Jump to content

Εισαγωγη Θαλασσινων Ψαριων


Recommended Posts

Να εκφράσω μια απορία που έχω? Τα ψάρια δεν θα έπρεπε να μένουν για ένα διάστημα σε καραντίνα πριν πωληθούν? Μετά μας λέτε οτι φταίει το νερό μας που ψοφάνε και οτι δεν γίνονται επιστροφές..

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 67
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Για αρχη καλησπερα!

Τα ψάρια δεν θα έπρεπε να μένουν για ένα διάστημα σε καραντίνα πριν πωληθούν?

Ο καθε σωστος χομπιστας δεν θα επρεπε να διαθετει καραντινα σπιτι του για καθε νεοεισερχομενο ψαρακι που αγοραζει?Οπως επισης ξερεις εσυ καποιον που να εισαγει ψαρια και να τα κραταει στον προβλεπομενο χρονο σε καραντινα (μιλαμε για κανα μηνα...)????????????

Μετά μας λέτε οτι φταίει το νερό μας που ψοφάνε

Μπορει το νερο ,μπορει και η ελλειψη γνωσεων και εμπειριας!!!Ολοι αυτοι που αγοραζουνε δηλαδη την επομενη της εισαγωγης και τα ψαρακια τους πανε καλα ειναι μαγοι???

οτι δεν γίνονται επιστροφές..

Αυτο που κολλαει???Λιγο ασχετο μου φαινεται...............

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσε ένας επαγγελματίας να κρατήσει τα ψάρια σε καραντίνα πριν τα διαθέσει, αλλά ποιός ερασιτέχνης θα πλήρωνε μετά το κόστος των ψαριών αυτών?

Λογικό είναι η τιμή των ψαριών, που παραμένουν ένα μήνα στο μαγαζί και χρήζουν ιδιαίτερης φροντίδας με φάρμακα, τροφές, αλλαγές νερών, ρεύμα κλπ συν το κόστος των απωλειών να είναι πολύ μεγαλύτερη από την τιμή της αρχικής εισαγωγής.

Ειναι διατεθιμένος κάποιος χομπίστας να πληρώσει αυτό το κόστος ή θα προτιμήσει να αγοράσει από κάπου αλλού με το 1/3 της τιμής?

Αν κάποιος πελάτης επιθυμεί να αγοράσει ψάρια "βιτρίνας" από το show tank ενός μαγαζιού, θα τα πληρώσει με την τιμή εισαγωγής?

Φιλικά Νίκος

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν δεν είπα να κρατάνε οι καταστηματάρχες τα ψάρια σε καραντίνα για ένα μήνα αλλά το αυτονόητο πιστεύω είναι να τα κρατάνε τουλάχιστον 2-3 μέρες. Πόσο δύσκολο δηλαδή είναι αυτό και πόσο μπορεί να ανεβάσει το κόστος? Αυτό το στίλ "από την παραγωγή στην κατανάλωση" ή αλλιώς "σήμερα το απόγευμα τα παρέλαβα, αύριο το πρωί που θα έχω βάλει τις τιμές τα πουλάω" μου φαίνεται απλώς σαν έλλειψη σεβασμού προς τους πελάτες. Για να μην πω τίποτε άλλο.

Συμφωνώ οτι ένας σωστός χομπίστας πρέπει να βάζει τα ψάρια από μόνος του σε καραντίνα επειδή έτσι κι αλλιώς στρεσάρονται. Αλλά σε περίπτωση που κάποιο πεθάνει στην καραντίνα και το επιστρέψει πίσω στον καρχαρία ξέρετε τι θα του πει? Στο δικό μου ενυδρείο ζούσε κανονικά, το δικό σου φταίει. Κανείς δεν γνωρίζει οτι το ψάρι το είχε παραλάβει πριν μερικές ώρες.

Link to comment
Share on other sites

Το οτι το καταστημα ξεκιναει να πουλαει την αλλη μερα δεν σημαινει οτι και εσυ εισαι υποχρεωμενος να αγορασεις.Δεν σου βαζει κανεις το μαχαιρι στο λαιμο.

