Jump to content

Ποιος φταιει τελικα;;;;


Recommended Posts

Διαβαζουμε συχνα στο φορουμ απο "αρχαριους" συνχομπιστες (κυριως), για ψαρια που κανονικα, δεν θα επρεπε να βαζουν στα ενυδρεια που διαθετουν Ενα τρανταχτο παραδειγμα ειναι ο "καρχαριας" παγκασιους. Το τελικο μεγεθος του ψαριου, αλλοι το γνωριζουν πριν το παρουν και αλλοι οχι. Το θεμα που προκυπτει λοιπον ειναι το εξης. Ειναι λαθος απο μερους των καταστηματων να εισαγουν και να διαθετουν ψαρια που δεν μπορουν να μπουν σε ενυδρειο;;;; Αλλο παραδειγμα τα "βαμενα". Μπορει να εχει αποκλειστικα την ευθυνη ενας γονιος, που κανοντας βολτα μπροστα στα ενυδρεια του καταστηματος, θα δεχθει τις παρακλησεις του μικρου παιδιου του, να αγορασει εκεινα τα ψαρακια με τα "ομορφα" σχεδιακια (καρδουλες, γραμμουλες, χειλακια και αλλα συναφη). Αυτα ειναι μονο δυο, απο αρκετα παραδειγματα. Που θεωρειτε οτι πρεπει να αποδοθουν οι ευθυνες;;; :buttrock:

Αν δεν το εχω βαλει σε σωστη θεση, παρακαλω να μετακινηθει.-

Έγινε επεξεργασία - diskus fan
Link to comment
Share on other sites

Αν και το θέμα νομίζω ότι το έχουμε ξανασυζητήσει δεν κάνει κακό να το ξανασυζητήσουμε αλλά καλό. Εγώ πιστεύω και σε αυτούς που τα πουλάνε αλλά και σε αυτούς που τα αγοράζουν. ΤΙ θέλω να πω με αυτό??? Αν εγώ ξεκινώ τώρα να αγοράσω ένα ενυδρείο και δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με το hobby σαν λογικός (λέμε τώρα) άνθρωπος θα πρέπει να κάνω μια ερεύνα αγοράς. Βέβαια πιστεύω στην αρχή σχεδόν όλοι κάναμε αυτό το σφάλμα. Βάζαμε ότι να ναι μέσα αλλά πιστεύω ότι ο χρόνος είναι ο καλύτερος δάσκαλος. Βέβαια θα μπορούσαν μερικά καταστήματα την ώρα που θα διαλέγεις ψάρια να σου που αν ταιριάζουν. Πιο κάτω βάζω ένα link παλιό για να δεις discus fan ένα παράδειγμα που είχα πει πριν καιρό. Παράδειγμα καταστήματος προς αποφυγήν

Αυτό ειναι το link

Link to comment
Share on other sites

Ομολογω οτι δεν το ειχα διαβασει (το μαγαζι το ξερω). ^_^ Αφου να σκεφτεις δεν ηξερα και εγω που να βαλω το δικο μου. :rasp: Προσωπικα νομιζω οτι κατι πρεπει επιτελους να γινει με αυτο το θεμα και ειδικα με ψαρια, που χρειαζονται ποταμι για να ζησουν. Ας δουμε πως θα απαντησουν και οι αλλοι συμφορουμητες.- :buttrock:

Link to comment
Share on other sites

οσον αφορα τις ευθυνες πιστευω οτι εαν το καταστημα ρωτηθει και δωσει λανθασμενη απαντηση τοτε φταιει το καταστημα (τι ψαρια μπορω να βαλω σε 40λιτρο; δυο παγκασια, ενα κοπαδι νεον, μονομαχο, καβουρακια, κροκοδειλο) εαν ομως ο πελατης παει και ζητηση συγκεκριμενα ψαρια για το ενυδρειο του τοτε ειναι φταιξιμο του πελατη που δεν ενδιαφερθηκε να ρωτησει εαν αυτα που του αρεσουν θα μπορεσουν να ζησουν στο ενυδρειο του, το καταστημα δεν ειναι ο ερυθρος σταυρος να περναει τους πελατες απο συνεντευξη και αξιολογηση και αναλογα να του πουλαει η οχι, αναφερομαι σε υπευθυνους ενηλικες που υποτιθεται οτι ειμαστε και οχι σε μωρα

