Jump to content

Αρχάρια


Recommended Posts

Γεια σας παιδιά.. είμαι νέα στο φόρουμ.. έχω ένα μονομάχο προς το παρόν.. κι είμαι ψιλό άσχετη αλλά θέλω να μάθω την σχέση του ψαριού με το φως.. τον έχω σε ένα δωμάτιο που δεν μπαίνει πολύ φως..να τον μετακινήσω σε μέρος περισσότερο ευήλιο ; μια λάμπα δίπλα του θα βοηθούσε (όχι να το χτυπάει) ; δεν θέλω να τον στρεσάρω.. ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

καλώς ήρθες....

πές μας λίγες πληροφορίες για το ενυδρείο που έχεις τον μονομάχο σου..(λίτρα,φίλτρο κτλ)

Link to comment
Share on other sites

Προς το παρόν σε μια γυάλα 2 λίτρων ..μόλις χτες τον πήρα..από ότι διάβασα όμως δεν πρέπει.. αυτές τις μέρες θα πάω να πάρω ένα 15 λίτρα.. καλό δεν είναι; πάντως κάνει φυσαλίδες.. για το φως τι γνώμη έχεις; πρέπει να είναι σε αρκετά ευήλιο δωμάτιο; επίσης , χτες που τον πήρα από το ποτήρι του στο pet shop ήταν μπορντώ σκούρο.. ενώ σήμερα έχει ανοίξει το χρώμα του αρκετά.. σόρρυ που ρωτάω ανοήτα πράγματα αλλά είναι η πρώτη φορά που ασχολούμαι με ψάρια και θέλω να είναι καλά..

Link to comment
Share on other sites

μια χαρά είναι τα 15 αλλα γνώμη μου είναι 20+...για φώς μέχρι να πάρεις το άλλο βάλε ένα φώς γραφείου απο πάνω όχι πολύ δυνατό και άναβε το 6 ωρίτσες κάθε μέρα...στο μεγάλο θα σου δείξει τα κανονικά του χρώματα με συνδιασμό καλής τροφής και ποιότητας νερού..

τί τροφή δίνεις τώρα?

Έγινε επεξεργασία - Shadow_1
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ! Να 'σαι καλά! Πάντως τώρα για βράδυ θα του το σβήσω το φως.. λογικά σκεπτόμενη ότι και στο φυσικό του περιβάλλον το βράδυ ζει σε σκοτάδι! Ευχαριστώ και πάλι.. θα επανέλθω με νέες απορίες μόλις πάρω το ενυδρείο, αρχάρια γαρ! :(

η τροφή που του δίνω είναι η TetraMin.

Έγινε επεξεργασία - UltraViolet
Link to comment
Share on other sites

ναι πρέπει να το κλείσεις το φώς γιατί τα ψάρια δεν έχουν βλέφαρα να κλείσουν οπότε θέλουν σκοτάδι για να ξεκουραστούν...

Link to comment
Share on other sites

Το ενυδρείο που θα πάρεις να έχει