Αλλά σε περίπτωση που κάποιο πεθάνει στην καραντίνα και το επιστρέψει πίσω στον καρχαρία ξέρετε τι θα του πει? Στο δικό μου ενυδρείο ζούσε κανονικά, το δικό σου φταίει. Κανείς δεν γνωρίζει οτι το ψάρι το είχε παραλάβει πριν μερικές ώρες.

Γιατι ρε φιλε?Εχει γινει κανα τετοιο σκηνικο και με σενα?Οτι ζωντανο αγοραζεις και εσυ και ολοι απο καποιο καταστημα το αγοραζεις με ευθυνη δικη σου.Οσο για το οτι ηταν μερικες ωρες στα ενυδρεια του καταστηματος,δεν νομιζω να μην το ξερει κανεις.Ολοι ενημερωνονται.Απο αυτη την ενημερωση αρπαχτηκες και εσυ ή κανω λαθος???Οποτε το "κανεις δεν γνωριζει" ειναι τουλαχιστον αστειοτητα ή αγνοια των πραγματων!

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι κακώς δημιουργήθηκε το συγκεκριμένο θέμα εδώ αφού δεν είναι μια κατάσταση που ισχύει μόνο στο συγκεκριμένο μαγαζί.

ΟΛΑ τα μαγαζιά της ελλάδας πουλάνε τα ψάρια που τους έρχονται αμέσως μετά την παραλαβή ασχέτως αν έχουν ή όχι καραντίνα.

Βέβαια και οι χομπίστες τρέχουν αμέσως να αγοράσουν για να μην τους προλάβει ο διπλανός και τους πάρει το ψάρι. Και μετά πάνε σπίτι και το ρίχνουν μέσα στο ενυδρείο τους (πολλές φορές μαζί με το νερό από την σακούλα) και όλα είναι μια χαρά. Τώρα σε κάθε περίπτωση που θα ψοφήσει ένα ψάρι ΠΟΤΕΕΕΕ δεν φταίει ο χομπίστας αλλά ΠΑΝΤΑ ο μαγαζάτορας.

Ας σοβαρευτούμε και ας λάβουμε υπόψιν ότι έχουμε να κάνουμε με ζωντανά. Το αγοράζουμε και ελπίζουμε να ζήσει μέσα στο ενυδρείο μας. Ειδικά μάλιστα για τα θαλασσινά που είναι πολλά από αυτα ψαρεμένα ξέρουμε πόσο δύσκολο είναι να προσαρμοστούν σε συνθήκες ενυδρείου. Κάνουμε ο καθένας ότι μπορεί για να το διατηρήσει. Όμως αν δεν τα καταφέρουμε δεν φταίει το μαγαζί.

Τώρα αν το μαγαζί δεν έχει καραντίνα και εμείς δεν έχουμε καραντίνα τότε ας περιμένουμε να στρώσει το ψάρι στα ενυδρεία του μαγαζιού για μερικές ημέρες και μετά να πάμε να το αγοράσουμε. Δεν μας υποχρεώνει κανείς να το πάρουμε από την πρώτη στιγμή.

Ας είμαστε λογικοί και ρεαλιστές.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ οτι ένας σωστός χομπίστας πρέπει να βάζει τα ψάρια από μόνος του σε καραντίνα επειδή έτσι κι αλλιώς στρεσάρονται.

25140[/snapback]

θεωρεις φιλε liquid δηλαδη καραντινα τις 2-3 ημερες..?

Μαλλον δεν ξερεις καν την εννοια της καραντινας

Αν χανεις ψαρια δεν φταινε τα καταστηματα,

τα οποια ψαρια (τα περρισοτερα)

μενουν στο καταστημα παραπανω απο 2-3 μερες ετσι κ αλλιως,εκτος απο καποια που εχουν ζητηση ή δεν ερχονται συχνα.

συμφωνω και επαυξανω με τους προλαλησαντες.

Link to comment
Share on other sites

Μια ταμπέλα λείπει έξω από το κατάστημα που να λέει ΦΡΕΣΚΑ ΨΑΡΙΑ.