τι μπορει να γινει;

ειτε οι πελατες να αποκτησουν καταναλωτικη συνειδηση δηλαδη να αρνηθουν ΟΛΟΙ μαζι να αγοραζουν τα παγκασιους, τους μονοχαμους στα ποτηρια η τα βαμμενα, πιστευω οτι ειναι πολυ δυσκολο να συμβει κατι τετοιο

ειτε οι χομπυστες να οργανωθουν σε συλλογους και να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ πλεον απο τα καταστηματα να συμορφωθουν η να πιεσει ο συλλογος το καταλληλο υπουργειο να περασει καποιο νομο που να απαγορευει πωληση συγκεκριμενων ειδων

Link to comment
Share on other sites

Όχι μόνο στο θέμα των ενυδρείων αλλά και γενικότερα στη συμπεριφορά μας ως καταναλωτές, ποτέ δεν εμπιστευόμαστε τη γνώμη του πολιτή χωρίς να το ψάξουμε καθόλου και μόνοι μας. Είναι όπως λέω εγώ σαν να ρωτά το πρόβατο τον λύκο :buttrock:

Ο ορισμός του καλού πολιτή είναι ότι "καλός πολιτής είναι αυτός που μπορεί να πουλήσει ψυγείο στους εσκιμώους".

Γι' αυτό βρίσκω πολύ αφελή τα άτομα (και μέσα βάζω και τον εαυτό μου ^_^ ) που κάνουν τις χαζομάρες και μετά τα ρίχνουν όλα στους καταστηματάρχες.

Όχι μόνο στα ψάρια. Δηλαδή θα αγοράσεις μια ηλεκτρική συσκευή, ένα έπιπλο, για το σπίτι, θα μπεις στο πρώτο κατάστημα και θα αφήσεις τον καταστηματάρχη να επιλέξει για σένα; Δεν θα ψάξεις σε δυο τρία διαφορετικά καταστήματα και δε θα μελετήσεις τις ανάγκες και τα υπέρ και τα κατά κάθε λύσης;

Link to comment
Share on other sites

οσον αφορα τις ευθυνες πιστευω οτι εαν το καταστημα ρωτηθει και δωσει λανθασμενη απαντηση τοτε φταιει το καταστημα (τι ψαρια μπορω να βαλω σε 40λιτρο; δυο παγκασια, ενα κοπαδι νεον, μονομαχο, καβουρακια, κροκοδειλο) εαν ομως ο πελατης παει και ζητηση συγκεκριμενα ψαρια για το ενυδρειο του τοτε ειναι φταιξιμο του πελατη που δεν ενδιαφερθηκε να ρωτησει εαν αυτα που του αρεσουν θα μπορεσουν να ζησουν στο ενυδρειο του, το καταστημα δεν ειναι ο ερυθρος σταυρος να περναει τους πελατες απο συνεντευξη και αξιολογηση και αναλογα να του πουλαει η οχι, αναφερομαι σε υπευθυνους ενηλικες που υποτιθεται οτι ειμαστε και οχι σε μωρα

:buttrock:

Έχεις απόλυτο δίκιο... Είναι και οι καταστηματάρχες απαράδεκτοι, αλλά και μερικοί πελάτες είναι :rasp: Εγώ έχω φίλο που έχει δέκα λίτρα ενυδρείο και πάμε (μαζί κιόλας) σε μαγαζί και βλέπει κάτι και του αρέσει και το παίρνει... Και κάθε φορά που του λέω ότι αυτό το ψάρι δε μπορεί να το πάρει μου λέει : "γιατί να μην ταιριάζει?". Ή όταν του λέω ότι έχει βάλει ότι να 'ναι ψάρια στο ενυδρείο του μου λέει "γιατί? αφού μια χαρά ζούνε..."

