Jump to content

συνδιασμοι αγγελοψαρων με άλλα ψάρια


Recommended Posts

Γεια σας!Είμαι αρχάρια :bowdown: με 126 λίτρα και θέλω να το κάνω βιοτοπικό Αμερικής με βάση τα αγγελόψαρα...Έχω αποφασίσει να βάλω 2 ζεύγη από αυτά αλλά διάβασα ότι είναι πολύ επιθετικά και με άλλα ψάρια και μεταξύ τους...υπάρχει κανένας ασφαλής συνδιασμός να κάνω ώστε να μην έχω προβλήματα?Τί ψάρια μπορούν να μπουν και πόσα αγγελόψαρα χωράω?

Ευχαριστώωωω πολυ!!!!

Link to comment
Share on other sites

Λόγω των λίτρων σου θα σου πρότεινα ένα ζευγάρι αγγελόψαρα και ένα κοπάδι από 7-8 corydoras.

Οριακά αν θέλεις μπορείς να έχεις το ζευγάρι ένα μικρό κοπάδι corydoras και ένα μικρό κοπάδι μεγαλόσωμων tetra (να αποφύγεις τα neon, cardinals κλπ)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

και ένα μικρό κοπάδι μεγαλόσωμων tetra (να αποφύγεις τα neon, cardinals κλπ)

Δλδ?

Link to comment
Share on other sites

Λίγο χλωμό το κόβω σε ενυδρείο με 126 λίτρα (εύχομαι να είναι καθαρά) να συντηρήσεις έστω και ένα ζευγάρι.

Γιατί:

Από τα λίτρα σου κρίνο ότι το ύψος και το μήκος του ενυδρείου δεν επαρκή. Μπορεί όταν τα ψάρια είναι μικρά να του περισσεύει το ενυδρείο αλλά όταν μεγαλώσουν θέλουν έναν χώρο σε ύψος 50 εκατοστά και σε μήκος 100 εκατοστά και μπόλικα φυτά.

Επίσης τα σκαλαρια είναι ομαδικό ψάρι και ποτέ δεν θα μπορούσα να προτείνω μόνο δυο ψάρια ακόμη και 1000 λίτρα ενυδρείο να είχαμε.

Το άκρος μίνιμουμ είναι 4, αλλά στο δικό σου δεν χωρούν ούτε δυο από εκεί και πέρα η επιλογή δική σου.

Link to comment
Share on other sites

Diamond Tetra, Bleeding Heart Tetra, Lemon Tetra, Rosy Tetra (ή white tip tetra - Hyphessobrycon bentosi), Black Skirt Tetra και άλλα μεγαλόσωμα "οβαλοειδή" tetra.

Κάπου θυμάμαι ότι αναφέρεται ότι οι χήρες (Black Skirt Tetra) ίσως μπορεί να τσιμπήσουν τα πτερύγια των σκαλαριών, κάτι που αν και προσωπικά δεν έχω παρατηρήσει, αφού έχει ειπωθεί θεωρώ καλό να το αναφέρω.

Link to comment
Share on other sites

:blink: Ευχαριστώ
Link to comment