Ο σωστός επαγγελματίας πρέπει να γνωρίζει τι πουλάει και όταν έχεις το ψάρι στην κατοχή σου 10 ώρες δεν γίνεται να ξέρεις σε τι κατάσταση βρίσκεται. Και εδώ δεν μιλάμε για ψάρια που κοστίζουν 3-4 ευρώ αλλά για ψάρια που κοστίζουν 35-70 μέχρι και 400 ευρώ. Και οι χομπίστες αποφεύγουν να τα αγοράσουν από γέννες άλλων χομπιστών ή από αγγελίες αλλά προτιμούν να τα αγοράσουν από ένα κατάστημα επειδή στηρίζονται στον επαγγελματισμό του μαγαζάτορα.

Βλέπω τον Ευαγγελάτο να στήνει reef σε λίγο καιρό... :thumbup:

Έγινε επεξεργασία - liquid
Link to comment
Share on other sites

Μια ταμπέλα λείπει έξω από το κατάστημα που να λέει ΦΡΕΣΚΑ ΨΑΡΙΑ.

Μην τα ισοπεδώνουμε όλα φίλε liquid.

Ο σωστός επαγγελματίας πρέπει να γνωρίζει τι πουλάει και όταν έχεις το ψάρι στην κατοχή σου 10 ώρες δεν γίνεται να ξέρεις σε τι κατάσταση βρίσκεται. Και εδώ δεν μιλάμε για ψάρια που κοστίζουν 3-4 ευρώ αλλά για ψάρια που κοστίζουν 35-70 μέχρι και 400 ευρώ.

Νομίζεις ότι αν το ψάρι έχεις κάτι που δεν είναι εμφανές από τις πρώτες ώρες θα φανεί μέσα στις επόμενες 2 μερές? Είσαι πολύ γελασμένος. Αν το ψάρι κουβαλάει κάποια ασθένεια από την περιοχή που έχει έρθει (από φάρμες είναι τα πιο πολλά) και ένα μήνα να το κρατήσει ο μαγαζάτορας μπορεί όταν μπεί στο δικό σου ενυδρείο και έρθει σε επαφή με άλλα ψάρια να το παρουσιάσει εκεί και όχι στο μαγαζί. Τότε πάλι ο μαγαζάτορας θα φταίει? Μήπως ήταν λίγος ο μήνας? Επρεπε να το κρατήσει 1,5 μήνα?

Για κάτσε και σκέψου το.

Και οι χομπίστες αποφεύγουν να τα αγοράσουν από γέννες άλλων χομπιστών ή από αγγελίες αλλά προτιμούν να τα αγοράσουν από ένα κατάστημα επειδή στηρίζονται στον επαγγελματισμό του μαγαζάτορα.

Εδώ γελάμε. Μάλλον έχεις μπερδέψει τα guppies με το marine. Έχεις δει πολλές αναπαραγωγές από χομπίστες σε θαλασσινό αλλά εσύ προτιμάς να αγοράζεις από μαγαζιά?

Επαναλαμβάνω ας είμαστε ρεαλιστές και όχι μηδενιστές !!!

Link to comment
Share on other sites

τι να γινει...ο καθενας που εχει ενα ενυδρειο καποιους μηνες,και εκανε στο κεφαλι του αχταρμα 2 πραγματα που διαβασε χωρις να εχει κατανοησει βασικες εννοιες (καραντινα πχ ) αυτομάτος γινεται και expert για αυτες,και μπορει να κανει κριτικη αλλα και να δινει και συμβουλες σε αρχαριους.(το χειροτερο)

Ουτε εγω εχω την εμπειρια και τις γνωσεις αλλων πολλων αλλα μιλαω για αυτα που σιγουρα ξερω οτι ειναι σωστα και τεκμηριωμενα

Link to comment
Share on other sites

Καθήστε ρε παιδιά μισό λεπτό..

Εδω που τα λέμε δηλαδής

Αν έχει κάτι το ψάρι Γιάννη δεν θα περιμένει ουτε ένα μήνα αλλά και ούτε να μπέι στο δικό μου ενυδρείο για να το εκδηλώσει θέλω να πιστεύω.

Τώρα απο την άλλη δεν θεωρώ και γω σωστό με το που έρχονται τα ψάρια να δίνονται την άλλη μέρα.

Συγκεκριμένο κατάστημα και θα το πω δε μασάω τα λόγια μου η ΑΒΥΣΣΟΣ μου πρότεινε να μην αγοράσω εκείνη την στιγμή κάποια νεοφερμένα ψάρια λόγω ταλαιπωρίας της μεταφοράς αλλά να έρθω μετά απο 4 5 μέρες.