Εγώ αντίθετα (ειδικά στα ζωντανά) πριν πάω να αγοράσω κάτι θα ετοιμάσω το χώρο του, θα ψάξω με τις ώρες στο ίντερνετ για πληροφορίες, θα ενημερωθώ και μετά θα πάω να το πάρω... Ρε παιδιά ζωντανό είναι, δεν είναι διακοσμητικό... Όσοι όμως βρίσκονται στην πρώτη περίπτωση δεν είναι χαζοί ή αφελείς, απλά αντιμετωπίζουν τα ζωντανά τους σαν διακοσμητικά που αν πεθάνουν δεν έγινε και κάτι... Άσε που τα έχουν βαρεθεί μέχρι τότε οπότε τους έχει περάσει... Γιατί λοιπόν να κάτσουν να ενημερωθούν...? Σιγά τώρα...

Συμπερασματικά πιστεύω ότι το φταίξιμο είναι μοιρασμένο... ^_^

Έγινε επεξεργασία - miltosbitoulis2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Συμπερασματικά πιστεύω ότι το φταίξιμο είναι μοιρασμένο... :D

Δεν πολυσυμφωνώ και εξηγώ:

Ποιός θα αγόραζε ένα μολοσσό κουτάβι για να τον βολέψει στό άδειο κλουβί του καναρινιού που είναι άδειο?

Κανένας (κι ας το παρακάλαγε το παιδί του με λυγμούς) γιατί θα ήξερε ότι σε 6 μήνες το σκυλί θα του είχε φάει τους καναπέδες, θα του είχε χέσει όλο το σπίτι, τα σάλια του θα κρεμμόντουσταν απο τις κουρτίνες και το πιο τραγικό δεν θα μπορούσε (με τους καινούριους νόμους-κανόνες) να κάνει τίποτα.

Ποιός θα βάλει στο αυτοκίνητο του που η άδεια του είναι για πέντε άτομα, τα 2 του παιδιά με άλλους 6 εκ των οποίων οι 2 καπνίζουν, ο 1 κλάνει, οι άλλοι δύο βήχουν και ο τελευταίος τα παρενοχλει? Κανένας!!

Όταν όμως τα παιδιά αυτά πάρουν το λεωφορείο τότε είναι μια άλλη ιστορία.

Θέλω να πώ με τα παραπάνω ότι όσο δεν υπάρχουν νόμοι και εποπτεία όλοι είναι επιρεπείς στο λάθος είτε εσκεμένα είτε όχι. Ρώτησα και μου είπαν "αυτό". Ποιός? Ένας υπάλληλος που το προηγούμενο μήνα γέμιζε ράφια σε Σουπερ Μάρκετ. Το παράδειγμα τυχαίο για να υπογραμμίσω την έλειψη σοβαρότητας και επαγγελματισμού. Ο καταστηματάρχης συνήθως βάζει λεφτά γιατί θέλει αποτελέσματα. Δεν τον πολυσυμφέρει να πάρεις ένα ψάρι που θα σου ζήσει τα χ χρόνια που έχει πλαστεί να ζήσει.

Υποχρεωτικά λοιπόν να αναφέρονται το εύρος συνθηκών νερού και το τελικό μέγεθος, Και επίσης αναγραφή του οργανισμού στην απόδειξη λιανικής.

Δεν είναι πολυτέλεια είναι κοινή λογική.

Το τελικό μέγεθος ενός χρυσόψαρου είναι ίδιο με αυτό της γάτας. Πόσοι θα ανέχονταν την πώληση νεογέννητων γατιών σε κουτάκια σπίρτα?

ΥΣ: Συγνώμη για το μακροσκελές μνμ.

