδρειο..

βεβαια δεν το αφηνουμε ετσι και μετυραμε παραλληλα με τεστ για να δουμε που βρισκομαστε...

Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να βαλεις να δουλεουν και τα δυο φιλτρα(παλιο και νεο) στο νεο ενυδρειο.

Link to comment
Share on other sites

Το πήρα λοιπόν το καινούργιο ενυδρείο. Και ήρθε η ώρα της απόφασης... Να το μπολιάσω ή όχι. Άλλοι μου λένε ότι δεν φτάνει το μπόλι από το 60άρι ενυδρείο, άλλοι να το αφήσω να πάρει το δρόμο του το καινούργιο και να μην το μπερδέψω με το παλιό και άλλοι ότι είναι ό,τι καλύτερο το να το μπολιάσω.. Φοβάμαι μην καταστρέψω και τα δύο ενυδρεία. Το παλιό θα το δωρίσω κάπου αλλά θα κρατήσω τα ψαράκια μου.

Link to comment
Share on other sites

To ενυδρειο το 180 λιτρα που εχεις τι φιλτρο εχει ????

Link to comment
Share on other sites

Θα συνιστούσα να αποφύγεις το μπόλιασμα, εκτός κι αν είσαι 101% σίγουρος πως το φίλτρο απ' το οποίο θα πάρεις υλικό δεν έχει περάσει κάποια ασθένεια [το οποίο σημαίνει, πως μπορεί να υπάρχει γόννος του μικροβίου πάνω στα υλικά].