Και να ηρεμήσουν λίγο αλλά και τα παρατηρήσει αν έχουν κάτι. Λίγος ο χρόνος το ξέρω αλλά τουλάχιστον το μαγαζί προσπάθησε να συνεργαστεί μαζί μου.

Απ την άλλη αντιλαμβάνομαι την θέση που έρχεται το κατάστημα να μην μπορεί να κρατήσει τα ψάρια πολυ καιρό λόγω κόστους κλπ αλλά όχι όμως με το που τα πετάνε την άλλη μέρα βγάζουν ανακοίνωση 'Ελάτε Κόσμε πάρτε φρέσκο Ψάρι'

Κάτσε ντε....

Link to comment
Share on other sites

Και να ρωτήσω και κάτι άλλο που το χω απορία εδω και καιρό ;;;

Εγω ως απλός χομπίστας ασχολούμαι με το χόμπυ μου στον ελεύθερο μου χρόνο.

Αυτο μεταφράζεται σε 1 αντε το πολύ 2 ώρες ημερησίως.

Τα καταστήματα όμως το κάνουν αυτό επαγγελματικά. Δηλαδή 8 και βάλε ώρες.

Αν κάποιος έχει περισσότερη εμπειρία είναι αυτοί μιας και κάθε μέρα για αρκετές ώρες ασχολούνται με αυτά.

Ποιό είναι λοιπόν ο ρόλος των Καταστημάτων στο Φόρα. Να βγάζουν ανακοινώσεις για νέες παραγγελίες ψαριών εξοπλισμού και ενυδρείων.

Γιατί εκτός του Nidal και μερικών άλλων δεν βλέπω έντονη συμμετοχή σε απορίες συνχομπιστών έτσι ώστε να καλυτερεύσει το χόμπυ.

Μήπως αν αυτό γίνει θα έχει ως αποτέλεσμα την μείωση των πωλήσεων αφού όλοι μας θα διατηρούμε τα ψάρια μας περισσότερο ;;;

Δεν επιτίθομαι στα καταστήματα προς Θεού. Απλά αναρωτιέμαι !!!

Link to comment
Share on other sites

Καθήστε ρε παιδιά μισό λεπτό..

Εδω που τα λέμε δηλαδής

Αν έχει κάτι το ψάρι Γιάννη δεν θα περιμένει ουτε ένα μήνα αλλά και ούτε να μπέι στο δικό μου ενυδρείο για να το εκδηλώσει θέλω να πιστεύω.

Αν το ψάρι παραμείνει σε καραντίνα μόνο του και εσύ το βάλεις στο ενυδρείο με άλλα ψάρια φυσικά και μπορεί να εκδηλώσει ασθένεια στο δικό σου ενυδρείο αφού θα έρθει σε επαφή με βακτήρια που μπορεί να υπάρχουν στα ψάρια σου που αυτά να έχουν αναπτύξει αντισώματα αλλά αυτό να προσβληθεί και να μην μπορέσει να ανταπεξέλθει.

Τώρα απο την άλλη δεν θεωρώ και γω σωστό με το που έρχονται τα ψάρια να δίνονται την άλλη μέρα.

Συγκεκριμένο κατάστημα και θα το πω δε μασάω τα λόγια μου η ΑΒΥΣΣΟΣ μου πρότεινε να μην αγοράσω εκείνη την στιγμή κάποια νεοφερμένα ψάρια λόγω ταλαιπωρίας της μεταφοράς αλλά να έρθω μετά απο 4 5 μέρες.

Και να ηρεμήσουν λίγο αλλά και τα παρατηρήσει αν έχουν κάτι. Λίγος ο χρόνος το ξέρω αλλά τουλάχιστον το μαγαζί προσπάθησε να συνεργαστεί μαζί μου.

Απ την άλλη αντιλαμβάνομαι την θέση που έρχεται το κατάστημα να μην μπορεί να κρατήσει τα ψάρια πολυ καιρό λόγω κόστους κλπ αλλά όχι όμως με το που τα πετάνε την άλλη μέρα βγάζουν ανακοίνωση 'Ελάτε Κόσμε πάρτε φρέσκο Ψάρι'

Κάτσε ντε....

