Jump to content

Αρχάριες Απορίες


Recommended Posts

Γεια σας παιδιά, είμαι αρχάριος και θα ήθελα την βοήθειά σας. Πριν από μια εβδομάδα έστησα το πρώτο μου ενυδρείο Juwel Rio 240. Αύριο υπολογίζω να βάλω μερικά φυτά και λίγα ψάρια (μην με ρωτήσετε τι φυτά ή ψάρια, γιατί ακόμα δεν έχω αποφασίσει).Θα ήθελα να μου πείτε την άποψη σας σχετικά με την διαδικασία στησίματος και στρωσίματος που ακολουθώ και αν μπορείτε να μου λύσετε κάποιες απορίες.

Βήματα στησίματος:

1. τοποθέτηση υποστρώματος Denerle DeponitMix Pro (παρόλο που στο κουτί έγραφε ότι καλύπτει 100cm, εγώ το άπλωσα σε όλο το μήκος του ενυδρείου 120cm, ελπίζω να μην έκανα «πατατιά» :wub: ),

2. χαλαζία 25kg (με πόνεσε η μέση μου από το πλύσιμο στην μπανιέρα), το ύψος του είναι περίπου 5cm,

3. εσωτερικό φίλτρο Juwel (ήταν στον εξοπλισμό του ενυδρείου) με διάταξη

*** υαλοβάμβακα (κάθε πόσες μέρες πρέπει να τον αλλάζω?)

*** περίπου 2 λίτρα substrat pro (μήπως έπρεπε να τα βάλω σε «κάλτσα» για να μπορώ να τα βγάζω εύκολα ή αν τα έβαζα δεν θα έκαναν σωστή δουλειά? :D )

*** ένα πράσινο σφουγγάρι για το νιτρικό άλας

*** ένα μπλε σφουγγάρι τραχύ

*** ένα μπλε σφουγγάρι λεπτό

*** αντλία νερού

*** θερμαντήρα

4. αεραντλία EHEIM 100.

5. δύο ξύλα από pet shop τα οποία πλύθηκαν αρκετές φορές.

Βήματα στρωσίματος:

• αντιχλώριο TetraAqua Aquasafe σύμφωνα με οδηγίες,

• Βακτήρια Hagen Cycle. Ενώ οι οδηγίες γράφουν 70ml κάθε 7 ημέρες για στρώσιμο, εγώ ρίχνω κάθε 3 μέρες, κακώς;

• Θερμοκρασία 27C’.Η μέτρηση γίνεται με το Hagen Marina Aqua-Minder.

Πότε πρέπει να αρχίσω να ρίχνω την κανονική δόση βακτηρίων?

Πότε πρέπει να αρχίσω τα τεστ ΝΗ3 και ΝΟ2?

Πότε να αλλάξω νερό?

Το νερό έχει κίτρινη απόχρωση λόγω των ξύλων?

Το ενυδρείο έχει δύο λάμπες Τ5, νομίζω όμως ότι δεν έχουν δυνατό φως. Μήπως είναι «ιδέα» μου επειδή δεν έχω ξαναδεί στημένο ενυδρείο?

Πρέπει η αντλία νερού του φίλτρου να αναταράσσει την επιφάνεια του νερού?

Αν βάλω μπουκάλα CO2 πρέπει να αφαιρέσω την αεραντλία?