Jump to content

Προστασία από ηλεκτρισμό


Recommended Posts

Δεν ξέρω αν ξύνω παλιές πληγές τώρα, πάντως προσπαθούσα να βγάλω άκρη με όλα αυτά που έχουν ειπωθεί για τη γείωση του ενυδρείου κλπ. χωρίς αποτέλεσμα (καθώς και οι γνώσεις μου με τα ηλεκτρολογικά είναι μηδαμινές).

Εγώ ζω σε καινούργιο σπίτι και για το ενυδρείο μου χρησιμοποιώ 2 πολύμπριζα ασφαλείας σούκω (της Legrand) που έχουν κουμπί on/off και υποτίθεται ότι προστατεύουν από κεραυνούς, υπερτάσεις, κλπ.

Τόσο καιρό ο μ** έβαζα τα χέρια μου μέσα στο νερό χωρίς καμία προστασία.

Τι να κάνω? Να κλείνω το κουμπί on/off πριν βάλω τα χέρια μέσα / να βγάζω τις μπρίζες εντελώς? / να βάλω γείωση? / να βάλω μετασχηματιστή γαλβανικής απομόνωσης?

Μιλάω καθαρά για τη δική μου προστασία και όχι για θέματα ψαριών, βιολογίας ενυδρείου, κλπ.

(και συγγνώμη αν ακούγομαι άσχετος, - είμαι άσχετος! :) )

Έγινε επεξεργασία - chk_12121
Link to comment
Share on other sites

Εφ όσον τηρείς τις προδιαγραφές σωστής τοποθέτησης και λειτουργίας από κάθε συσκευή που χρησημοποιης .

Είσαι οκ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι σίγουρος όταν βάζω χέρια στο νερό αν χρειάζεται πρώτα να κλείνω το κουμπί on/off ή να βγάζω τις μπρίζες?

Link to comment
Share on other sites

Μη ξεχνάς ότι μέσα στο νερό κολυμπάνε τα ψάρια σου...άρα, αν υποθέσουμε ότι έχει πάει κάτι στραβά, κάποια διαρροή ρεύματος για παράδειγμα, πρώτοι απ’ όλους θα την καταλάβουν τα ψάρια σου μιάς και ξαφνικά θα τα δεις όλα ανάσκελα! Τουλάχιστον έτσι πιστεύω εγώ, ας μας απαντήσουν και οι πιο έμπειροι.

umb

:)

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι όμως ότι όταν δουλεύω στο ενυδρείο συνήθως πατάω στο πάτωμα (με παπούτσια βέβαια), επομένως γίνεται γείωση ή όχι?

(τα ψάρια δεν "πατάνε" πουθενά :) )

Link to comment
Share on other sites

δεν εισαι ακριβως οπως τα ψαρια (οπως σωστα ειπες εσυ πατας στο εδαφος, τα ψαρια μονονονται απο το γυαλι) και δεν εχει την ιδια αξια η δικια σου ζωη και των ψαριων (ελπιζω να μην πληγωνω κανεναν με αυτο που λεω)