25188[/snapback]

Αν όμως εγώ ο τρελαμένος πάω και το πάρω πριν τις 4-5 μέρες που σου είπε και μετά πας εσύ και δεν το βρείς πάλι το κατάστημα δεν θα φταίει που δεν σου το κράτησε?

Δεν νομίζω ότι θα μας βγάλει κάπου αυτή η κουβέντα. Είμαστε ανυπόμονοι ως λαός και αυτό το βλέπουμε και εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Αν το ψάρι παραμείνει σε καραντίνα μόνο του και εσύ το βάλεις στο ενυδρείο με άλλα ψάρια φυσικά και μπορεί να εκδηλώσει ασθένεια στο δικό σου ενυδρείο αφού θα έρθει σε επαφή με βακτήρια που μπορεί να υπάρχουν στα ψάρια σου που αυτά να έχουν αναπτύξει αντισώματα αλλά αυτό να προσβληθεί και να μην μπορέσει να ανταπεξέλθει.

Κάτσε τώρα γιατί πέφτουμε σε Αντιφάσεις Γιάννο. Τότε γιατί όλοι λένε "Όταν παίρνουμε καινούργιο ψαράκι το βάζουμε στην Καραντίνα για μερικές εβδομάδες να σιγουρευτούμε ότι δεν έχει κάτι και το μεταδώσει και στα άλλα."

Αν όμως εγώ ο τρελαμένος πάω και το πάρω πριν τις 4-5 μέρες που σου είπε και μετά πας εσύ και δεν το βρείς πάλι το κατάστημα δεν θα φταίει που δεν σου το κράτησε?

Αρα μήπως λοιπόν εκεί είναι το Θέμα. Όποιος προλάβει τον κύριο είδε !

Που είναι τα καλύτερα κομμάτια ; οεο... Πουληθήκαν. Πόσα θα την παλέψουν ;;

Άγνωστο.

Αν συμβεί κάτι τέτοιο και αφού έχεις πρώτα συνεννοηθεί με το Κατάστημα τότε απλά το απορίπτεις και δεν ξανα ψωνίζεις απο κεί.

Δεν νομίζω ότι θα μας βγάλει κάπου αυτή η κουβέντα. Είμαστε ανυπόμονοι ως λαός και αυτό το βλέπουμε και εδώ.

Εδω σε βρίσκω λίγο καταλυτικό ! Δεν είναι όμως. Οτι είμαστε ανυπόμονοι είμαστε άλλά μερικά πράγματα δεν μπορούν να διδάσκονται Α και να εκτελούνται Ω.

Μου θυμίζει το "δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτεις"

25190[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

1ον) Η Καραντίνα μειώνει τις πιθανότητες να εμφανισθεί ασθένεια. Δεν σημαίνει ότι αν μπεί το ψάρι στο ενυδρείο ΔΕΝ θα παρουσιάσει ασθένεια 100%.

2ον) Δυστυχώς είμαστε έλληνες και ο καθένας κοιτάει την πάρτη του και τρέχει να προλάβει για τον εαυτό του. Και μην αρνηθεί κανείς ότι δεν γίνετε κάτι τέτοιο στα μαγαζιά. Εδώ κάποιοι τα κλείνουν πρίν καν φτάσουν στο μαγαζί.

Link to comment
Share on other sites

Αν και του αλλάξαμε τα φώτα του ποστ νομίζω οτι κάπου θα καταλήξουμε τελικά.

1ον) Η Καραντίνα μειώνει τις πιθανότητες να εμφανισθεί ασθένεια. Δεν σημαίνει ότι αν μπεί το ψάρι στο ενυδρείο ΔΕΝ θα παρουσιάσει ασθένεια 100%.

Σωστότατο. Οπότε καλό θα ταν να το κάνει και το μαγαζί και οχι με το που τα φέρνει η νταλίκα να τα δίνει αμέσως.

2ον) Δυστυχώς είμαστε έλληνες και ο καθένας κοιτάει την πάρτη του και τρέχει να προλάβει για τον εαυτό του. Και μην αρνηθεί κανείς ότι δεν γίνετε κάτι τέτοιο στα μαγαζιά. Εδώ κάποιοι τα κλείνουν πρίν καν φτάσουν στο μαγαζί.