Link to comment
Share on other sites

εγω πιστευω οτι το φταιξιμο ειναι μοιρασμενο.

π.χ εχω παει σε τοσα καταστηματα και παντα

ακουω πωλητες να δινουν λαθος συμβουλες.

Αν εξαιρεσω τον nidal και το water inn δεν

εχω βρει αλλον σοβαρο επαγγελματια.(προσωπικα).

Απο την αλλη μερια ομως. Η κοπελα μου σαν

πελατης-καταναλωτης αγορασε ενα ενυδρειο 10 λιτρων

χωρις να μου το πει και πεταξε μεσα 4 χρυσοψαρα.

Οταν τελικα μου το ειπε και της ειπα τα γνωστα

οτι δεν μπορουν να ζησουν σε τοσα λιτρα κ.τ.λ.....μου

λεει: ''μα μου το ειπε ο πωλητης στο petshop οτι μπορουν

να μπουν μεχρι και 4 ψαρια σε 10λιτρα. Ειναι επαγγελματιας

και ξερει καλυτερα απο εσενα'' .

οποτε συμπερασμα: Ευθυνες εχουν και και τα καταστηματα

αλλα και οι πελατες.

Link to comment
Share on other sites

μεγαλο το θεμα που ανοιχτηκε και παλι.το ποια μαγαζια ειναι καλα ειναι υποκειμενικο γιατι μπορουμε να τα κρινουμε μονο αμα εχουμε επαρκεις γνωσεις γυρω απο το ειδος του ενυδρειου που στηνουμε ή συντηρουμε.κατα την γνωμη μου τρια ειναι τα καλυτερα καταστηματα.δεν θα πω ονομα για τους προφανεις λογους.παντως εχω παει και σε πολυ μεγαλο καταστημα του ειδους οπου οι δυο πωλητριες μου το ειπαν στεγνα οτι δεν γνωριζουν και να περιμενω να φωναξουν καποιον που ξερει καλυτερα.τελικα ηρθε μετα απο 25 λεπτα αφου ειχα κοιταξει 5 φορες ολα τα ενυδρεια.εχω παντως ενω καταστημα εμπιστευομαι :D μετα απο πολυ ψαξιμο...

Link to comment
Share on other sites

Παιδια!!!! Εμενα μου πουλησαν 2 παγκασιους με την δικαιολογια οτι φτανουν το πολυ τους 30 ποντους και οτι 300 ενυδρειο ειναι παραδεισος για αυτους "καθοτι ασχετος, τα πηρα"!!!! Τωρα πια, πηρα 400αρι και δεν μπορω να κανω τιποτα μεχρι να δω τι θα τους κανω!!!! Εγω φταιω, η ο μαγαζοταρας που ειχε και εξειδικευση στο θεμα!!!!!Υ.Γ δεν μου τους εδωσε πετσοπ αλλα μαγαζι μονο με ενυδρεια!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Το παράδειγμα του μολοσσού θα το πω διαφορετικα .

Ποσοι μολοσσοι υπαρχουν σε διαμερισματα ;

Τις απόψεις μου τις εχω καταθέσει εδω

http://www.aquazone.gr/forums/index.php?s=...st&p=129637

http://www.aquazone.gr/forums/index.php?s=...st&p=146841

Και εξακολουθώ να πιστεύω οτι είναι θέμα παιδείας .

Link to comment
Share on other sites

εγω πιστευω οτι το φταιξιμο ειναι μοιρασμενο.

π.χ εχω παει σε τοσα καταστηματα και παντα

ακουω πωλητες να δινουν λαθος συμβουλες.

Αν εξαιρεσω τον nidal και το water inn δεν

εχω βρει αλλον σοβαρο επαγγελματια.(προσωπικα).

Απο την αλλη μερια ομως. Η κοπελα μου σαν

πελατης-καταναλωτης αγορασε ενα ενυδρειο 10 λιτρων

χωρις να μου το πει και πεταξε μεσα 4 χρυσοψαρα.

