Jump to content

ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ


Recommended Posts

Φιλαράκια καλησπέρα,

για πρώτη φορά μπαίνω στο forum για πληροφορίες.

Είμαι αρχάριος στον υπέροχο κόσμο των ενυδρείων, χόμπυ που μου "κόλλησε" ένας ανηψιός μου περισσότερο έμπειρος.

Η αρχή έγινε τις πρώτες μέρες του Νοεμβρίου 2008 και μέχρι το τέλος του μήνα θέλησα να σπάσω 10 φορές το ενυδρείο μου από το θανατικό, που είχε πέσει στα ψαράκια μου.

Μετά έμαθα, ότι είναι αναμενόμενο για την αρχή να υπάρχουν πολλά απώλειες στους "κατοίκους" του ενυδρείου μέχρι να στρώσει.

Τελικά πιστεύω, ότι τα κατάφερα.

Τώρα έχω ένα ενυδρείο με καθαρά 200 λίτρα νερό, όπου φιλoξενούνται 5 σκαλάρια, 2 γκουράμι χρυσά και ένα dwarf, δύο γλύφτες, 4-5 corydoras, 4-5 tetra και τρία kribensis.

Όλα αυτά ζουν μαζί με πολλά - πολλά φυτά, κρυψώνες από ξύλα και σχηματισμούς από πέτρες λάβας για να έχουν τις δικές τους τρύπες

Οι συνθήκες πιστεύω, ότι είναι ιδανικές, αφού αλλάζω περί τα 40-50 λίτρα νερό κάθε βδομάδα, κάνω κάθε δύο μέρες τις απαραίτητες μετρήσεις (0 αμμωνία και NO2, 7-7,5 ph, <25 NO3, 6-7 GH, 4-5 KH) και κάθε 7 με 10 μέρες καθαρίζω το φίλτρο.

Παρ' όλ' αυτά πιστεύω, ότι κάτι λείπει.

Τα ψαράκια μου δεν ζευγαρώνουν, όπως πίστευα, ότι έπρεπε να γίνει και τα kribensis, που έμαθα ότι είναι πιο εύκολο να αναπαραχθούν μάλλον είναι όλα αρσενικά.

Μάλιστα για να μη φοβούνται έχω απαγορεύσει την προσέγγιση στο ενυδρείο σε απόσταση μικρότερη των 3 μέτρων και μόνο εγώ πλησιάζω περισσότερο για τις ανάγκες των ψαριών.

Έχει κανείς κάποια ιδέα τι μπορεί να φταίει;

Link to comment
Share on other sites

καλος ορισες στην παρεα μας...... :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου Γιώργο από Χανιά.

Απ' ότι καταλαβαίνω είσαι... παλιοσειρά στο χώρο.

Θα τα λέμε συχνά.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου Γιώργο από Χανιά.

Απ' ότι καταλαβαίνω είσαι... παλιοσειρά στο χώρο.

Θα τα λέμε συχνά.

χαχαχαχ ε δεν ειμαι καινουργιος....κανε μια παρουσιαση του ενυδρειου σου ,ανεβασε και καμια φωτο.....
Link to comment