Jump to content

Νέος στα 200λτ


Recommended Posts

Παιδιά καλησπέρα,εδώ και λίγο καιρό έχω στην κατοχή μου ένα ενυδρείο 200λτ το οποίο είναι ιδιοκατασκευή και ευτυχώς μου πήγαν όλα καλα :ninja: ...Πρίν λίγο καιρό αγόρασα το Eheim 2213 με κομπλέ βιολογικά υλικα της Eheim και μου είπαν ότι ίσως είναι μικρό για τα λίτρα μου :rasp: ..Αυτό βέβαια ίσως εξαρτηθεί απο το είδος ψαριών που θα βάλω..Λοιπόν,το πρόβλημα μου είναι το εξής : Δε ξέρω τι ψαράκια να βάλωωω :blink: ..Ας αρχίσω με το πρόβλημα του Ph(Είμαι απο Χαλκίδα και μιλάμε για ph περίπου 7,5) το οποίο με περιορίζει ίσως αρκετά γιατί προς το παρόν δε θέλω να ασχοληθώ με Α/Ο λόγω οικονομικών και ότι είμαι αρχάριος να μπώ τόσο βαθιά απο την αρχή..Αρχικά ήθελα να βάλω σκαλάρια,είχα στο 60άρι μου και τα έχω ακόμα 2 χρόνια τώρα,ένα ζευγάρι,με το κλασικό πρόβλημα των "φαγωμένων φτερών"¨που όπως πληροφορήθηκα το Ph έχει βάλει το χεράκι του σε αυτο..Μετά σκέφτηκα να αρχίσω με ένα κοπαδάκι τριών red bellied τα οποία ψαράκια(τερατάκια) με έχουν ενθουσιάσει:blink:..Απλά μ'αρέσουν πολύ τα χρώματα στο ενυδρείο,τέτρας για παράδειγμα αλλα πάλι ίσως έχω πρόβλημα με το ph..Θα ήθελα αν μπορείτε να μου πείτε τί μπορώ να κάνω,τί άλλες επιλογές έχω και άν οι παραπάνω επιλογές μου είναι εφικτές,μ'αρέσουν τα φυτά μέσα,με μέτρο πάντα.....Να πώ και ένα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά koing koing και Sta8h000 για την βοήθειά τους και ένα μεγάλο επίσης συγγνώμη που πραγματικά τους έπριξα :P (συγνώμη και για την έκθεση :blink::hysterical::hysterical::hysterical: )!!!!!!

Link to comment
Share on other sites