Οταν τελικα μου το ειπε και της ειπα τα γνωστα

οτι δεν μπορουν να ζησουν σε τοσα λιτρα κ.τ.λ.....μου

λεει: ''μα μου το ειπε ο πωλητης στο petshop οτι μπορουν

να μπουν μεχρι και 4 ψαρια σε 10λιτρα. Ειναι επαγγελματιας

και ξερει καλυτερα απο εσενα'' .

οποτε συμπερασμα: Ευθυνες εχουν και και τα καταστηματα

αλλα και οι πελατες.

Νομιζω οτι ειναι λαθος η αναφορα των ονοματων (αν και ειναι προσωπικη σου αποψη, οπως γραφεις). Περαν αυτου εχω και ενστασεις για την ακριβεια τους.- :D

Link to comment
Share on other sites

Το ποιο απλο ρε παιδια οταν αγοραζουμε ψαρια δεν ειναι να ρωτησει ο πωλητης αν δεν μας ξερει τι ενυδρειο εχετε και τι αλλα ψαρια ? Οταν παμε για λαστιχα στο αυτοκινητο δεν βλεπει σε τι αμαξι θα μπουν σου δινει για τρακτερ αν εμας μας αρεσουν ?

Link to comment
Share on other sites

παντως εχω παει και σε πολυ μεγαλο καταστημα του ειδους οπου οι δυο πωλητριες μου το ειπαν στεγνα οτι δεν γνωριζουν και να περιμενω να φωναξουν καποιον που ξερει καλυτερα.τελικα ηρθε μετα απο 25 λεπτα αφου ειχα κοιταξει 5 φορες ολα τα ενυδρεια.εχω παντως ενω καταστημα εμπιστευομαι :D μετα απο πολυ ψαξιμο...

Αυτό εμένα προσωπικά μου κάνει.

Τι να σου έλεγαν δλδ οτι ξέρουν?

Αν τα 25 λεπτά είναι πολλά δεν είναι το θέμα μας.

Link to comment
Share on other sites

εγω πιστευω οτι το φταιξιμο ειναι μοιρασμενο.

π.χ εχω παει σε τοσα καταστηματα και παντα

ακουω πωλητες να δινουν λαθος συμβουλες.

Αν εξαιρεσω τον nidal και το water inn δεν

εχω βρει αλλον σοβαρο επαγγελματια.(προσωπικα).

Απο την αλλη μερια ομως. οποτε συμπερασμα: Ευθυνες εχουν και και τα καταστηματα

αλλα και οι πελατες.

Την αξιολόγηση την έκανες με βάση τις γνώσεις τους η την εφαρμογή αυτών?

Στο 1 απο τα 2 που ανέφερες έχω πάει 3-4 φορές και πήρα μόνο φυτά.

Οι συνθήκες στα ενυδρεία επιεικώς δεν ήταν και ότι καλύτερο.

Το λάθος μόνο απο αγνοια θα πρέπει να συγχωρείται!!

Link to comment
Share on other sites

ο μονος λογος που τα γραφω ειναι γιατι βλεπω σε πολλα αρθρα

να γραφονται ονοματα καταστηματων ως διαφημιση.

Επισης ως διαφημιση γινονται και σε πολλες μαρκες.

Π.χ το τεστ που εχεις δεν ειναι αξιοπιστο καλο ειναι

να παρεις καποιο αλλο για παραδειγμα της Api.....

και πολλα αλλα που δεν θα κατσω να τα αναλυσω..... :D

Link to comment
Share on other sites

και κατι αλλο. Οποιος θελει να με ρωτησει κατι π.χ εσυ xristis

να το κανει με Π.Μ αλλιως δεν θα απαντησω σε ερωτηση.

Απαντηση μονο σε δικα μου θεματα.