25192[/snapback]

Και σε αυτό έχεις δίκιο. Πάλι τα κατάστηματα να πάρουν θέση!

Link to comment
Share on other sites

Ας δεχτούμε οτι είμαστε ανυπόμονοι από τη φύση μας και οτι οι μαγαζάτορες δεν μπορούν να που όχι σε κάποιον που θέλει να αγοράσει. Αν τους ενδιέφερε να είναι σωστοί επαγγελματίες μπορούσαν να κλείσουν το ψάρι, να πάρουν μια προκαταβολή, να το αφήσουν σε καραντίνα για όσο το δυνατόν περισσότερες μέρες μπορούν και κατόπιν εαν το ψάρι συνεχίζει να είναι ζωντανό να το παραλαμβάνει ο ιδιοκτήτης. Διαφορετικά να επιστρέφεται η προκαταβολή.

Ισχύει κάτι τέτοιο?

Link to comment
Share on other sites

Νομικό πλαίσιο στο συγκεκριμένο θέμα επάνω δεν υπάρχει ούτε θα πούμε εμείς στον κάθε μαγαζάτορα πως θα διαχειρίζεται το μαγαζί του.

Αν θέλουμε το αγοράζουμε, αλλιώς ας περιμένουμε όταν εμείς κρίνουμε ότι είναι σωστό να το αγοράσουμε.

Επειδή όμως έχει ξεφύγει τελείως το θέμα από την ανακοίνωση που ήθελε να βάλει το συγκεκριμένο κατάστημα παρακαλώ να σταματήσει εδώ το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Αν θέλουμε το αγοράζουμε, αλλιώς ας περιμένουμε όταν εμείς κρίνουμε ότι είναι σωστό να το αγοράσουμε.

Αυτονόητο. Μέσα από αυτό το forum όμως πρέπει να λέμε τι είναι σωστό και τι όχι. Σωστό είναι να κρατούνται τα ψάρια σε καραντίνα πριν πωληθούν, αν και δύσκολο στην πράξη.

Link to comment
Share on other sites

Αν τους ενδιέφερε να είναι σωστοί επαγγελματίες μπορούσαν να κλείσουν το ψάρι, να πάρουν μια προκαταβολή, να το αφήσουν σε καραντίνα για όσο το δυνατόν περισσότερες μέρες μπορούν και κατόπιν εαν το ψάρι συνεχίζει να είναι ζωντανό να το παραλαμβάνει ο ιδιοκτήτης. Διαφορετικά να επιστρέφεται η προκαταβολή.

Δηλαδη μιλαμε για την εκ του ασφαλους εξασφαληση αποκτησης του ψαριου!!!!Αν ζησει ολα καλα,αν δε ζησει τρωει τη σουπα το καταστημα!!!!!!!Το καθε σοβαρο καταστημα κανει τα παντα για να εξασφαλησει σωστες συνθηκες διαβιωσεις στα ψαρια του.Απο εκει και περα υπαρχουν πολλοι παραγοντες απο τους οποιους εξαρταται η θνησιμοτητα.Αν κατσεις και το σκεφτεις λιγο σοβαρα θα τρομαξεις!!!

Μηπως τελικα φιλε μου εχεις ερθει απο τον Αρη?Ξαναδιαβασε αυτο και θα καταλαβεις την ουσια σε οτι λεμε.

Το οτι το καταστημα ξεκιναει να πουλαει την αλλη μερα δεν σημαινει οτι και εσυ εισαι υποχρεωμενος να αγορασεις.Δεν σου βαζει κανεις το μαχαιρι στο λαιμο.

Και τελος:

Σωστό είναι να κρατούνται τα ψάρια σε καραντίνα πριν πωληθούν, αν και δύσκολο στην πράξη.

Σαν να μου φαινεται οτι ανακαλυψαμε το αυγο του Κολομβου!Αφου μονος σου το λες ,προς τι αυτη η επιθεση στο συγκεκριμενο καταστημα???

Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν ειναι σωστο να γραφω στο χωρο ενος αλλου καταστηματος ας με συγχωρεσουν τα παιδια απο τον καρχαρια και αν υπαρχει προβλημα ας μου το πουν να το σβησω, το θεμα που εχει δημιουργηθει δεν αφορα καποιο καταστημα αλλα ολους γι'αυτο καταθετω και την δικη μου αποψη.

