Jump to content

Πόσο πρέπει να ανάβει η λάμπα;


Recommended Posts

Γεια σας, είμαι κι εγώ εντελώς αρχάριος να ρωτήσω καταρχήν αν είναι απαραίτητο να ανάβει η λάμπα του ενυδρείου. Αν ναι πόσες ώρες ημερησίως και πότε δλδ καλύτερα είναι στη διάρκεια της μέρας πριν νυχτώσει για μας ή δεν παίζει ρόλο;

Μιας και άρχισα τις ερωτήσεις οι μπουρμμπουλήθρες πρέπει να δουλέυουν πάντα; Έχω μια βυθιζόμενη που στέλνει από τον πάτο προς τα πάνω οξυγόνο.

Το ενυδρείο μου είναι ένα 60 λιτ. της tetra κομπλέ και το χω ένα μήνα. Το φίλτρο του είναι εσωτερικό και πρέπει να αντικαθιστούμε το φίλτρο του ανά μήνα λένε οι οδηγίες. αυτό είναι κάτι σαν σφουγγαράκι που η μια επιφάνεια του είναι πράσινου χρώματος. Εκτός από αυτό πρέπει να αλλάξω και κάτι άλλο;

Κάτι τελευταίο μπορεί η λάμπα να θολώσει το νερό ή να δημιουργήσει τέτοιες συνθήκες;

Μπορεί να ρωτάω χαζά πράγματα συγχωρήστε με αλλά προσπαθώ να μάθω. Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

καλως ηρθες στο πιο ενημερωμενο ενυδρειακο πορταλ της χωρας(και οχι μονο.!!).

λοιπον η φωτοπεριοδος σε ενα ενυδρειο δεν πρεπει να υπερβαινει τις 10 ωρες συνεχομενου φωτισμου πανω σε χρονοδιακοπτη.μπορεις να ξεκινησεις σιγα-σιγα απο 8 ωρες και αν εχεις σκοπο να ασχοληθεις με ζωντανα φυτα μπορεις να φτασεις και στο 10ωρο.

η πολλη φωτοπεριοδος δεν θολωνει το νερο αλλα μπορεςι να σου φερει ανεπιθυμητες αλγες φιλε μου.

το σφουγγαρακι σου στο φιλτρο οταν στομωσει μπορεις να το ξεπλυνεις μεσα σε εναν κουβα με νερο του ενυδρειου,αλλα το κανεις μονο οταν διαπυστωσεις οτι μειωθηκε η ροη του.οχι συνεχεια και καθημερινα δηλαδη.

οι φυσαλιδες που αναφερεις ειναι περισσοτερο διακοσμητικες και αν ασχοληθεις με ζωντανα φυτα τοτε κρινονται αχρηστες,αφου θα σου μειωνουν το λιγοστο διοξειδιο που θα υπαρχει μεσα στη στηλη του νερου.

καλως ηρθες λοιπν και στρωσου στο διαβασμα.εδω υπαρχει πολυ υλικο που θα σε βοηθησει στον ομορφο υδροβιο κοσμο σου. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε