Jump to content

μονομαχος


Recommended Posts

καλησπέρα σας.

είμαι εντελώς αρχάρια με τα ενυδρεία για να μην πω άσχετη. έχω ένα μονομάχο εδώ και 5 μήνες, στην αρχή σε γυάλα, έπειτα αφού έψαξα λίγο στο διαδίκτυο τον έβαλα σε ενυδρείο, νομίζω 10 λτ. με θερμοστάτη και τίποτα άλλο (οχι φίλτρο κλπ).

έκανα το λάθος να του αλλάζω όλο το νέρο μια φορά την εβδομάδα (κατόπιν οδηγιών από κάποιο pet shop), σαπούνιζα το ενυδρείο και για να μην τον βάζω σε κρύο νερό, αναμείγνυα ζεστο νερό με νερό βρύσης.

όπως καταλαβαίνετε, ο μονομάχος μου αρρώστησε. εδώ και 3 μέρες δεν τρώει,ειναι διαρκώς ξαπλωμένος κατω στο πλάι και κάνει κατι σαν σπασμούς μερικές φορές.

είμαι πολύ θυμωμένη γιατι έχω παέι σε 2 pet shop και ο καθένας μου λέει τα δικά του.

μου έδωσαν από το πρώτο αυτό το ασβέστινο ψάρι (δεν θυμάμαι πως λέγεται) και καποιες οδηγίες, μοθ είπαν να πάρω λάμπα πυράκτωσεως κλπ κλπ.

σήμερα πήγα σε ένα άλλο και μου έδωσαν το hs aqua gold protect, λέγοντας μου ότι με αυτό θα γίνει καλά, και μια τροφή που υποτίθεται πάει στον πάτο για να φάει κάτι μιας και δεν μπορεί να ανέβεισ την επιφάνεια, η οποία όμως όταν γύρισα στο σπίτι και διάβασα τις οδηγίες δεν είναι για τροπικά ψάρια αλλά για ψάρια που τρέφονται από τον βυθό.

Τους ζήτησα και ένα φιλτρο, το οποίο όμως βάζοντας το στο ενυδρείο μόνο κύμα δεν σηκώνει, με αποτέλεσμα να ταρακουνάει τον μονομάχο και αυτός να παλεβει να πάει σε μια ήρεμη γωνια. εννοείται το έβγαλα αμέσως.

είναι μεγάλο το φίλτρο για το ενυδρείο μου?

μπορώ να κάνω κάτι για τον μονομάχο μου?

Παρακαλώ όποιος μπορεί ας με βοηθήσει γιατι και το ψαράκι αισθάνομαι ότι το σκοτώνω και δίνω τα λεφτά μου σε άσχετους.

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλως όρισες!

To σκευασμα ειναι αντιχλώριο; Δεν καταλαβα ακριβως τι είναι και γιατι στο προτειναν...

http://www.hsaqua.nl/index.cfm?p=8A95367D-...AB7E80CD422CAFE