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

και κατι αλλο. Οποιος θελει να με ρωτησει κατι π.χ εσυ xristis

να το κανει με Π.Μ αλλιως δεν θα απαντησω σε ερωτηση.

Απαντηση μονο σε δικα μου θεματα.

Ευχαριστω

Συγνώμη αν σε έθιξα Heopas, δεν ήταν η πρόθεσή μου.

Άλλα όσο κι αν διάβασα την αναφορά μου στα λεγόμενα σου δεν βρήκα κάτι

που να σε θίγει ή που θα έπρεπε να σε ρωτήσω προσωπικά με πμ.

Εκτός αν η καλή πρόθεση δεν θεωρείται δεδομένη.

Δλδ στην μοναδική ερώτηση που σου έκανα περίμενα απάντηση.

Δεν την έκανα για χάρη γούστου.

Όπως σου είπα άλλωστε ξέρω μόνο το 1 απο τα 2 μαγαζιά.

Και εξηγώ ότι στο 1 που ξέρω το συμπέρασμά μου είναι ότι ενώ έχουν γνώσεις δεν τα εφαρμόζουν.

Ήθελα λοιπόν να δώ αν συμφωνείς η διαφωνείς.

Αυτό είναι όλο!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον ΣΤΑΜΑΤΗ. Τα πάντα είναι θέμα παιδείας. Όχι μόνο στο θέμα των ενυδρείων, αλλά στο σύνολο των πράξεών μας. Όταν κάποιος θα πάρει ένα ενυδρείο επείδή το είδε στο σαλόνι φίλου και του άρεσε το ντεκόρ και νομίζει ότι απλά θα "πετάξει" 4 γυαλιά, λίγο νερό και μερικά ψάρια και θα αποκτήσει φενγκ σούι, σημαίνει πως δεν έχει την παιδεία για να το κάνει σωστά. Φυσικά μιλάμε για άπειρα παραδείγματα.

Προσωπικά εγώ είμαι ένας από αυτούς που την έχει πατήσει χοντρά. Έχω ξοδέψει πολύ χρόνο και χρήμα για να βλέπω για μεγάλο χρονικό διάστημα, καθημερινά νεκρά ψάρια!!!

Από την άλλη δικαιολογώ και τους καταστηματάρχες. Ο καθένας από εμάς κάνει μία δουλειά από την οποία ζει ο ίδιος και η οικογένειά του. Φαΐ, νερό, ρεύμα, σχολεία, φροντιστήρια, ξένες γλώσσες, δάνεια, νοίκια.... Δεν έχω οικογένεια, αλλά όλα αυτά είναι ΤΡΕΛΑ έξοδα. Και όταν ένας θα φέρει Γκάλαχερ στο μαγαζί του, όλοι θα πρέπει να φέρουν για να μην χάσουν την πελατεία. Και φυσικά σκοπός τους θα είναι να πουλήσουν. Ανήθικο??? Προσωπικά διαφωνώ με τον όρο "ηθική". Θα προτιμούσα να το πω ως έλλειψη σεβασμού προς την φύση και τους ζωντανούς οργανισμούς της. Από την άλλη όμως υπάρχουν και πολύ "χειρότερες" δουλειές. Επειδή ασχολούμαι με το εμπόρειο και την αγορά έχω άπειρα παραδείγματα.

Όλα ξεκινάνε από την ζήτηση. Όταν ο "λαός" ζητάει, θα πρέπει να υπάρχει και η ανάλογη προσφορά.

Και εδώ είναι που μπαίνει το θέμα της παιδείας. Του να ξέρεις τί ζητάς και γιατί το ζητάς!!!

Όσον αφορά τα καταστήματα, έχω πάει σε πολλά. ΟΛΑ ίδια είναι, με μικρές διαφορές. Προσωπικά σε μεγάλο κατάστημα ενυδρειακών προϊόντων, έκανα την είσοδό μου στο χόμπυ. Σε 300L, ενώ είχα 2 Silver Sharks μου πρότειναν, να βάλω ΑΝΕΤΑ Γκάλαχερ, Σκατοφάγους, Μόλλυ, Σκαλάρια, Νέον και... μονομάχο!

