Jump to content

Σε γλυκό νερό άμμο θαλάσσης


Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά!Όπως θα καταλάβετε είμαι αρχάριος και θα ήθελα να σας κάνω κάποιες ερωτήσεις.

Έχω ενα ενυδρείο 60 λίτρα και έχω μέσα 2 γατόψαρα, 4 γκάππυ θηλυκά, 2 γκάππυ αρσενικά, 1 μονομάχο αρσενικό και 1 γλύφτρα.

Και έχω πάρει άμμο θαλάσσης από την παραλία. Βρήκα στεγνή άμμο και την κοσκίνησα, την έπλυνα πάρα πολύ καλά, την έχω βράσει πάνω από 4 ώρες και εξακολουθώ να την βράζω και θέλω να την βάλω στο ενυδρείο με τα παραπάνω ψάρια που ανάφερα.

Πιστεύετε ότι μπορεί να μου παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα;

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!

Κάθε απάντηση θα είναι χρήσιμη!

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ :rasp:

Η αμμος απο τη θαλασσα εστω οτι ειναι πεντακαθαρη και απο μερος που δεν εχει "ακουμπησει" η μολυνση, θα σκληραινει το νερο δια παντος.

Αν κρατησεις μονο τα guppies που αρεσκονται σε σκληρο και αλκαλικο νερο ισως "δεσει". :P

Τα γατοψαρα ποιου ειδους ειναι?

Η γλυφτρα!!!!??? θα μπορουσες να μου τη δανεισεις για το βραδυ? :rasp::rasp:

Έγινε επεξεργασία - delta66
Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ και καλώς σας βρήκα!

Το γατόψαρο είναι είδος κορυντόρας. Και η (γλύφτρα) που λέγεται Panaque maccus.

Συγνώμη που δεν γνώριζα την ονομασία της και ίσως σας δυσκόλεψα.

Τι μου προτείνετε;

Link to comment
Share on other sites

Με τα ψαρια μη βαλεις αυτη την αμμο.

Υπαρχουν corydoras που ζουν σε διαφορες συνθηκες νερου.

Αρκετα θα ζησουν καλα σε νερο με ουδετερο pH (7) και μετριο απο σκληροτητες νερο.

Κοιτα τα ειδη μηπως τα αναγνωρισεις και μαθεις και τις αναγκες τους σε τιμες νερου θερμοκρασια κλπ.

http://www.planetcatfish.com/catelog/genus...?genus_id=1#485

Αυτο που χρειαζονται σιγουρα ομως ολα τα κορυ, ειναι αμμος ουδετερη και οχι κοφτερη (να ειναι στρογγυλεμενη) αφου τρεφονται μεσα απο αυτην περνωντας της μεσα απο τα βραγχια τους και φιλτραρωντας της κρατωντας την τροφη.