Οταν ερχονται καινουργια ψαρια αυτα ειναι σε συνθηκες stress του κανουμε προσαρμογη και το βαζουμε στο ενυδρειο μας κι αλλο stress το ψαρι το ξεπερνα τρωει και δεν δειχνει καποιο αλλο προβλημα.Το κραταμε οσο καιρο νομιζετε και ερχεται ο καταναλωτης το αγοραζει το βαζουμε σε μια σακουλα αρα stress το παει στην καραντινα του κανει προσαρμογη τα βαζει μεσα κι αλλο stress και το ψαρι την σκαπουλαρει παλι.Το κρατατε οσο καιρο νομιζετε δειχνει μια χαρα και το βαζετε στο ενυδρειο σας stress.Καθε καινουργιο ψαρι που μπαινει στο ενυδρειο πρεπει να παρει χωρο και καποιο αλλο να τον χασει που σημαινει stress σε ολο το ενυδρειο και τοτε μπορει να εκδηλωθει αρωστια.Ποιος φταιει?

Να κρατησουμε το ψαρι και να παρουμε προκαταβολη και αν ειναι καλα το δινουμε στον πελατη μαλιστα ενδιαφερουσα αποψη.

Ο χρηστος ειναι και μελος και μπορει να το επιβεβαιωση και ο ιδιος θελει μια συγκεκριμενη πεταλουδα, ερχεται την βλεπει την θελει επειδη ομως ειναι καινουργια του λεμε μην την παρεις αστην να δουμε πως θα παει και την παιρνεις μετα απο μια εβδομαδα,(σωστοι ειμαστε ετσι?), ο χρηστος την πληρωνει απο μονος του και περιμενει να περασει ο καιρος να ερθει να την παρει.

Περνανε δυο μηνες πουθενα ο χρηστος στο κινητο δεν απαντα και εμφανιζετε καποια στιγμη και τη λεει οτι δεν την θελει γιατι αφου δεν του την δωσαμε εμεις ( αφου συμφωνησε να την κρατησουμε αυτην που ειχε πληρωσει ηδη ) και την ηθελε πολυ πηγε και την πηρε απο αλλου.

Τωρα για το αν ενα ψαρι ειναι υγιες ο γιατρος που τα παρακολουθει λεει πως για να υπογραψει για ενα ψαρι πρεπει να το ανοιξει και μετα δεν ξανακλεινει.Οσο για το τι κουβαλαει ενα ψαρι θα σας βαλω μια εκθεση για ενα δικο μας ψαρι για να δειτε απο τι μπορουμε να χασουμε ενα ψαρι χωρις να φταιει κανεις.

06_2_13_Yellowtail_angelfish.PDF

Link to comment
Share on other sites

Είναι ένα πολύ σημαντικό θέμα που αφορά και μας ενδιαφέρει όλους. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να σταματήσουν να ακούγονται απόψεις πάνω σε αυτό θέμα που καίει.

Το καλύτερο είναι αφού προφανώς δεν αφορά τον ΚΑΡΧΑΡΙΑ και μόνο αλλά όλα τα μαγαζιά, να μεταφερθεί στο "καφέ" ή όπου αλλού κρίνουν οι mods για να συζητηθεί εκτενώς γιατί τέτοιες συζητήσεις δυστυχώς σπανίζουν.

Το τι είναι σωστό και τι όχι είναι σχετικό. Οι θέσεις των επαγγελματιών και πιθανόν κάποιες διαδικασίες που ακολουθούνται μετά από μία εισαγωγή πρέπει να γίνουν γνωστές για να αναλάβει ο καθένας τις ευθύνες του. Το αν θα πάρω κάποιο ψάρι ή όχι είναι αποκλειστικά δική μου επιλογή και ευθύνη. Αυτό όμως προϋποθέτει να έχω ενημερωθεί σωστά από το μαγαζάτορα για διάφορα θέματα (καραντίνα, θεραπείες, χρόνος παραμονής). Για να μπορέσει κάποιος να ενημερωθεί σωστά θα πρέπει να έχει την κατάλληλη ενημέρωση και εμπειρία είτε παρέχεται από το κάποιο μαγαζί είτε από κάποιο forum.