Προσοχή στο ότι δεν έμπαινα στο κατάστημα και διάλεγα ότι μου άρεσε. Ρώταγα τί πρέπει να βάλω και τους εμπιστευόμουν.

Από το συγκεκριμένο κατάστημα συνεχίζω να αγοράζω και είναι το βασικό κατάστημα "τροφοδωσίας" μου... Αλλά δεν τους ξαναρωτάω. Βλέπω, ψάχνω και αν μου κάνει το παίρνω.

Α, μη ξεχάσω την ευκολία που πουλάνε και προτείνουν Buffers και φάρμακα....!!!

Αλλά γιατί να τους κατηγορήσω? Την δουλειά τους κάνουνε... Εγώ ο "τύπος χωρίς παιδεία" έφταιγα που απλά αγόραζα.

Θεωρώ ότι η γνώση (γενικώς) έρχεται από την συζήτηση και το διάβασμα. Και κάπου εδώ θέλω να ευχαριστήσω και τους "παλαίουρες" του είδους (ΣΤΑΜΑΤΗΣ, Husky, South κλπ) οι οποίοι πραγματικά μου πρόσφεραν το σημαντικότερο που ΔΕΝ είχα. Την παιδεία, ώστε να ψαχτώ και να μάθω ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΟΜΠΥ και μέσα σε 9 μήνες έχω ήδη αποκτήσει 4 υγειή ενυδρεία! :D

Link to comment
Share on other sites

Από την άλλη δικαιολογώ και τους καταστηματάρχες. Ο καθένας από εμάς κάνει μία δουλειά από την οποία ζει ο ίδιος και η οικογένειά του. Φαΐ, νερό, ρεύμα, σχολεία, φροντιστήρια, ξένες γλώσσες, δάνεια, νοίκια.... Δεν έχω οικογένεια, αλλά όλα αυτά είναι ΤΡΕΛΑ έξοδα. Και όταν ένας θα φέρει Γκάλαχερ στο μαγαζί του, όλοι θα πρέπει να φέρουν για να μην χάσουν την πελατεία. Και φυσικά σκοπός τους θα είναι να πουλήσουν. Ανήθικο??? Προσωπικά διαφωνώ με τον όρο "ηθική".

Α, μη ξεχάσω την ευκολία που πουλάνε και προτείνουν Buffers και φάρμακα....!!!

Με συγχωρεις αλλα με το ιδιο σκεπτικο και ο εμπορος ναρκωτικων εχει τις ιδιες αναγκες αρα δεν

κανει κανενα κακο.

Link to comment
Share on other sites

Με συγχωρεις αλλα με το ιδιο σκεπτικο και ο εμπορος ναρκωτικων εχει τις ιδιες αναγκες αρα δεν

κανει κανενα κακο.

Δεν αντιλέγω καθόλου. Αν υπήρχε η παιδεία ώστε η ζήτηση των ναρκωτικών να ήταν μηδενική, δεν θα υπήρχαν και έμποροι!

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή οτιδήποτε κάνω,αγοράζω κλπ πρέπει πρώτα να το έχω σπουδάσει?

Όλοι όσοι πηγαίνουμε σε pet-shop πηγαίνουμε για να μας πούνε οι ιδικοί τι να αγοράσουμε και πως να το φροντίσουμε τουλάχιστον στην αρχή, δεν πάει κάνεις στο χασάπη ξέροντας όλα τα μεροι του μοσχαριού που κάνουν κιμά, και επειδή μιλάμε για ψάρια και όχι για μπριζολάκι όλη η ευθύνη είναι του πωλητή και δεν ακούω τίποτα περί επαγγελματισμού, ο σωστός επαγγελματίας δίνει μόνο και πάντα σωστές συμβουλές

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή οτιδήποτε κάνω,αγοράζω κλπ πρέπει πρώτα να το έχω σπουδάσει?

Όλοι όσοι πηγαίνουμε σε pet-shop πηγαίνουμε για να μας πούνε οι ιδικοί τι να αγοράσουμε και πως να το φροντίσουμε τουλάχιστον στην αρχή, δεν πάει κάνεις στο χασάπη ξέροντας όλα τα μεροι του μοσχαριού που κάνουν κιμά, και επειδή μιλάμε για ψάρια και όχι για μπριζολάκι όλη η ευθύνη είναι του πωλητή και δεν ακούω τίποτα περί επαγγελματισμού, ο σωστός επαγγελματίας δίνει μόνο και πάντα σωστές συμβουλές

Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω, αλλά:

1) Όταν λέμε παιδεία, δεν σημαίνει ότι πρέπει να έχεις "σπουδάσει" την κάθε κίνησή σου, αλλά να έχεις τη σκέψη να ψάξεις 2-3 διαφορετικές πηγές και μετά να έχεις την κριτική ικανότητα ώστε να κάνεις την τελική επιλογή σου.

2) Όταν ο πωλητής είναι υπάλληλος και πάνω απ'όλα άνθρωπος με ανάγκες, και ο ιδιοκτήτης απλά θέλει να πουλήσει γιατί και αυτός έχει ανάγκες, τότε τα πράγματα περι-πλέκο-κονται (για να μη ξεχνιώμαστε :D ).

Ίσως παρεξηγήθηκα πιο πριν. ΔΕΝ ΡΙΧΝΩ ΕΥΘΥΝΕΣ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ. Το πρόβλημα έλλειψης παιδείας είναι παγκόσμιο κοινωνικό φαινόμενο. Αυτό σημαίνει πως ο εκάστοτε αγοραστής έχει ευθύνες, όπως και ο αντίστοιχος πωλητής-ιδιοκτήτης.

Απλά διαφωνώ με το να ρίχνουμε ευθύνες ΜΟΝΟ στους άλλους και να βγάζουμε τους εαυτούς μας απ'έξω.

Όταν υπάρχει σοβαρό πρόβλημα ΠΟΤΕ δεν φταίει μόνο η μία πλευρά.

Link to comment
Share on other sites

, δεν πάει κάνεις στο χασάπη ξέροντας όλα τα μεροι του μοσχαριού που κάνουν κιμά, και επειδή μιλάμε για ψάρια και όχι για μπριζολάκι όλη η ευθύνη είναι του πωλητή και δεν ακούω τίποτα περί επαγγελματισμού, ο σωστός επαγγελματίας δίνει μόνο και πάντα σωστές συμβουλές

δεν περιμένει όμως κανένας απο τον χασάπη να του πεί πως θα το μαγειρέψει και μετά να του ζητήσει ευθύνες.

99% συμφωνώ με τον Stormtrooper. Ναι είναι θέμα παιδείας. Όμως η παιδεία δεν περιορίζεται στον πελάτη.

Θα έπρεπε να υπάρχει και στον καταστηματάρχη. Το ρεύμα, το νερό και τα λοιπά έξοδα και φυσικά το κέρδος θα βγούν είτε μου πουλήσει γκάλαχερ είτε κάτι άλλο πιο συμβατό.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό εμένα προσωπικά μου κάνει.

Τι να σου έλεγαν δλδ οτι ξέρουν?

Αν τα 25 λεπτά είναι πολλά δεν είναι το θέμα μας.

δεν ειναι τα 25 λεπτα το θεμα μας.η αγνοια που ειχαν οι πωλητριες ειναι αλλα πρεπει τα παραδειγματα να δινονται ολοκληρωμενα.γιατι αυτος που ηρθε μετα τα 25 λεπτα μου προτεινε να βαλω ενα ζευγαρι αφρικανες μαζι με τις αμερικανες κιχλιδες μου...

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...