Μην ξεχνάμε ότι φαινόμενα και σχόλια του τύπου "το πήρα και μου ψόφησε" ή "το μαγαζί έχει φάρμακα στα νερά του και ψοφάνε τα ψάρια" κλπ, προέρχονται τις περισσότερες φόρές από αρχάριους χομπίστες και όχι από πιο προχωρημένους.

Link to comment
Share on other sites

Admin Note:

Το θέμα μεταφέρθηκε εδώ για να μπορούν να λάβουν θέση όσοι θέλουν από τους ιδιοκτήτες καταστημάτων.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι ο Μιχάλης και ο Νίκος Ψάλτης έπιασαν πιο καλά την ουσία του θέματος. Συνομίζοντας να πώ τι εννοώ:

Το ΙΔΑΝΙΚΟ θα ήταν να κρατούνται τα ψάρια σε καραντίνα στα μαγαζιά πριν βγούν σε πώληση για ένα διάστημα (π.χ. ένα μήνα όπου θα έχουν πιθανώς παρουσιάσει προβλήματα απο τη μεταφορά).

ΑΛΛΑ αυτό περιλαμβάνει κάποιο ΡΙΣΚΟ (γιατί το ψάρι μπορεί να πεθάνει) και κάποια ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΠΩΛΕΙΑ (γιατί μένει τόσο καιρό απούλητο το εμπόρευμα και υπάρχουν πιθανώς και έξοδα για φάρμακα κλπ).

Έχουμε λοιπόν από μια πλευρά το ιδανικό και από την άλλη την πραγματικότητα. Αν φίλε liquid ήθελες να μένουν τα ψάρια σε σωστή καραντίνα (γιατί 2-3 μέρες δε λένε τίποτα πίστεψέ με) τότε είναι προφανές ότι οι τιμές των ψαριών θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον διπλάσιες - τριπλάσιες.

Αυτή τη στιγμή όπως λειτουργούν τα πράγματα δέχεσαι να πάρεις ένα ψάρι στην Χ τιμή επειδή ακριβώς αναλαμβάνεις και το ρίσκο ότι μπορεί να σου ψοφήσει. Αλλιώς η τιμή θα ήταν 2Χ ή 3Χ.

Το ότι πολλοί επαγγελματίες θα σου πούν μόνοι τους να μην το πάρεις την επόμενη μέρα αλλά να το αφήσεις 2-3 μέρες τους τιμά.

Αλλά και πάλι δε μπορούν να σου εγγυηθούν ότι το ψάρι θα είναι εκεί για να το πάρεις γιατί μπορεί κάποιος άλλος χομπίστας να δεχτεί να πάρει το ρίσκο που εσύ επέλεξες να μήν πάρεις, και να αγοράσει το ψάρι επιτόπου.

Link to comment
Share on other sites

Αυτή τη στιγμή όπως λειτουργούν τα πράγματα δέχεσαι να πάρεις ένα ψάρι στην Χ τιμή επειδή ακριβώς αναλαμβάνεις και το ρίσκο ότι μπορεί να σου ψοφήσει. Αλλιώς η τιμή θα ήταν 2Χ ή 3Χ.

Το σημαντικό θέμα είναι το εξής: όταν ένας αρχάριος χομπίστας μπει σε ένα pet shop και αγοράσει ένα ψάρι έχει στο μυαλό του οτι το ψάρι αυτό, με λίγα λόγια είναι άψογο σε φυσική κατάσταση. Από την άλλη μεριά έχει κάνει τα μέγιστα δυνατά για να είναι και το ενυδρείο του σε καλή κατάσταση. Όταν όμως το ψάρι το αγοράσει με πρόβλημα και του ψοφήσει θα ρίξει το φταίξιμο πάνω του με αποτέλεσμα να απογοητευτεί και να τα παρατήσει. Ποιος θα βγει χαμένος από αυτό? Εκτός των άλλων και τα pet shop. Οπότε πάλι παίρνουν ρίσκο. Επομένως το να ανεχόμαστε αυτή την τακτική των pet shops (lfs) κάνει κακό σε όλους μας, έτσι πιστεύω.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...